clomit ja raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietoa kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietoa kaipaava

Vieras
Voiko clomifenit vaikuttaa raskaustestin tulokseen. Eli voiko tulla väärä positiivinen tulos?? Testannu mammaksin erittäin herkällä raskaustestillä. Menkkoja odottelen eikä minun pitäisi vielä pienellä clomi annoksella ovuloida, mutta testiin tuli selkeä vaikkakin haalea toinen viiva. Hui :D

hellou!
Mulla on clomifenit nyt touista kuukautta menossa. Muitään tulosta ei oo vielä tullut (paitsi yhtä viivaa). Itekkin tilasin mammaksi.fi:stä niitä raskaus -ja ovulaatiotestejä. Joka heskutin testi on näyttänyt yhtä viivaa, tai haaleeta toista. Välillä tuntuu, että niissä on joku vika. (ainakin haluisin uskoo niin). Vajaan viikon päästä pitäs menkkojen alkaa. Mutta toivottavasti eivät ala. Minusta tuntuu, ettei clomifen voi olla syypää siihen haaleeseen viivaan, jospas se ois merkki pienokaisesta?!?
En tietenkään voi mennä sanoo varmax, mutta itellä tuli nyt ovulaation aikaan kans vaan sellanen vaalee toinen viiva. (toinen täysin tumma)
Mutta ilmoittelethan miten käy?
Meillä jo yli kahden vuoden yritys takana...

Nyt tein aamulla apteekin raskaustestin ja iha selkee plussa. Mut en vaa meinaa uskoa todeksi, kai käytävä lekurilla vielä ennenku oikein hehkuttaa.

PCO:n vuoksi olen niitä clomifenejä syönyt. Ekassa kierrossa ei ovulaatiota tapahtunut labrojen mukaan. Toisessa jatkoin vielä samaa annosta enkä labrassa käynyt, koska vastauksen saanti kesti lääkärin loman vuoksi. Ilmeisesti se ovulaatio on joskus sitten kuitenkin käynyt, koska raskaustesti plussaa...

Mammaksin ovistestit näytti mulla ja mitä sattui ja olin päättänyt etten enää niitä jatkossa käytä, siis mitään ovistestejä. PCO ja clomit ymmärtääkseni ainekin sotkee niitä ovulaatio testejä.

Yhteistyössä