V
-- viola--
Vieras
En uskonut minäkään tuohon opettaja tarinaan. ja sitäpaitsi kouluissa ei näe pieniä lapsia, vaan tarhoissa. Taitaa olla opella todella pasmat sekaisin. PROVO; MIKÄ PROVO
)))))
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lumene.:Kyllä siellä perhekahviloissa käyvät just noi ap:n mainitsemat meikittömät tuulipukuhirviöt. Siks en oo itte sinne koskaan mennytkään. Kattovat kieroon jos on meikattu, tukka laitettu, farkut jalassa ja puheenaiheet on muuta kuin kakan väri.
Tossa ajassa kun kirjoitit tuon viestin, ehtii kammata hiukset, laittaa kasvoilleen meikkivoidetta ja ripsiin ripsiväriä![]()
Tossa ajassa kun kirjoitit tuon viestin, ehtii kammata hiukset, laittaa kasvoilleen meikkivoidetta ja ripsiin ripsiväriä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja korvikemamma:Alkuperäinen kirjoittaja lumene.:Kyllä siellä perhekahviloissa käyvät just noi ap:n mainitsemat meikittömät tuulipukuhirviöt. Siks en oo itte sinne koskaan mennytkään. Kattovat kieroon jos on meikattu, tukka laitettu, farkut jalassa ja puheenaiheet on muuta kuin kakan väri.
Juu tuota mä en ymmärrä että miksi meitä laitettuja äitejä katsotaan kieroon. Kerran bussissa kuulin kahden vanhan naisen puhuvan meidän vaunuista,että ompa ne vaunut vuosien varrella muuttuneet ja on muuten äiditkin. Pitäisikö sitä heti äidiksi tultua jättää lävistykset kotiin ja meikit heittää laatikon perälle ja tosissaan ostaa se tuulipuku ja ukolle samanlainen...Eeen ymmärrä..
Alkuperäinen kirjoittaja Nättiäiti:Mamaa75!!!Hyvä,hyvä!!!
TÄällä äiti joka ei käsitä miksi äitiys vie naiselta mielenkiinnon itseensä.Toiset hukkaavat oman itsensä ja elävät vain lapsen kautta.
Itse olen nätti ja sellaisena haluan pysyäkin.Pidän tuulipukuja lenkillä,mutta olen tarkka mihin olen menossa esim kauppaan laitan eri vaatteet kuin vaunulenkille.
Saan suurta tyydytystä kun perheeni kulkee kalliissa ja kauniissa vaatteissa,tiedän olevani snobi,mutta se on minulle tärkeää.
En ole ihan kakara,30 vee ja 4 lasta.
Olen opettaja ammatiltani joten koulujakin on käyty.Pidän myös että ystäväni ovat nättejä ja hoitavat itseänsä.
Perhekahviloissa en ole käynyt,siellä tartuntataudit vasta leviää.Joka muksu räkäisenä ja äidit eivät välitä pyyhkiä heinän räkänenujaan.
Lapset saavat virikkeitä,heillä on toisensa ja meillä on "nättejä" perhetuttuja,joiden lapset käyttäytyvät hyvin.
Ymmärrän ap:tä todella hyvin.
Sotkuiset äidit,likaisine lapsineen-tiedä mitä tauteja kantavat!!
Mutta totta puhui "hoidolle kyllä",siinä määrin että pieni lapsi oppii 3 vuoteen mennessä sosiaalisia kykyjä huimasti ja jollei ole toisia lapsia joiden kanssa harjoittaa tuota kykyä,jää hänelle vaje.
Mutta hoitoon en veisi lasta vain siks.Ehkä 2 päivää viikossa voisi olla mahdollista??
Tai puolipäivää 3 kertaa viikossa?
Mutta lapsi kaipaa kyllä pienempänä jo nimenomaan tuota sosiaalista kontaktia.
Tulee kouluiässä monasti vasta pintaan ongelmat sosiaalisessa käyttäytymisessä.Nykyään on ikävän paljon syrjäytyneitä.
Kouluissakin näkee jo hyvin pieniä lapsia jotka eivät osaa ottaa kontaktia.
Muuten kuin lyömällä.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Naapurissamme asui nuori perhe, vanhemmat reilu 20 ja lapset 1 ja 3 vuotiaat. Äiti oli aina viimeisen päälle laitettuna, työnteli rattaita korkokengissään ja minihameessaan ja yhdessä ystäviensä kanssa meikkaili/laitteli hiuksiaan takapihalla...
Reilu vuoden jälkeen erosivat (miehen tahdosta) ja ihmisten ihmetellessä miksi noin hehkeän naisen jätit mies sanoi, vaikka nainen on kuinka kaunis ja meikattu barbi hän haluaa, että myös korvien välistä löytyy jotain...
Nyt hänellä on uusi naisystävä joka on lasten äidin täysi vastakohta, mutta ihana ihmisenä ja hyvä äitipuoli viihtyen siellä hiekkalaatikonkin reunalla eikä vain itseään peilistä tuijottaen ja vaatekauppoja kierrellen.