Dildon hankita, mitä miehesi mieltä?

Mä tänää kattelin netistä noita erilaisia dildoja itelleni ja sanoin avoimesti miehelleni, että meinaan itelleni tilata. Ajattelin että jos haluisi katella kanssani. Kenties joskus kokeillakin!?
Joskus aikasemmin ollaa puhuttu asiasta ja mies ei oo vaikuttanut tykkäävän asiasta.

Tänään sama laulu: "ai, et ookaan tyytyväinen muhun!" taisipa hieman loukkaantua.

Parisuhteessani en saa riittävästi seksiä ku meillä mä oon se aktiivisempi ja mies taas ei :\|
Oon oppinu elää asian kanssa ja Rakkaushan se tärkein, mut mitä pahaa siinä jos itselleni piritykseksi ostaisin lelun eikä aina tarttis miehen sanojen mukaa motkottaa vajaasta seksi-elämästä?

Kuinka teillä suhteudutaan asiaan?
 
ei-kysynyt
Eipä ole meillä tullu ajankohtaseks. Aito ja oikea riittää.
Kyllä mies kuin mies saattas tuosta loukkaantua.
Mitä ite tykkäisit, jos miehes aikois jonkun pumpattavan barbaran hankkia?
Eikä se parisuhde pelkkää paneskelua ole. siinä on niin paljon muutakin. Ja hittoonko sitä miestä sit tarvii jos jollakin lelulla saman asian hoitaa?!
Eli kumpi parempi pelkkä mies vai pelkkä seksilelu?
 
ei ole kyse pelkästä lelusta tai pelkästä miehestä tosiaankaan, käsitit kai asian aikalailla väärin.
Nimenomaan ajattelin et jos yhdessä kokeiltaisiin.
ja mitä siihen ikuiseen paneskeluun tulee, ni jos kerran kuukaudessa ollaan miehen kanssa silleen, se tuskin on "normaali määrä".

Jos mies oikeesti haluis jonkun lelun itselleen piristämään meidän seksielämää, mitä pahaa siinä olis?
Parempi luottamuksellisessa parisuhteessa kuin pettää jonkun toisen ihmisen kaa kodin ulkopuolella?
 
eipä ole minullakaan sellaista... mutta ymmärrän pointtisi ja minusta siinä ei olisi mitään pahaa.

Onhan näitä kuullut, kuinka seksi-elämä on piristynyt jonkun virikkeen myötä.
Kun tuohon halukkuuteen vaikuttaa niin monta asiaa.
Itsekin kun raskaana on, eihän se samanlaista ole :\|
 
Mulla on muutamakin eri seksilelu ja mies on joko itse ostanut ne mulle tai sitten käyty yhessä ostamassa!!

Välillä kiva piriste "tavanomaiseen" seksielämään.. mies ainakin tykkää katella samalla, kun se "kiusaa" mua :)

Jokaisen oma asiahan se on miten noihin suhtautuu.. mutta meillä ainakin molemmat mukana leikkimässä, joten en mitenkään hyljeksi miestäni, vaan hankittu ihan yhteistuumin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:24 Venla kirjoitti:
Mulla on muutamakin eri seksilelu ja mies on joko itse ostanut ne mulle tai sitten käyty yhessä ostamassa!!

Välillä kiva piriste "tavanomaiseen" seksielämään.. mies ainakin tykkää katella samalla, kun se "kiusaa" mua :)

Jokaisen oma asiahan se on miten noihin suhtautuu.. mutta meillä ainakin molemmat mukana leikkimässä, joten en mitenkään hyljeksi miestäni, vaan hankittu ihan yhteistuumin.
Näin on myös meillä ;) :D
 
-Huvitutti-
Ihan vinkiksi, ei kannata ostaa kovin isoa, miehelle voi tulla alemmuuskompleksi.. :D Meiltä ei noita sauvoja löydy mutta voin kuvitella että mies ei siitä tykkäisi jos valtavan ison sellaisen hankkisin. Kannattaa ehkä ostaa sellainen ei aidon näköinen, sun mies ei kokisi sitä uhkaksi. Esimerkiksi kaalimato on mun mielestä tosi söpö. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:32 Tinttaralla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:24 Venla kirjoitti:
Mulla on muutamakin eri seksilelu ja mies on joko itse ostanut ne mulle tai sitten käyty yhessä ostamassa!!

Välillä kiva piriste "tavanomaiseen" seksielämään.. mies ainakin tykkää katella samalla, kun se "kiusaa" mua :)

Jokaisen oma asiahan se on miten noihin suhtautuu.. mutta meillä ainakin molemmat mukana leikkimässä, joten en mitenkään hyljeksi miestäni, vaan hankittu ihan yhteistuumin.
Näin on myös meillä ;) :D

Niin meilläkii...
:p :p
 
Maria1982


Meillä on hankittu sekä yhdessä että erikseen. Kaikenlaisia on ja niitä käytetään yhdessä ja erikseen. Ne eivät ole uhka minulle, eivätkä miehelle. Kun se aito elävä on kuitenkin aikalailla eri kuin eloton, joskin hyvältä tuntuva, kone/ esine. :)

Mutta eihän ne kaikkia nappaa.

M

 
Mun täytyy nyt vielä ottaa osaa tähän kekusteluun.

Meilläkään kun ei siis ole mitään "vekottimia" eikä henk.koht. kokemusta niin mistäs sen sitten tietää millainen olisi hyvä?
Valikoimaa on hirmuisesti kun katselee alan liikkeitä/sivustoja... ensikertalainen hieman ihmeissään miettii että mitähän käytännön eroa niillä on...niillä muodoilla jne...

Onko miestenne ostamat eronneet paljonkin omista ostoksistanne?

*kiinnostui aiheesta*
;)
 
Maria1982


Me ainakin ihan puhutaan estoitta noista asioista. Ja yhdessä ollaan shoppailtukin, tai sitten lahjaksi tms yllärinä. Sitä oppii tietämään mistä toinen tykkää, tai vois tykätä. Tuohon, että mistä tietää mitä kannattaa ostaa.. Entisenä erotiikkaliikkeen myyjänä sanoisin että ihan kokeilemalla vaan. Ei kannata ekana mennä ostamaan erikoisimpia ja kalleimpia vempeleitä, vaan ostaa aluksi joku aika peruskiva ja simppeli, ja siitä lähteä etsimään omaa makua. Niitä kun tosiaan on laidasta laitaan. :)

M

 
Tara-Milana
Mun mies itse kantaa niitä kotiin mulle. Tykkää käyttää niitä mun kanssa yhdessä. Itse mä en varmaan olisi ostamaan mennytkään. Ehkä teidän kannatttaa puhua siitä asiasta. Saattoihan hän sanoa sen "ai et sitten ole tyyväinen minuun" ns. leikilläänkin. Tai ehkä hän oli vain hieman yllättynyt. No toivotaan tilanteen selkeytymistä.
(En ole lukenut muiden vastauksia vielä).
 
Pikkeli
Meillä myös mieheni on ostanut itse minulle piristykseksi dildoja ja käytetään niin yksin kuin yhdessäkin. Piristää mukavasti ns.normaalia rutiiniseksiä! Mutta kaikki eivät tietenkään tykkää, kannattaa puhua asiasta miehesi kanssa ja kysyä suoraan että häiritseekö häntä ja jos niin mikä siinä häiritsee.??
:whistle:
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:06 mietteliäs kirjoitti:
ei ole kyse pelkästä lelusta tai pelkästä miehestä tosiaankaan, käsitit kai asian aikalailla väärin.
Nimenomaan ajattelin et jos yhdessä kokeiltaisiin.
ja mitä siihen ikuiseen paneskeluun tulee, ni jos kerran kuukaudessa ollaan miehen kanssa silleen, se tuskin on "normaali määrä".

Jos mies oikeesti haluis jonkun lelun itselleen piristämään meidän seksielämää, mitä pahaa siinä olis?
Parempi luottamuksellisessa parisuhteessa kuin pettää jonkun toisen ihmisen kaa kodin ulkopuolella?
Tätä peesaan.Halut ei aina kohtaa,jos toiselle kerta kuussakin on liikaa ja toinen haluaisi joka päivä,kyllä lelu on ihan kiva lisä itselle.Rohkeasti vaan tilaamaan ja kokeilemaan,mieskin siitä innostuu kun huomaa ettei kyse ole siitä että hän olisi jollakin tavalla huono ja riittämätön vaan että leluilla saa piristystä ja vaihtelua seksiin.
 
mantariini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:24 Venla kirjoitti:
Mulla on muutamakin eri seksilelu ja mies on joko itse ostanut ne mulle tai sitten käyty yhessä ostamassa!!

Välillä kiva piriste "tavanomaiseen" seksielämään.. mies ainakin tykkää katella samalla, kun se "kiusaa" mua :)

Jokaisen oma asiahan se on miten noihin suhtautuu.. mutta meillä ainakin molemmat mukana leikkimässä, joten en mitenkään hyljeksi miestäni, vaan hankittu ihan yhteistuumin.
meillä myös näin!! :p
 
Suzu
Mikäs tuossa, jos haluaisin tuollaisen, niin en mieheltä lupia kyselisi. Ohimennen kertoisin, että aion hankkia..
Meillä tällaiset hankinnat suorittaa kyllä mies, jos niikseen.
Ei ole aiheutunut ongelmia näistä, kun ne ovat kuitenkin vain leluja, eivätkä aitoa vastaa. Makuasia, mutta tyttöjen kanssa jutellessa nimenomaan nämä "aidonnäköiset" ovat olleet suositumpia kuin jotkut velikullat.. kokeilemalla jokainen omansa löytää, ja ellei tykkää mennä seksikauppaan, niin näitähän on Anttilan ja Elloksen luetteloissakin nykyään.. En minäkään ehkä tosi "pienen" miehen kanssa mitään suunnattoman suurta hankkisi, vähän sama juttu kuin jos mies hankkisi lehtiä tms. jossa suunnattoman isopovisia naisia, ja oma vaimo on A-kokoa..

 
pikku-piilo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 16:39 SmileX kirjoitti:
Mun täytyy nyt vielä ottaa osaa tähän kekusteluun.

Meilläkään kun ei siis ole mitään "vekottimia" eikä henk.koht. kokemusta niin mistäs sen sitten tietää millainen olisi hyvä?
Valikoimaa on hirmuisesti kun katselee alan liikkeitä/sivustoja... ensikertalainen hieman ihmeissään miettii että mitähän käytännön eroa niillä on...niillä muodoilla jne...

Onko miestenne ostamat eronneet paljonkin omista ostoksistanne?

*kiinnostui aiheesta*
;)

Meillä mies osti miulle synttärilahjaksi, ja ihanaa liukuvoidetta kanssa. Oli käynyt alan liikkeessä, ja kysellyt myyjältä neuvoja. Ja ainakin minun mielestä liikkeessä on ollutkin erittäin asiantunteva myyjä...ja hän nimenomaan oli ehottanut sitä liukuvoidetta, vaikkei sille varsinaisesti tarvetta ole...oli vaan heittänyt, että hemmottele vaimoa, hän on oman miehensä kanssa käyttänyt tuotetta jo monta vuotta.
 
Äippyrä03
Meillä mies on ollut alusta asti innokas hankkimaan seksileluja. Ja jokin aika sitten sanoin että mikäs siinä, ostetaan sitten. Mies teki aaltoja ja suunnilleen heitteli kärrynpyöriä! Jatkuvassa käytössä ne eivät ole, vain silloin tällöin..! ;)
 
Äippyrä03


... niin mistäs sen sitten tietää millainen olisi hyvä?
Valikoimaa on hirmuisesti kun katselee alan liikkeitä/sivustoja... ensikertalainen hieman ihmeissään miettii että mitähän käytännön eroa niillä on...niillä muodoilla jne...

Itse olen ainakin sitä mieltä että tässä asiassa koolla ei ole väliä, eli mitä pienempi sen parempi..! ;) Jokaisellahan on omat mieltymyksensä, mutta pienellä saat "tarkan ärsykkeen" juuri siihen kohtaa mistä tuntuu hyvältä... Kannattaa miettiä asiaa rauhassa! :)
 
Maamikki harmaana
Mulla on ja mies oli innokkaampana sitä ostamassa, yhdessä käytetään, en oikein osaa nauttia vain siitä. Sit on semmoinen rengas mikä laitetaan peniksen ympäille, parantaa erekstiota ja hieroo naista. Kivoja, mut aika harvoin kuitenkaan käytetään. Miun mielestä sairasta olla mustasukkainen tommosille härveleille :whistle:
 
Hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:32 Tinttaralla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 12:24 Venla kirjoitti:
Mulla on muutamakin eri seksilelu ja mies on joko itse ostanut ne mulle tai sitten käyty yhessä ostamassa!!

Välillä kiva piriste "tavanomaiseen" seksielämään.. mies ainakin tykkää katella samalla, kun se "kiusaa" mua :)

Jokaisen oma asiahan se on miten noihin suhtautuu.. mutta meillä ainakin molemmat mukana leikkimässä, joten en mitenkään hyljeksi miestäni, vaan hankittu ihan yhteistuumin.
peesaan ukko osti mulle ite...
Näin on myös meillä ;) :D
;) :p
 

Yhteistyössä