Crosstrainer - käytössä vai naulakkona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jiu

Vieras
Olen aikeissa ostaa ko. laitteen, kokemuksia kannattaako? Onko jäänyt naulakoks vai käytättekö ahkerasti. Motivaatiota olis nyt vaikka muille jakaa, mut en pääse lenkille kun on pienet lapset ja kiloja täytyisi pudottaa, jotta oma olo paranisi.

Käytössä. Mä pidän sääntönä että puolet telkan katseluajasta pitää polkea, ja nimenomaan ensin poljetaan ja sit lösähdetään suihkun jälkeen sohvalle rauhoittumaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Aluksi käytössä, sitten naulakkona nyt onnellisesti uudessa kodissa :saint:

:D

mä tykkään kyllä laitteesta. tai no omaa ei ole, mutta salilla käytän aina. tehokas!

Salillä minäkin laitteeseen tutustuin, mutta kotona sitä ei vaan saa aikaiseksi, mukamas ehdi. :ashamed:

Jopa kunto-ohjaajaysävälläni crossari on lähinnä naulakkona. Tuumi, että tekee sillä korkeintaan ohjelmat asiakkaille, mutta ei halua hien lentävän olohoneessaan ja kuulemma niin salilaitteita ei saa kotiin ja muilla ei pidemmän päälle tee yhtään mitään, kuin naulakkona.

Niitä ei vissiin saa laitettua mitenkään kasaan tai pieneen tilaan? Tietääkö joku? Haluaisin ostaa crosstrainerin, mutta ei meillä ole tilaa sen säilytyksellä...eikös sellaiset vie hirmuisesti tilaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tilasin eilen Netanttilasta ja vatsalaite kans =) uskon että se ainakin toimi, kun se treena koko keho

Tilaa mullekkin kun sulla sitä rahaa on?

no mä teen joka päivää töitä sen eteen että ne olisi :/

tuu mun luo treenamaan vaan :D mä olen pihi tilamaan muille

Liian pitkä matka. Mut täytyypi koittaa vaikka säästää. Töitä tekisin jos niitä ois.

mä kans netanttilasta tilasin just samalla aatteella et pienet lapset enkä ehdi lenkille. nooooo ekat pari viikkoa ahkerasti joka ilta,mut siitä harveni hiljakseen käyttö ja nykyään naulakkona. vaihtelevasti kausia et innostun veivaamaan....pitäs ja pitäs,mut ei ehdi sitäkään ikinä. mut hyvä laite on,en myidä silti halua ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missäs te sitä laitetta säilytätte? En haluais sitä olohuoneen nurkkaan, onko sitä helppo siirtää (jättämättä naarmuja lattiaan) esim vaatehuoneeseen.

Vaatii tosi ison (ja tyhjän) vaatehuoneen, että sinne mahtuisi! Ne kunnolliset on oikeasti isoja. Mutta voi niitä siirrellä ihan nätisti.

Mä tilasin eilen Netanttilasta ja vatsalaite kans =) uskon että se ainakin toimi, kun se treena koko keho

Liian pitkä matka. Mut täytyypi koittaa vaikka säästää. Töitä tekisin jos niitä ois.

Anttilassa on 99alk. mä tilasin 199 se oli ihan hyvää ja hinta hyvää

joita ammattilaiset käyttävät ei todella maksa muutamia satoja, vaan tuhansia euroja. Ja melkoinen ero on käytössä.

Anttilassa on 99alk. mä tilasin 199 se oli ihan hyvää ja hinta hyvää

hei mä sen tilasin kokeilla vaan, mä en halua maksaa tuhansia kun tiedän että treenan vain vähän ja se jää siihen, mulle nyt kelpaa se hyvin se oli 50%alennuksessa oliko se ennen 399 vai 299 en nyt muista, halppaa kuitenkin mut luulen sen toimivaan

Yhteistyössä