K
k
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Itsepuolustusta:Appiukko olisi itse voinut kääntää koiralta niskat nurin ja ongelma olisi poistunut ilman poliiseja.
Ja sit olis appiukko saanut kunnon sakot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Itsepuolustusta:Appiukko olisi itse voinut kääntää koiralta niskat nurin ja ongelma olisi poistunut ilman poliiseja.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Minkä takia koira pitää tappaa? Eiköhän vika ole muuaala, omistajissa..
Alkuperäinen kirjoittaja alaston sydän:Ota ens kerralla jotain kättä pidempää mukaan kun lähdet lenkille.
Mua kauhistuttaa, kun meidän lenkin varrella on rotikka mikä hyökkää ihan hulluna aitaa vasten kun kävellään ohi. Mun tuurilla se tulee sieltä läpi jonain kauniina päivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Eläinten suhteen laki on ihan perseestä. Eihän noita eläintenpitokieltojakaan jaella kovin helposti, ei edes niille ,joiden navettaan kuolee ammoniakkiin ja nälkään sadat siat/lehmät/lampaat... Mut asian vierestä. Tarkoitan vain, että jonkun irtokoiran suhteen on poliisi melko voimaton. Mut jos menet ja ammut sen kyseisen irtokoiran, niin sitten laki ei enää sinun suhteesi olekaan niin voimaton.
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Minkä takia koira pitää tappaa? Eiköhän vika ole muuaala, omistajissa..
Nimenomaan. Samaa yritän minäkin aina miettiä kun juoppojen koirat juoksee pelottelemassa nurkissa. Koirat olisi ihan ok, mut ihminen on mätä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Ei sekään kivaa, että pitää pelätä kun kävelee ulkona. :/ Onko se aita niin korkea ettei pääse siitä yli hyppäämään halutessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Miksei ole sellaista rikosta kun yleisenturvallisuuden vaarantaminen, niin kun on liikenteen vaarantaminen. Jos pitää koiraa ja ei siitä vastaa pitäs saada automatik joku 500e sakko ja x määrästä sakkoja eläintenpitokileto ja nirrinurin purevalta eläimeltä 1 kerran jälkeen.
SAMAA MIELTÄ! :flower:
Jos ne sai varotuksen tai sakon tästä nyt vaan, niin kuinkahan monta tarvitaan siihen, että se koira oikeesti saadaan hengettömäksi?? Tietääkö kukaan? :/ :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja sa:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:luuletko että poliiseilla ei ole muuta tekemistä kun jahdata sun naapurin koiraa?
ei pahalla
Kukas sun aamumuroihin on kusassut? :O
Mun muroihin ei ole kukaan pissinyt ja silti olin tulossa samaa sanomaan![]()
ei oo pissitty ei![]()
JOS SE OLIS OLLU SÄ JOTA OLIS PURTU NIIN MITÄ OLISIT TEHNY???? Kohauttanu olkias ja jatkanut matkaasi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Se kertoo taas sinun älykkyysosamäärän pienuudesta.
Ymmärrän kyllä, että tuollainen hyökkäävä koira pelottaa eikä sellaista kuuluisi vapaana pitää. Se suurin syy on kuitenkin omistajassa eikä koirassa.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Ymmärrän kyllä, että tuollainen hyökkäävä koira pelottaa eikä sellaista kuuluisi vapaana pitää. Se suurin syy on kuitenkin omistajassa eikä koirassa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja sa:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:luuletko että poliiseilla ei ole muuta tekemistä kun jahdata sun naapurin koiraa?
ei pahalla
Kukas sun aamumuroihin on kusassut? :O
Mun muroihin ei ole kukaan pissinyt ja silti olin tulossa samaa sanomaan![]()
ei oo pissitty ei![]()
JOS SE OLIS OLLU SÄ JOTA OLIS PURTU NIIN MITÄ OLISIT TEHNY???? Kohauttanu olkias ja jatkanut matkaasi?![]()
tullut varmaan tänne valittamaan kohtaloani ja saanut jonkun muun vittuilut niskaani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Ei, se kertoo ensinnäkin inhosta koiria kohtaan ja siitä, että jos minua kohtaan hyökätään niin annan tasan tarkkaan samalla tavalla takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Ei, se kertoo ensinnäkin inhosta koiria kohtaan ja siitä, että jos minua kohtaan hyökätään niin annan tasan tarkkaan samalla tavalla takaisin.
Ei, se kertoo ensinnäkin inhosta koiria kohtaan
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
No shit. Ja mitä se taas kertoo ihmisestä onkin jo toinen juttu. Tuntuu, että täällä mammoista 90% inhoaa kaiken maailman eläimiä ja opettaa lapsilleen, että eläimen tappaminen on ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
No shit. Ja mitä se taas kertoo ihmisestä onkin jo toinen juttu. Tuntuu, että täällä mammoista 90% inhoaa kaiken maailman eläimiä ja opettaa lapsilleen, että eläimen tappaminen on ok.
Onhan mullakin koira! Ja 2 hevosta.Ja silti olen sitä mieltä että tuo kyseinen koira on lopetettava. Se on jo aika iäkäs ja aina ollut yhtä vihamielinen, mun on vaikea uskoa, että siitä enää saisi kilttiä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Onhan mullakin koira! Ja 2 hevosta.Ja silti olen sitä mieltä että tuo kyseinen koira on lopetettava. Se on jo aika iäkäs ja aina ollut yhtä vihamielinen, mun on vaikea uskoa, että siitä enää saisi kilttiä. :|
Juu, emmä sua meinannutkaanKyllä mä ymmärrän, että aggressiivinen koira tulisi lopettaa. En vain ymmärrä sitä vihamielisyyttä koiria kohtaan, jota täällä moni mamma viljelee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olisin henk.koht potkinut jo päähän elukkaa.
Voi hyvänen aika taas näitä analyysejä. Nämä on kyllä palstan suola, kun lauseesta tai muutamasta osataan jo kertoa vastapuolesta vaikka ja mitä
Se joka väittää että tuota koiraa ei pidä lopettaa, ei ole täysipäinen. Mä en inhoa kaiken maailman eläimiä eikä olla lasten kanssa kyllä eläinten tappamisesta puhuttu. Teillä on ilmeisesti kotona sitten aika mielenkiintoisia eläinkeskusteluja.
Alkuperäinen kirjoittaja :/ :"Mä olisin henk.koht. potkinut jo päähän elukkaa" "Se kertoo ensinnäkin inhosta koiria kohtaan" kertoo kyllä hiukan muuta kuin sitä, että pitäisit eläimistä tai koirista ylipäätään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koirien omistajan en hyväksy ollenkaan ko. koiran käytöstä. Mutta olen sitä mieltä, että omistaja on vastuussa. Koiraa ei ole koulutettu, kun se noin käyttäytyy. Itsekin lähtisin ajamaan asiaa, että koira saisi uuden kodin, jossa on osaavat ja koneneet ihmiset koiraa ohjaamaan ja kasvattamaan. Oikealla koulutuksella tuostakin koirasta saisi vielä hyvän koiran.