Dildon hankita, mitä miehesi mieltä?

Sinun kannattaa ehdottaa miehellesi sellaista klitoriksen kiihotinta.. Miehesi vois sitten käyttää sitä myös esileikeissä. Sitten voit itse myös käyttää sitä kun haluat! ostin itsekin sellaisen samalla verukkeella.. http://www.toyheaven.fi oli aika nopea nettikauppa..toimittisen postiin huomaamattomasti!
 
meilläkin mies osti mulle ens yhden, ja sit toisen, yllätti mut vielä, en tienny yhtää et oli hankkinu uusia leluja... ei ollu ees mitää puhetta mistää lelujen hankkimisesta vaan oli kerrankin omatoiminen.. Kyl pelkkä mieskin mulle riittäis, mut onhan se vähä lisämaustetta, ja sit jos esim. mies laukee ensin niin sitte varmistaa viel mun saannin lelujen avulla!!! :D
 
Meillä mies on itseasiassa ehdottanut minulle itse dildon hankintaa ja jos sellainen hankitaan niin yhteistuumin molemmat juonessa mukana. Musta on melkoisen hassua pitää uhkana välinettä, lelua, miksi ikinä sitä kutsua haluaa. Tosin mielestäni pumpattava barbara ja dildo on melkolailla eriasiat: mä ymmärrän alemmuuskompleksin puolin ja toisin jos sänkyyn raahataan makaamaan nukke jolla edustettavasta sukupuolesta riippuen törröttäisi alapäässä kalu, tai olisi reikä. En mä osaisi olla mustis kyllä varmaan nukellekaan oikeasti: nauraisin kai itseni kipeäksi. Mutta ei niitä mielestäni voi dildon kanssa oikein verrata keskenään. :D
 
Meillä mies osti mulle synttärilahjaksi sellaisen vaaleanpunaisen vekottimen. Ensin vähän arsitelin kun mies halusi testailla sitä mun kanssa,mut loppujen lopuksi se oli ihan kivaa.
Yksin en oo käyttänyt kuin kerran,miehen kanssa kivempaa.
 
Mitä niitä dildoja häpeilemään. Eihän siinä mistään sellasesta ole kyse että toista pettäs. Meillä ne ainakin piristää seksielämää. Käyttelen niitä yhdessä ja erikseen. Niistä on tullut meille oikeastaan sellanen kiva yhteinen salaisuus. Musta on parempi sanoa avoimesti jos sellasia tekee mieli kokeilla, onks se nyt kiva kun puoliso vaan löytää sellasen kaapista? Jos sitä puolisoaan rakastaa niin kai sille voi kertoa että haluaa sellasta kokeilla.

Niin ja mitä niihin malleihin tulee niitähän tosiaan on kaikenlaisia. Sellaset jotka ei ole ihan kovia eli päältä pikkasen pehmeempää ainetta on mun mielestä parhaita. Olenkin ajatellut tän kolmannen jälkeen ( kunhan ensin parannun synnytyksestä ) käydä ostamassa itselleni yhden lilan dildon, oli niin kivan näkönen. Pitäkää vaikka hulluna mutta mun elämää ne piristää, silti olen tavallinen pullalta tuoksuva kotiäit eikä tee musta yhtään paheellisempaa. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 11:57 mietteliäs kirjoitti:
Mä tänää kattelin netistä noita erilaisia dildoja itelleni ja sanoin avoimesti miehelleni, että meinaan itelleni tilata. Ajattelin että jos haluisi katella kanssani. Kenties joskus kokeillakin!?
Joskus aikasemmin ollaa puhuttu asiasta ja mies ei oo vaikuttanut tykkäävän asiasta.

Tänään sama laulu: "ai, et ookaan tyytyväinen muhun!" taisipa hieman loukkaantua.

Parisuhteessani en saa riittävästi seksiä ku meillä mä oon se aktiivisempi ja mies taas ei :\|
Oon oppinu elää asian kanssa ja Rakkaushan se tärkein, mut mitä pahaa siinä jos itselleni piritykseksi ostaisin lelun eikä aina tarttis miehen sanojen mukaa motkottaa vajaasta seksi-elämästä?

Kuinka teillä suhteudutaan asiaan?
meillä on täysin sama tilanne! kerran oli jo lähellä etten ostanut dildoa mutta sitten mietin että en halua tarkoituksella loukata miestäni. Se siis jäi sitten ostamatta.
 
määvaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 13:17 Maamikki harmaana kirjoitti:
Mulla on ja mies oli innokkaampana sitä ostamassa, yhdessä käytetään, en oikein osaa nauttia vain siitä. Sit on semmoinen rengas mikä laitetaan peniksen ympäille, parantaa erekstiota ja hieroo naista. Kivoja, mut aika harvoin kuitenkaan käytetään. Miun mielestä sairasta olla mustasukkainen tommosille härveleille :whistle:
peesaan :p
 
hymytyttö
meillä on ollut jo mnen monta vuotta erinlaisia leikkikaluja...'
ihan ensimmäisen mies teki itse, oli silloin 16 v, mutta ei se ollut oikein hyvä niin käytiin ostamassa oikea..
on ollut pienempää ja suurempaa mutta nyt kesällä käytiin taas piristyskaupassa ja mies itse halusi ostaa sellaisen TOD ison..
ei se edes kokonaan mene sisälle mutta tuntuu pirun hyvältä ja mies tykkää tehdä hyvää..
kaikkein eniten me leikitään niillä 69:ssä ni molemmat saa mitä haluaa..
vaihtelua:)

Ja tod ei mies ole sitä mieltä että jäisi ite toiseksi..ehkä se riippuu omasta käytöksestä ja miehen itsetunnosta.
Täytyy muistaa kehua miehen elintä tarpeeksi usein ni se suostuu vaikka mihin:)
 
Kiitos vastauksista!

Täst huomaa kui hyvin monella on asiat seksin suhteen ja seksuallisuus avointa.
Mä miehen kaa yritin puhua eilen muttei siitä mitää tuu :'(
Ehdotin et yhessä katottas ja otettas molemmat sielt jotain kiinnostavaa niin molemmat sais piristystä ja yhes voitas kokeilla.
Kommentti oli vaa "Ai jotain filmei vai?"
Sitä ei ees ne tunnu kiinnostavan (tai ainakaan sano sitä mitenkää koskaa) :eek:
Musta tuntuu tosi oudolle!
Illal painu pehkuihin ettei vaa terttis jäädä kattelee (tai mä tulkitsin sen niin)

Päätin hankkia sen dildon jokatapauksessa ja nyt hyvän ystävän kaa tehdään kimppa tilaus! Ja tilaan miehelleki jotain sieltä, vaikka sit sen filmin ja liukastetta/hierontaöljyy tms.

Luulis jotenkin virkoavan ja ku kyse ei voi olla Rakkauden loppumisesta tms koska hellyyttä osottaa muuten päivittäin ja tekstailee aina "rakas..."

:heart:
 
Känkkä79
multa löytyy kans yksi hätävaradildo.. kyllä mä ennemmin sillä suristelen, kun harrastan seksiä miehen kanssa, joka ei oo innokas.. mut tää vaan mun mielipide.. miehellä ei oo mitään mun dildoo vastaan.. meillä homma toimii näin.. vaikka onhan se oma ukko ja ehta tavara aina parasta, sillon ku sitä saa :D :D
 
Meillä miestä kiihottaa TOSI paljon kun yhdessä leikitään noilla välineillä.Sitä vaan ajattelin sanoa että ainakin henk.koht mielipide on että semmonen "kuminen" on parempi mitä semmonen kova.Tuntuu ehkä luonnollisemmalta.MIKÄÄN ei tietty korvaa aitoa ja ehtaa.... :heart: mut jos haluaa ostaa dildon,kannatan Jellyä.... :heart:
 
Dana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 15:01 -Huvitutti- kirjoitti:
Ihan vinkiksi, ei kannata ostaa kovin isoa, miehelle voi tulla alemmuuskompleksi.. :D Meiltä ei noita sauvoja löydy mutta voin kuvitella että mies ei siitä tykkäisi jos valtavan ison sellaisen hankkisin. Kannattaa ehkä ostaa sellainen ei aidon näköinen, sun mies ei kokisi sitä uhkaksi. Esimerkiksi kaalimato on mun mielestä tosi söpö. =)
Meitin mies kuolisi nauruun, jos hankkisin sellaisen "jumbokyrvän"! ;) Täytyy siis visusti katsella niitä pienempiä, ei viitsi ottaa riskiä... *hih* Ei vaan, en itsekään välitä sellaisista isoista jötkäleistä...
 
isukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 10:33 Möllibulli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:25 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:10 äiti kirjoitti:
Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi haluaisi osta pumpattavan barbaran? Voisi olla toinen ääni kellossa sinullakin..
Onko pumpattava barbara ja dildo verrattavissa keskenään?
Ei ole, millään tavalla!
Tässähän on ollut kyse YHTEISESTÄ kivasta, eikö... Ja silloin barbaralla ja dildolla on vissi ero. Kyllä me ollaan yhdessä katsottu monia seksileluja eikä mua haittaa vaik vaimo käyttäis välillä yksinäänkin. Just ostettiin kimpassa asun ja liukkarin lisäksi anaalitappi :p . Ja oli silleen jännä että vaimo on aina ollu tätä takapuoliosastoa vastaan mut nyt ite halus, ilman painostusta siis.
No tää oli miehen näkemys eli ei ddildot haittaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 23:20 isukki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 10:33 Möllibulli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:25 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:10 äiti kirjoitti:
Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi haluaisi osta pumpattavan barbaran? Voisi olla toinen ääni kellossa sinullakin..
Onko pumpattava barbara ja dildo verrattavissa keskenään?
Ei ole, millään tavalla!
Tässähän on ollut kyse YHTEISESTÄ kivasta, eikö... Ja silloin barbaralla ja dildolla on vissi ero. Kyllä me ollaan yhdessä katsottu monia seksileluja eikä mua haittaa vaik vaimo käyttäis välillä yksinäänkin. Just ostettiin kimpassa asun ja liukkarin lisäksi anaalitappi :p . Ja oli silleen jännä että vaimo on aina ollu tätä takapuoliosastoa vastaan mut nyt ite halus, ilman painostusta siis.
No tää oli miehen näkemys eli ei ddildot haittaa :)
:p :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2004 klo 07:56 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:25 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2004 klo 22:10 äiti kirjoitti:
Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi haluaisi osta pumpattavan barbaran? Voisi olla toinen ääni kellossa sinullakin..
Onko pumpattava barbara ja dildo verrattavissa keskenään?
On
Joo no mä näen asian näin: mikäli mä alkaisin roudaan meidän yhteiseen petiin Kenin näköistä nukkea jolla kikkeli jöpöttää alapäässä, niin silloin herralla saisi olla sanottavaa asiaan samoin kuin mä myös ärähtäisin nukesta nimeltä barbara (tai kaija tai elsa tai miksi ikinä sitä kutsua haluaa). Mutta: dildo ei ole nukke. Dildo on väline aivan kuten miehen peniksen ympärille on käsittääkseni tehty jotain renkaita mitkä pidentää aktia (ilmeiseti) ja naiselle on myös geishakuulia. On liukastetta jos jonkin moista, on mansikan makuisia kondomeja. Myös pimeässä hohtavia. Miehelle on seksikkäitä alusvaatteita samoin on naiselle. Hierontaöljyä. Kaikki yhteisiin hetkiin oman (tai vieraan) kumppanin kanssa.

Nuket on sitten asia ihan erikseen: niitä en halua nähdä missään muussa tarkoituksessa kuin lapsen kotileikeissä ja tavaratalojen ikkunoissa. :D
 
Maria1982


On ne millään tavalla. Mutta ootteko nähneet pumpattavia barbaria..? Minä en pystyisi sellaista nusasemaan kovin tosissani, nehän on ihan uimaleluja.. :D Miehellä on kyllä tekopimppoja (ja niitä dildoja) eikä se mua haittaa, mitä se haittaisi? Nehän on esineitä. :)

M

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 11:57 mietteliäs kirjoitti:
Mä tänää kattelin netistä noita erilaisia dildoja itelleni ja sanoin avoimesti miehelleni, että meinaan itelleni tilata. Ajattelin että jos haluisi katella kanssani. Kenties joskus kokeillakin!?
Joskus aikasemmin ollaa puhuttu asiasta ja mies ei oo vaikuttanut tykkäävän asiasta.

Tänään sama laulu: "ai, et ookaan tyytyväinen muhun!" taisipa hieman loukkaantua.

Parisuhteessani en saa riittävästi seksiä ku meillä mä oon se aktiivisempi ja mies taas ei :\|
Oon oppinu elää asian kanssa ja Rakkaushan se tärkein, mut mitä pahaa siinä jos itselleni piritykseksi ostaisin lelun eikä aina tarttis miehen sanojen mukaa motkottaa vajaasta seksi-elämästä?

Kuinka teillä suhteudutaan asiaan?
Mäki katoin yks päivä ittelleni dildoo ja sit puhuin miehelleni siintä niin se suuttu.mulla on melkein sama kun sulla et se olen minä joka on aktiivisempi ja välillä se väsyttää...ni taitaa mullakin jäädä dildot ostamatta.
 

Yhteistyössä