color kids- ulkoiluvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haloselta.Nimensä mukaan olivat värikkäitä mutta eivät räikeitä.Väri ja malli olivat mulle mieleen ja takki näytti tosi hyvältä pojan päällä kun kokeiltiin.Asukokonaisuus, housut ja takki oli hinnaltaan 79e ja pelkkä taki 44e.Jos tuo takki on hyvä,niin ostan niitä jatkossakin.Tarkoitus oli mennä ostaan Remun takki tai haalari,mutta Remu näytti rumalta tuon rinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
Ostin Espoon pikku-kipparista viime talvena color kids takin -ja housut. Älyttömän tyytyväinen olin laatuun ja ulkonäköön!

Mullaki ainaki ensivaikutelma on oikein hyvä.Ja takki tosiaan on tosi hyvännäköinen päällä,paljon sievempi kuin esim remun tai reiman takit.Kankaan kestävyydestä en vielä tiedä kun ei oo paljoa ehditty kokeilla,mutta jos on hyvä niin taidan siirtyä ostaan noita.Hintakin on kohtuullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Ja opiskelijaäidiltä olen ostanut paljonkin vaatteita huuto.netistä. Kiitos vaan! Pojan kuvasta tunnistin.

Ahaa =) Saako kysyä millä tunnuksella huutiksessa pyörit? On aina mukava törmätä kauppakumppaneihin :wave:

En mä täällä viitsi sitä tunnusta mainostaa, miehen tunnus. Espoosta olen ja nyt on hakusessa 104-110 cm villatakki pojalle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Myykö myös urheiluliikkeet tuota merkkiä? kattelin takkia pojalle, mut pienin koko oli 104/110 joten vielä liian suuri.

En ole nähnyt muualla kuin siellä pikku-kipparissa ja meidän puku on alle 3-vuotiailla käytössä.

Ja opiskelijaäidiltä olen ostanut paljonkin vaatteita huuto.netistä. Kiitos vaan! Pojan kuvasta tunnistin.

Ahaa =) Saako kysyä millä tunnuksella huutiksessa pyörit? On aina mukava törmätä kauppakumppaneihin :wave:

En mä täällä viitsi sitä tunnusta mainostaa, miehen tunnus. Espoosta olen ja nyt on hakusessa 104-110 cm villatakki pojalle ;)

Mulla olisi iskemätön 104 cm tummansininen Ticketin neuletakki, jossa punaista ja muistaakseni valkoistakin :laugh: Että jos kiinnostaa, saa lähestyä vaikka huutiksen kautta.

Kiinnostaa! Mutta villaa saisi olla, tai ainakin villasekoitetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Myykö myös urheiluliikkeet tuota merkkiä? kattelin takkia pojalle, mut pienin koko oli 104/110 joten vielä liian suuri.

En ole nähnyt muualla kuin siellä pikku-kipparissa ja meidän puku on alle 3-vuotiailla käytössä.

mä en oo nähny kun Halosella täälä meidän kaupungissa.Koko merkki ollu tähän asti ihan outo,en oo ees tienny sellasen olemassaolosta.Nyt ku kävin niitä remuja Halosella kattoos nii iskin silmäni noihin color kids-vaatteisiin ku olivat siinä vieressä ja remut näytti niiden rinnalla kovin tylsiltä.

En nyt äkkiä tietenkään sitä löytänyt, mutta muistaakseni oli puuvillainen. Laitan sen varmaan myyntiin kuitenkin jossain vaiheessa, kun meillä on noita neuleitakin niin paljon.[/quote]

Laitoin sulle yksityisviestin :)

En nyt äkkiä tietenkään sitä löytänyt, mutta muistaakseni oli puuvillainen. Laitan sen varmaan myyntiin kuitenkin jossain vaiheessa, kun meillä on noita neuleitakin niin paljon.

Laitoin sulle yksityisviestin :)

Ei ole vielä tullut, mutta jään odottelemaan =) [/quote]

No höh, laitoin uudestaan. Ei ole kauheesti kokemusta yksityisviesteistä, mutta kyllä ne mulla lähetetyissä näkyvät. Voiks sen perille tuleminen kestää kovinkin kauan?

Carlsonilla näin minäkin Color Kids -vaatteita ja heti iskin silmäni. Tosi hienoja, miellyttävä kangas ja suht edullisia. Oikeaa kokoa ei vain löytynyt, hitsi kun saisi jostain netistä tilata, mutta en ole löytänyt nettiputiikkia.

Tämänpäiväisessä TOKMANNIn mainoslehdessä oli color kids takki ja housut myynnissä, mainostetaan hengittäväksi, tuulenpitäväksi, teipatut saumat ja hylkii vettä, takilla hinta 39,95e ja housuilla 24,95

http://www.tokmanni.fi/

Oikeassa reunassa mainos