Dildon hankita, mitä miehesi mieltä?

Meillä mies oli se joka dildon hankinnasta innostui. Päälimäisenä siinä oli se, että pääse katsomaan kun minä "leikin". Kyllä mäkin ajatuksesta pidän, eikä siinä dildossa mitään vikaa, yksin tai yhdessä.
 
-peukku-
Tuota tuota mietin että pitäisikö kirjoittaa raukkamaisesti harmaana mutta menköön...
Siis yksi hyvä juttu on kuoria kurkku ja lämmittää sitä hiukan (ei liikaa!!!) mikroaaltouunissa... ja sitten menoksi. Mies syö sen mielellään sitten jälkeenpäin... aiakin meillä. Ja tietysti naisille on paljon kivoja juttuja, niitä klitoriksenkiihottimii, kuten just pienet delfiini- tei perhossauvat, joita voi käyttää monella tapaa. Ja värisevät geishapallot on tosi mukavat, mutta kannattaa tarkistaa että se johto on kunnolla kiinni niissä... paitsi kyllähän ne pihalle saa kun on paikat kosteat B)

Joten alkuperäiseen kysymykseen vastauksena että miestäni ei lainkaan häiritse apuvälineet, joita molemmat käyttää ja jos toiseen luottaa kokonaan niin se on oikein mukavaa vaihtelua eikä siitä mielestäni kukaan tervejärkinen voi suuttua.

Mutta sanoihan täällä joku taannoin, että masturbointi ei kuulu terveeseen parisuhteeseen todellakaan.. :x

Mutta meitä on moneksi :D
 
Aava-Tuulia
Meillä koko dildon osto meni niin, että kysyin mieheltäni mikä olisi sellainen lelu (aiemmin meillä ei ollut mitään...) minkä hän haluaisi meille hankkia ja yllätyin kyl vähän kun sanoi, et dildo. Halusi kuulemma kiusailla mua sillä... :p Sehän sopii!

Noh, totuus on kuitenkin, että se kuminen jerkku on kyl ihan tylsä aitoon verrattuna, enkä sitä juuri edes esiin kaiva vaikka yksinkin olisin, mut tuollahan on sit kun mies haluaa leikkiä mun kans... :)

Nyt on mietitty jotain uutta... Video tms. vois olla luontevampi juttu...
 
Maamikki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2004 klo 23:39 Aava-Tuulia kirjoitti:
Meillä koko dildon osto meni niin, että kysyin mieheltäni mikä olisi sellainen lelu (aiemmin meillä ei ollut mitään...) minkä hän haluaisi meille hankkia ja yllätyin kyl vähän kun sanoi, et dildo. Halusi kuulemma kiusailla mua sillä... :p Sehän sopii!

Noh, totuus on kuitenkin, että se kuminen jerkku on kyl ihan tylsä aitoon verrattuna, enkä sitä juuri edes esiin kaiva vaikka yksinkin olisin, mut tuollahan on sit kun mies haluaa leikkiä mun kans... :)

Nyt on mietitty jotain uutta... Video tms. vois olla luontevampi juttu...
Vähän samoin meillä, mies oli innokkaampi sen ostaja ja me käytetään sitä vain yhdessä, yksin siitä ei ole mulle hyötyä, mieheni kanssa ainoastaan voin orgasmin saada. Kiva kiihotin se kuiteskin on. :p
 

Yhteistyössä