Dbest raskaustesti-Raskaanako?

Noista vääristä plussista on pakko huomauttaa yksi juttu. Ne eivät useinkaan ole vääriä plussia, vaan siinä alussa munasolu voi hyvinkin vielä irrota, jolloin raskaus keskeytyy, vaikka näkyikin hetken jo testissä.

Eli sinänsä turhaa miettiä, tuleeko jollain testillä plussa, joka ei myöhemmin ole plussa vai ei, kun tuota ei voi tietää ennen kuin ajan myötä. Jos sait haamun, muttet vielä usko sitä plussaksi, todennäköisintä on (oli testi mikä tahansa), että olet ainakin raskaana kuitenkin ollut. Tee uusi testi parin päivän päästä, jos saat kaksi viivaa, raskaana olet edelleen. Toivotaan parasta. :)

Mä sain ekan viivanpaikan maanantaina, kun lauantaina piti alkaa menkat (eri testi, mutta herkkä kanssa). Lisättäköön vielä, et tuon ekan viivankin roskiksen kautta... Eli vasta illalla piti käydä uudestaan se sieltä kaivamassa ja huvikseen kattomassa. :D Siitä testasin parin päivän välein sunnuntaihin asti ja viiva vahvistui ajan kanssa samaa tahtia. (Lääkkeiden takia testasin jo ajoissa, kun tunnistin itsessäni jo noin aikaisin semmoisia oireita. Keskiviikkona viiva oli jo niin vahva, et kävin lääkärillä vaihtamassa reseptit toisiin). :) Voi se siis olla totta.

Ja noi itse tehtävät raskaustestit ovat kuitenkin melkoisen luotettavia (toki on myös viallisia testejä, mutta melko harvassa), siis kyllä niihin voi luottaa. Sen jälkeen kaikki onkin säkästä kiinni, mutta siihen ei vaikuta, millä testillä raskauden on alunperin testannut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Testin tehnyt:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Pitääkö tätä joka puolen tunnin mentyä nostella?

Öö...Ei... :ashamed:
Nostelin josko saisin muiltaki kokemuksia...

Musta tuntuu nyt vähän, et haet vahvistusta sille plussalle. Siis, että joku kertoo sulle, että olet raskaana.

Mutta kun kukaan ei voi sitä tässä vaiheessa vielä luvata. Tai siis voi luvata, et jos oot edes haamun saanut, niin raskaus on edes osittain alkanut. Mutta vain aika näyttää, kuinka käy. ...ja siksi sillä ei ole mitään väliä, kuinka muilla on käynyt. :hug:

(p.s. Kyllä ne testit on sen verran luotettavia, että hyvin voit uskoa raskauden edes alkaneen, jos kerran haamu (edes) tuli ja vaikutusajalla.)

Kyl mie siis sen nostelun idean ymmärrän mut oottasit ny vähäsen et ois enempi ihmisiä koneella =) Ku kyllähän he tämän huomaavat jos koneella ovat.. Sit ymmärrän jos tippuis jo toiselle sivulle, mut hyvinhän tämä on tuossa etusivulla roikkunut:) Itsellä ei oo kokemusta tuosta testistä mut etköhän sä raskaana ole ainakin ollut. Ny vaa oottelet pari pvää ettei ainakaan ole kemiallinen. Onnea! :flower:

En ole kyseisellä testillä testannut koskaan, mutta nyt sain Clearbluella maanantaina haamujenhaamun,kun odotin perjantaille menkkoja. Joka päivä testasin ja joka päivä haamu vanhvistui lopulta ihan selkeäksi plussaksi. To-pe kuitenkin tuli pientä verensekaista vuotoa ja vielä eilenkin jäi illalla vaaleanpunaista paperiin pyyhittäessä :/ Tänään kävin verestä mittauttamassa hCG arvon ja tuloksen saan iltapäivällä.

Minun pointtini tässä on se, että vaikka ihan selkeästi olen (olin ainakin) raskaana kotitestien mukaan, MITÄ TAHANSA voi tapahtua kun on suuresta luontoäidistä kyse. Valitettavasti vain aika näyttää oletko oikeasti raskaana ja loppuun asti. Toivon sinulle, itselleni ja kaikille muille tietenki onnellista lopputulosta:omaa nyyttiä kainalossa :heart:

Moi! Testasin tolla testillä aikanaan kaksi päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, eikä haamuakaan näkynyt. Sitten oletettuna alkamispäivänä sain Clearbluella aivan aavistuksen haalean viivan, parin päivän kuluttua Clearbluella tuli vasta vahva plussa.

Yhdyn kassun mielipiteeseen, mitä tahansa voi tosiaan sattua. Itselleni nykyään ainoa varma raskaustesti on alkuraskauden ultra, sitä ennen en suostu uskomaan mitään. Mutta toivotaan parasta kaikkien meidän kohdalla, oli raskaus sitten aivan alussa tai jo pitkällä! :heart:

Mä testasin tuolla testillä kp. 28/28 ja oli ihan selkeä plussa.
Muistan kyllä kuinka malltamaton sitä oli ja toivoi että päivät kuluis jotta voisi testata vielä uudelleen. Taisin kaikenkaikkiaan ostaa 5 testiä kaikki eri merkkiä, viimeisen tein viikon päästä ekasta plussasta ja silloin soitin neuvolaankin.

Onnes sulle.

T. Bree ja kerttu 20+1

Yhteistyössä