daim-muffinssit tai jonkin vastaavan ohje

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraileva tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraileva tähti

Vieras
Keksikää lauantain kunniaksi, mitä voisi leipoa!

Eli auttakaa, haluaisin kauheasti leipoa äkkiseltään muffinsseja tai jotain muuta nopeaa. Daim-muffinssit kiinnostaisi, kun kaapista löytyy daimsuklaalevy. Eli esim. suklaata tai sitruuna, kaapissa on myös rahkaa ja perusleivontaan tarvittavat ainekset.

voi vitsi, en itse tuota keksinytkään! ;)

Daim-muffinssiohjetta en löytänyt googlettamalla kuin yhden, mikä vähän arvelutti, joten ajattelin kysyä täältä (melkein kaikkiin tuli daimraetta, mutta mulla on siis suklaalevy). Olisi kiva tehdä jotain, jonka joku on jo hyväksi havainnut. Rikosko? Jos on, tunnustan...

Piti nopeesti laittaa sulle linkki tonne kinuskikissan blogiin mut siel on joku error päällä. Siel oli just tosta daimsuklaasta tehty muffineja ja ite kokeilin niitä niin :p . Taikinaan rouhittiin osa levystä hienoksi ja sit taikinaa vuokaan, suklaapala ja taikinaa päälle. Sit se pala suli ihanaksi sydämeksi sinne sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:
Piti nopeesti laittaa sulle linkki tonne kinuskikissan blogiin mut siel on joku error päällä. Siel oli just tosta daimsuklaasta tehty muffineja ja ite kokeilin niitä niin :p . Taikinaan rouhittiin osa levystä hienoksi ja sit taikinaa vuokaan, suklaapala ja taikinaa päälle. Sit se pala suli ihanaksi sydämeksi sinne sisään.

http://suklainensydan.blogspot.com/2008/07/blogin-korkkaus-daim-suklaamuffinseilla.html

oli tuon tyylinen ohje.

Alkuperäinen kirjoittaja Histamiinitar:

joo, sieltä mäkin olen ohjeen lukenut, mutta tosiaan sivu ei nyt toiminut. ehkä kokeilen tuota toista. kiitos!

Yhteistyössä