Mulla on 6kk:n ikainen hoitolapsi, jolle annan lypsettya maitoa tai joskus piipahdamme aitinsa tyopaikalla 15 minsan bussimatkan paassa. Ei ihan keskivertojarjestely Britanniassa, muttei ihan tavatontkaan.No en tiedä. Voihan sitä ajatella toisinkin. Suurten työnantajien järkättävä yksi kerros toimitalosta lastenseimeksi ja sinne vois piipahtaa imettämään, jos se on niin luojan lykky. Jenkeissä on käsittääkseni ihan normaalia, että nainen lypsää maitoa tauoillaan töissä, varastoi jääkaappiin ja kotona tarjoaa lapselle.
Hulluksi menee maailma. Tasa-arvon (tasapäistämisen) nimessä."Mutta mahdollisimman nopeasti pakollisten toimien jälkeen naisen tulisi palata töihin ja miehen tulla kotiin."
Eli nainen kärsii raskauspahoinvoinnit ja muut raskauden vaivat. Sen jälkeen tekee valtavan urakan synnyttäessään lapsen. Mies siinä vaan vieressä katselee jännittävää näytöstä. Sen jälkeen naisen pitäisi kroppa mäsänä painua duuniin ja mies voisi jäädä kotiin lomalle. Mitä hiton tasa-arvoa tuossa nyt muka on?
Kuka ihme suostuu olemaan raskaana ja synnyttämään, jos ei saa itse sitten nauttia siitä kotona olemisesta? Olisi mulla kyllä jäänyt muksut tekemättä, jos palkaksi olisin päässyt heti duuniin ja perhettä elättämään. Se kotiäitiysaikahan on ihan parasta koko hommassa.