Dbest 10 raskaustesti??? Osaisko joku auttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piku81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piku81

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
1 655
0
36
Osaako kukaan sanoa, että onko dbest testissä mitään viivanpaikkaa? Kun en hoksannut katsoa ennen testausta itte.. :ashamed:
Siis mun mielestä siinä on himmeä viiva havaittavissa, mutta todella himmeä ei juuri väriä..Voi olla että mie vaan näenkin kun kerran haluaisin. Mutta en tiiä, toisaalta vielä voi olla liian aikaistakin... :whistle:

Mulla on tullu viivanpaikka muistaakseni joka ikinen kerta ja roskishamuakin on pukannu pari kertaa. Jos se viiva tulee testiajan sisään, vois aatella, että on positiivinen, mutta hormonia elimistössä vaan liian vähän. Jos taas testiajan ulkopuolella katot testiä, ei se yleensä merkkaa mitään. Ainakaan mun kohdalla ei oo merkannu. Toivotaan, että saisit kunnon plussan lähipäivinä =)

Kyllä se tuli silloin ihan heti muutamassa minuutissa..kp 28/? kun menkat tullut nyt kerran synnytyksen jälkeen, niin ei oo kierron pituudesta tietoa. Ennen viime raskautta kierto oli jotain 30 päivän hujakoilla...Ei auta muu kuin pitää pää kylmänä ja testata muutaman päivän päästä uudelleen..

Ja uus kyssäri...Kun tein testin niin pissa oli ollut rakossa vain 2,5h eli voisko silläkin olla vaikutusta...? En uskonut ikinä että kyselen täällä tälläisia, kaikea se vauvakuume teettää :ashamed:

Kyllähän se saattaa vaikuttaa tuo virtsan rakossa oleminen. Voi olla, ettei siihen oo ehtiny erittyä sitä hormonia. Testaahan paron päivän kuluttua uudestaan niin kyllä siinä sitten jo näkyy jotain, jos on näkyäkseen :)

olen tuolla testillä testannut nyt 2 kertaa viim.3kk aikana..ja ekalla kerralla oli aivan selkee nega, ei siis mitään viivaa näkynyt vaikka kuinka valossa koitin katsoo jne.. :ashamed: tokalla sitten tuli 2h teon jälkeen joku viiva, joka tosin näkyi toooosi heikosti jne ja samana pvänä alko sitten menkat.. nyt en sitten tiedä luottaako tuohon testiin vai ei, että millä testaan tässä kuussa jo tarvetta tulee... :kieh:

No eihän sitä malttanut odottaa, tänään aamusella kp29 testasin uudelleen, niin samanlainen eli oisko viivanpaikka :(

Muoks. Apteekisaa sanoivat ettei kyseisessä testissä ole mitään viivan paikkoja, ja että clearblue on herkin ja paras...

mie lisään tähän että eilen testattu kys. dbest 10 ja taas siinä haamuilee joku viiva... :headwall: mutta ei ota selkoo onko paikkaa vai oikein viivaa vai mitä..tuli kylläkin testiajan jälkeen vasta.. menkat ei oo alkaneet kuitenkaan.. voi että menin tuon ees ostaan, mutta kun oli halvin eikä ollut apteekin omaa ollenkaan vaihtoehtona niin otin sit ton...ja taas ollaan tässä tilanteessa.. :o tosin viime kk menkat alko sitten samana pvänä kun sen ihmeviivan testasin..

piku81 eli sä sait sitten tolla cb:llä kunnon plussan kp30 eli 2pvä myöhemmin????? Onko siinä mikä herkkyys??? se 25???

muoks...kävin kattoos kuvaas tossa plussatesti ketjussa.. musta mulla samanlainen tulos ku sulla kp28 eli se eka.. montako päivää sulla oli sillon ov?? osaatko sanoa.. ja vaikuttaa kyllä hieman toi dbest olevan hassutesti kun pitäs olla herkkä - siis herkin - ja silti noin huonosti näyttää mitään..

Rouva Pikkumyy kiitos! :) Hullux tässä tuleepi...maha kipeenä kokoajan, tissit kipeet ja nyt tekee pientä huonoa oloa kun ei oo moneen tuntiin syönyt kunnolla.... menkat ei alkaneet eikä mitään turhuu tai värii havaittavissa..jospa jospa sittenkin ois pieni tuolla matkassa... :heart:

Pisita:

Ne apteekissa tosiaan sanoivat ettei testissä ole mitään viivanpaikkaa, vaan jos viiva tulee niin on raskaana...sittenhän on ne kemialliset raskaudet, joissa raskaus alkaa, mutta menee kesken todella varhaisessa vaiheessa ja menkat alkaa...eli oisko sulla silloin aiemmin ollut kyseessä kemiallinen raskaus? Ovista en tikuta, mutta luulen sen olleen siinä kp17 tienoilla..Tein testit vielä ton cp:n jälkeenkin (himotestaaja) kp.32 tuli jo dbest testillä hieman vahvempi "haamu"/plussa ja tänään tehty kp38 niin tuli selkee plussa..eli yhtä vahva kuin kontrolli =)
Uskon että sinäkin olet raskaana, joten uskallan jo onnitella..voithan testailla tosiaan muutaman päivän päästä uudelleen, ja katsella ...toivottavasti viiva vahvistuu... :hug: :heart:
Tulehan sitten kertomaan miten kävi... ja mitä minäkö utelias, en suinkaan :saint:

Muoks. Ja apteekissa meinasivat että cp on herkin, eli sehän voi näyttää jo + 3 päivää ennen menkkojen alkua...oisko sekin sitten 10???

piku81..no enpä sitten olekaan kun vuoto alkoi tänään... :headwall: mä en kyllä tuohon testiin enää luota ollenkaan enkä tule sillä testaamaan enää ikinä vaikka ilmasex saisin |O |O harmittaa taas niin perkuleesti ja itkettää.... :'( alkaa mennä usko koko hommaan vaikka vasta 4kk mennyt...... :| anteeksi tää marmatus.. :ashamed:

:hug: voi harmi..Kylläs se siittä..tiedän että sattuu..mutta nokka kohti uutta kiertoa. Kyllä se plussa pärähtää aivan varmasti piakoin :hug: Kaikista inhottavinta on varmaan kun kerkes jo hieman iloita...

kiitos piku nyt vaan niin harmittaa kun kyllä jo hieman olin sen plussan kannalla..ei oo näin pahalta tuntunut muina kuukausina, vaikka aina pettynyt onkin ollut..ja tuntuu että ihan itekseen tästä on selvittävä taas eteenpäin kun ei kukaan tiedä että yritetään eikä mieskään samalla tavalla ole pettynyt niin ei kenellekään voi tätä purkaa.. onneksi täällä voi ja saa tsemppiä ja vähän hymyäkin aikaiseksi.. :wave: kiitos

Yhteistyössä