crosstreiner ja laihdutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski

Vieras
Moikka!

Katselin juuri netistä kyseistä laitetta. Ajattelin tilata sellaisen. Onko kukaan onnistunut pudottamaan painoa kyseisellä laitteella? Paljon on pudonnut paino ja mitä muutakin muutoksia olet tehnyt esim. ruokavalio ym.
Mulla on lähes 30 kiloa ylipainoa joten oisko mitään apua jos ostaisin laitteen ja alkaisin sitä käyttämään.

Tiputin 12kg niin,että neljä kertaa viikossa kuntoilin crosstrainerilla 15min ajan.Ruokavaliota muutin niin,että jätin pois sipsit kokonaan ja tarkistin vähän annoskokoa yleisesti.Aikaa tuohon kilojen tiputtamiseen meni noin 2kk.

Tsemppiä laihdutukseen!Crosstrainer on ainakin mun mielestä tosi hyvä keksintö.Ei kovin raskasta liikuntaa ja kuitenkin ainakin itse sain tosi nopeasti näkyviä tuloksia.Sopi hyvin mun elämään kun aina iltaisin otin sen vartin jonka jälkeen kävin suihkussa.Kokonaisuudessaan siis meni puoli tuntia kuntoiluun neljänä päivänä viikossa. =)

paino putoo ruokavaliomuutoksella.
liikunnalla on aika mahdoton laihtua jos ruokavalio ei muutu,mutta liikunta tukee laihdutusta.
crossari on ihan hyvä vehje. sillä saa sykkeen nouseen ja sillä on kiva päästellä vaikka telkkaria katsellen.
se ottaa hyvin jalkoihin ja kädetkin saa ihan kivasti liikuntaa.

en voi sanoa että oon laihtunu crossaria polkiessani..mutta sellanen mulla on kotona ja oon laihtunu hurjasti. tosin ruokavalio muutoksella.
joskus se vehje jää käyttämättömänä makoileen nurkkaan..kannattaa kattoo huutiksesta,siellä on niitä nurkasta pölyttyneitä paljon.

Ihan kannatava hankinta se on. Itse en laihduta, vaan enempikin pitäisi saada painoa lisää ja kuntoa parannettua. Painon lisääminen nyt tuskin toimii tuolla. Mutta oikein hyvää ja tehokasta liikuntaa. Itse sen lisäksi myös jumppaan 45min lähes päivittäin. Sen lisäksi kannattaa tehdä muutakin ja kiinnittää ruokavalioon huomiota niin tuloksia syntyy nopeammin. Kyllä varmasti sillä painoa saa tiputettua, kuhan jaksaa ettei mene kiinnostus heti.

Kiitos oikein paljon vastauksistanne. Täytyy alkaa etsimään sopivaa ja hyvää laitetta :)
Toivotaan että tällä kertaa se crosstrainer ois se mun juttu eikä into lopahtais ihan heti. Onhan niillä laitteilla hintaakin joten jospa se sitten innostais lisää.

Yhteistyössä