Hei pitkästä aikaa...
Nyt on loma lapissa vietetty, ja tuli kyllä tarpeeseen. Alkoi vuoto sinä päivänä ku lähettiin takas, eli kierron pituus nyt taukokierrolla hurjat 23!! Mä en ymmärrä miksi mulla on oma kierto lyhentynyt 4-5pv viime elokuusta. En jaksa uskoa et jos ovis on kp8-10 niin et munasolu olis mikään hirmu laadukas. Ku ei oo kasvuaikaa ollu kauheesti. Mutta onpa saanu olla vähä nyt rauhassa ku sai skimpata ja opettaa jälkikasvunkin laskettelemaan. Kyllä nuo pienet oppii niin nopeeta. Meidän 4v tuli alas vähä isompaa lasten mäkeä 3pv siitä ku ekan kerran sai sukset jalkaan.
Mutta mitäs täälä,
RooRoo, toivotaan sitä mukavempaa lopputulosta oloille. Meinaatko testata?
Kirpsakka, Mikä kp sulla oli nyt ultrassa? Limakalvo on hyvä, mullakin yleensä 9-11mm. Ilman clomeja enemmänki. En tiä onko siitäki haittaa... Onko sulla clomit vai letrot?
Nuttunen! Mites sielä menee? Mulle pregnyl ei aiheuttanu mitään muuten kierrosta poikkeavia oloja. Rinnat on kipeet ilman pregnyliä, ja sen kanssa. Ainut mikä siitä tuli oli et se pistoskohta oli arka pari päivää ja sitä kutitti.
Mä oon nyt 3 tabua popsinu clomeja tähän kiertoon, ja voi luoja et mä hikosin yöllä. EN missään kierrossa oo hienno niin kovaa ku nyt. Ja näin yöllä unta et mun mies petti mua mun vanhan pelikaverin kanssa, ja aina ku heräsin niin olin hiestä märkänä ja joka kerta ku nukahdin uudestaan, niin jouduin takas samaan uneen.
Miksei noin käy ikinä silloonku on joku kiva uni? Kysynpä vaan?