Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Ostin Espoon pikku-kipparista viime talvena color kids takin -ja housut. Älyttömän tyytyväinen olin laatuun ja ulkonäköön!
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Ja opiskelijaäidiltä olen ostanut paljonkin vaatteita huuto.netistä. Kiitos vaan! Pojan kuvasta tunnistin.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Ja opiskelijaäidiltä olen ostanut paljonkin vaatteita huuto.netistä. Kiitos vaan! Pojan kuvasta tunnistin.
Ahaa =) Saako kysyä millä tunnuksella huutiksessa pyörit? On aina mukava törmätä kauppakumppaneihin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Kestävää on kangas, puku on jo toisella pojalla käytössä, eikä ole kulunut juurikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Myykö myös urheiluliikkeet tuota merkkiä? kattelin takkia pojalle, mut pienin koko oli 104/110 joten vielä liian suuri.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Kestävää on kangas, puku on jo toisella pojalla käytössä, eikä ole kulunut juurikaan.
pitääkö vettä/kosteutta kuinka hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Ja opiskelijaäidiltä olen ostanut paljonkin vaatteita huuto.netistä. Kiitos vaan! Pojan kuvasta tunnistin.
Ahaa =) Saako kysyä millä tunnuksella huutiksessa pyörit? On aina mukava törmätä kauppakumppaneihin :wave:
En mä täällä viitsi sitä tunnusta mainostaa, miehen tunnus. Espoosta olen ja nyt on hakusessa 104-110 cm villatakki pojalle![]()
Mulla olisi iskemätön 104 cm tummansininen Ticketin neuletakki, jossa punaista ja muistaakseni valkoistakinEttä jos kiinnostaa, saa lähestyä vaikka huutiksen kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:Myykö myös urheiluliikkeet tuota merkkiä? kattelin takkia pojalle, mut pienin koko oli 104/110 joten vielä liian suuri.
En ole nähnyt muualla kuin siellä pikku-kipparissa ja meidän puku on alle 3-vuotiailla käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:En nyt äkkiä tietenkään sitä löytänyt, mutta muistaakseni oli puuvillainen. Laitan sen varmaan myyntiin kuitenkin jossain vaiheessa, kun meillä on noita neuleitakin niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Anu:En nyt äkkiä tietenkään sitä löytänyt, mutta muistaakseni oli puuvillainen. Laitan sen varmaan myyntiin kuitenkin jossain vaiheessa, kun meillä on noita neuleitakin niin paljon.
Laitoin sulle yksityisviestin![]()