:-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HULLU!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HULLU!!!!!

Vieras
Minä tapasin viikko sitten naisystävän ensimmäisen kerran ja kysyin veljeltäni että "tuotako sinä nykyään nussit" niin se minun veljen tyttöystävä jätti minun veljen myös sen veljen edellinen tyttöystävä jätti minun veljen kun minä sanoin hänelle tämän isän hautajaisissa että hautajaisissa ei saa nauraa kun se veljen edellinen tyttöystävä nauroi siellä isänsä hautajaisissa myös minun toisen veljen avioreron minä aiheutin kun minä sanoin sille veljelle sen vaimon kuullen että "sinun täytyy saada parempi vaimo" asia on niin että ei kukaan nainen halua seurustella semmoisen miehen kanssa jolla on tälläinen hullu pikkuveli minä olen 19v ja minun veljet ovat 36v ja 34v

joo, käyttäydyt niin huonosti että sinua ei pitäisi esitellä ollenkaan. kukaan ei halua kuulla tollaisia. varmaan veljet ovat surullisia ja vihaisia, mutta sinua ei taida haitata? olet niin ison anteeksipyynnön velkaa. oletko narsisti?

joo, käyttäydyt niin huonosti että sinua ei pitäisi esitellä ollenkaan. Kukaan ei halua kuulla tollaisia. Varmaan veljet ovat surullisia ja vihaisia, mutta sinua ei taida haitata? Olet niin ison anteeksipyynnön velkaa. Oletko narsisti?

minulle on kerrottu että kun minä synnyin niin veljeni olivat sitä mieltä että minut olisi pitänyt tappaa he kiusasivat ja kiduttivat minua koko lapsuuteni esimerkiksi pakottamalla minut maahan makaamaan ja istumaan minun päälläni he yrittivät tappaa minut monta kertaa siksi minä olen hullu

no..voi harmi. voita sinä paha hyvällä. he olivat silloin lapsia, sinä vielä pienempi.. kurjaa. katso nyt eteenpäin, älä kertaa itse huonoja asioita, ettet joudu huonoihin juttuihin. paitsi mielessäsi, mutta voitko antaa anteeksi..

Yhteistyössä