Creditguru lähetti laskun. Kellee muulle tullu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henniii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Henniii

Vieras
Siis mä sain sähköpostii laskun 5e kun olen hakenut lainaa niiltä 13.10
Mitä vattua, EN OLE hakenut

Nyt en saa sieltä sp vastausta ja puhelunhinta on suolainen.

Miksi ne lähettää laskun nyt jos jo lokakuus on lainaa muka haettu.

Suunsoittajat ei tiedä itsekkään kun ei vastausta

Sä sait vastauksen: huijaus. Toimenpide: älä reagoi. Ei se perintään mene, jos menee niin ilmoitat perintäfirmalle, että kyseessä on virhe/huijaus. Että kyseinen lafka todistakoot että lainaa olet hakenut. Ihan sama vaikka veisivät oikeuteen (mitä eivät tee), sillä olet 100% varma voittaja. Kun et ole lainaa hakenut, sitä saanut, niin ei silloin tarvitse mitään maksaa.

Toi firma toimii 3-4 eri nimellä, laittoivat puhelimeen txt että hae lainaa, viestissä joku linkki, koskaan en linkkiä painanu mut sit tuli vahvistus että rahat maksettu ja tilinumero ei kyllä ollut mun tili, soitin ja olis sähköpostitse yhteydessä, väittävät vaan että on vahvistettu ja sanoivat että soita pankkiin mihin rahat menny!? No kun perkele tilinumero on kenen lie niin mihin soitella, nyt ovat lähetelleet laskuja vähän väliä, milloin fourfinance, milloin creditguru tai forbes nimellä. Kuluttaja-asiamieheen oltu yhteydessä, käski pyytää todisteita firmalta maksusta ja jos ei löydy niin rikosilmoitus. Mikäli yksikin perintälasku tulee niin sitten alan toimimaan, tukkii koko sähköpostin noilla paskalaskuillansa, olen ilmottanu niille että en maksa mitään kun en oo mitään hakenu enkä saanu.

Samat rikolliset muakin häiriköineet jo pitkään!! Ilmeisesti perua suljetuille pikavippifirmoille kuten Glee ja Ottoraha tms. Tein samalla tavalla reklamaation perättömistä laskuista ja yhden kerran olen saanut vastauksen huonolla suomella kirjoitetusta viestistä:
Hyvä asiakkaamme.

Kiitos viestistänne.
Jos tietojanne on väärinkäytetty ja haettu lainaa, niid teidän tulee tehdä rikosilmoitus poliisille.
Kopin tutkintapäätöksestä pyydämme lähettämään myös meille, jotta saiaimme pysäyttää laskutuksen.

Muussa tapauksessa tule lasu maksaa.

Ysyävällisin terveisin,
CreditGuru Suomi

Muihin sähköpostiviesteihini en ole saanut vastausta, koska tulee ilmoitus, ettei kyseiset osoitteet ole käytössä. Nyt on tullut Avira Finland oy nimiseltä "perintäfirmalta" lasku maksamattomasta laskusta ja hyvin saman tyyppinen ulkoasu tässäkin laskussa kuin Creditgurun laskuissa. Kotisivu pistetty pystyyn kulissiksi, varmastikin samat rikolliset lafkan takana kuin Creditgurunkin. Avira Finland Oy aloittanut toimintansa jännästi viime vuoden puolella kun noita Creditgurujen laskuja alkoi sähköpostiin putoilemaan!

Siis mä sain sähköpostii laskun 5e kun olen hakenut lainaa niiltä 13.10
Mitä vattua, EN OLE hakenut

Nyt en saa sieltä sp vastausta ja puhelunhinta on suolainen.

Miksi ne lähettää laskun nyt jos jo lokakuus on lainaa muka haettu.

Mulle tuli ensin tuo 2 X 5e lasku muka tietojen tarkistuksesta lainaa haettaessa. Tarkistukset oli tapahtuneet muka 3min välein. En tietty maksanut, koska en koskaan ole tuolta lainaa hakenut. Parin viikon päästä tuli karhu jossa jo perintäkuluja mukana. Laitoin sähköpostia tuonne, kukaan ei vastannut. Yritin soittaa, ei vastausta. Nyt tuli jo kolmas lasku jossa jo maksuvaatimus ja summa nyt jo 34e. Kai se on poliisil ilmoitus tehtävä ei ne muuten lopeta.

Itsekin olen samassa veneessä. Finncredit lähetti ensin 2x5e laskun "Lainahakemuksen käsittelykulut" ja olen lä'hettänyt ties kuinka moneen sähköpostiosoitteeseen viestiä (FInncredit,Creditguru jne.) kunnes lamppu pääni yllä syttyi että kyseessähän on huijaus. Sitten Avira lähetti perintälaskun 24.02e ja sinnekin olen jo parikin viestiä laittanut ja soitin kuluttajaneuvontaan josta neuvoivat laittamaan reklamaatiolomakkeen menemään. Teinkin työtä käskettyä ja jos tämä asia ei ala näin etenemään niin oikeusasiamieheen sekä poliisiin täytyisi ottaa yhteyttä...tämän takanahan taitaa olla se sama virolaiskaksikko joka on aikaisemminkin huijannut ihmisiltä rahaa (mm. Orkia nimisellä vipillä ja mitä noita nyt olikaan). Pistäkäähän immeiset kuluttajaneuvontaan ja poliisille siis ilmoitusta niin saadaan tällaiset huijarit ruotuun ja vastaamaan teoistaan! Älkääkä maksako senttiäkään jos siihen ei syytä ole!

Itsekin olen samassa veneessä. Finncredit lähetti ensin 2x5e laskun "Lainahakemuksen käsittelykulut" ja olen lä'hettänyt ties kuinka moneen sähköpostiosoitteeseen viestiä (FInncredit,Creditguru jne.) kunnes lamppu pääni yllä syttyi että kyseessähän on huijaus. Sitten Avira lähetti perintälaskun 24.02e ja sinnekin olen jo parikin viestiä laittanut ja soitin kuluttajaneuvontaan josta neuvoivat laittamaan reklamaatiolomakkeen menemään. Teinkin työtä käskettyä ja jos tämä asia ei ala näin etenemään niin oikeusasiamieheen sekä poliisiin täytyisi ottaa yhteyttä...tämän takanahan taitaa olla se sama virolaiskaksikko joka on aikaisemminkin huijannut ihmisiltä rahaa (mm. Orkia nimisellä vipillä ja mitä noita nyt olikaan). Pistäkäähän immeiset kuluttajaneuvontaan ja poliisille siis ilmoitusta niin saadaan tällaiset huijarit ruotuun ja vastaamaan teoistaan! Älkääkä maksako senttiäkään jos siihen ei syytä ole!
Otin 50 euron vipin sieltä. Ei maksaneet mutta lasku tuli. En maksa kun on todisteet että vippi ei ole tullut .

Yhteistyössä