Diapameista! auttakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hjälp:
Jos ottaa 5mg diapamin, niin uskaltaako samana päivänä juoda ollenkaan alkoholia ja jos uskaltaa niin kuinka pitkän ajan päästä?

14 tuntia kantsii ooottaa, oikeesti. Käy aika köpösti..päädyt vielä leikkaamaan omat pallis tai jotain niiku se yks huumehöyryissään..

Ei kannata sit ollenkaan mitään alkoholia samana päivänä..
Itelle riitti puolikas eräs kerta, sit unohdin sen ja join kolmen tunnin päästä alkoholia
ja muisti lähti ja olin kuulemma ihan sekava, ja sitä ihmettelin jälkeen päin miten sellaisesta määrästä alkoholia,,kunnes muistin sen pamin puolikkaan minkä otin päivällä.

Jotkut taas on ihan tipahtanut siitä ku alkoholia jonkinki verran veressä sen diapamin lisäksi.
Eli en ottaisi ainakaan siinä tapauksessa, jos jonneki muualle kun omassa kodissa jossai turvallisessa seurassa sitä alkoholia jois..

minä otin kerran diapamin krapulassa, en siis tienny sillo mitä se oli, äiti sen käski syömään. Päädyin pureskelemaan sukkiani ja etsimään petoja kuokan kanssa nurmikolta.
Ja ei muuten löytyny.

mä ottaisin, ja olen ottanutkin. Otin 5 kpl 10mg pamia ja reilusti alkoholia siihen päälle, eikä kummemmin vaikuttanut. Ja mikä ihmeen pakko on ottaa sitä alkoholia nyt jos kerran epäröit..?

Miks ihmeessä pitäs vielä alkoholiikin ottaa? :headwall: Jos on sen laatusii ongelmii, ettei pyde olla ilman pameja, niin alkoholi vielä siihen päälle. Huhhuh. :/

Syön niitä siksi, että olen pahemman luokan sosiaalisten tilanteiden pelkuri. Otan niitä vain äärimmäisessä tarpeessa, mikä on ihan muutaman kerran vuodessa.

Nyt sitten on tulossa sellainen tilaisuus, mihin tunnen sen napin tarvitsevani, mutta siellä on tarjolla alkoholia.

Nyt on vain päätettävä että jätänkö diapamin pois ja jännitän itseni hengiltä, vai jätänkö alkoholin pois ja keksin tekosyitä miksen voi juoda.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Syön niitä siksi, että olen pahemman luokan sosiaalisten tilanteiden pelkuri. Otan niitä vain äärimmäisessä tarpeessa, mikä on ihan muutaman kerran vuodessa.

Nyt sitten on tulossa sellainen tilaisuus, mihin tunnen sen napin tarvitsevani, mutta siellä on tarjolla alkoholia.

Nyt on vain päätettävä että jätänkö diapamin pois ja jännitän itseni hengiltä, vai jätänkö alkoholin pois ja keksin tekosyitä miksen voi juoda.

no mä ottaisin lääkkeen ja olisin juomatta. Ja menisin autolla. Ei tarvi keksiä syitä kun on ne autonavaimet taskussa.

tietty tossakin on se että miten pian sen lääkkeen jälkeen voi ajaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä ihmeen tekosyitä siihenkin tarttee, että juotko vai etkö?Ei tarvii juoda ja syy voi olla vaikka, ettei huvita tai halua. Voithan tietty mennä autolla tai että sulla on joku tärkee juttu sen jälkeen.

Ota lääke, se vie jännityksen paremmin kun alkoholi, mutta jos miksaat, sulla voi olla aika selittely, jos meetkin siitä ihan sekaisin.