Clomittaret 2014

moon stars: siis täälläkin ihan herkistytään teidän puolesta :heart: aivan mahtavaa!! Voin vain kuvitella mitkä on fiilikset! Varmasti itkettää ja naurattaa ja kädet tärisee! Voi vitsit, onnea nyt kauheesti ja tarrasukkia pikkuselle!! :flower::flower::flower:

Melody89: Onnea myös teille sylikaupalla! Teilläkin oli jo pitkä matka takana, joten mahtavaa että vihdoin ja viimein saitte tuon kauan odotetun plussan!!! Paljon tsemppiä ja pikkuselle myös sitkeyttä pysyä kyydissä mukana :heart:

Majlen83: Täällä "odotellaan" tätiä saapuvaksi. Nyt on ollut pari päivää menkkakipumaista jomottelua. Eilen tuli pyyhittäessä hiukan vaaleanpunaista tuhrua, jonka jälkeen illemmalla tuli hieman rusehtavaa. Tänään aamulla sama homma jatkui... Vielä ei tuhruta housuihin asti, mutta sitä odoteltaessa... Onnea teille myös vielä hirmuisesti! :)
 
Minulle saisi päivittää kp1

Toisaalta ottaa kupoliin ihan huolella ja toisaalta taas on helpottunut olo, että menkat alkoi juurikin ajallaan, eikä kierto venynyt... Elikkäs tästä se lähtee, clomikierto nro 3!
 
Ihanaa lisää plussauutisia!!! :) ONNEA KOVASTI KAIKILLE! <3

Meilläkin asiat menevät eteenpäin. Eilen oli eka lääkärikäynti sairaalalla. Kovasti sain kehuja painonpudotuksesta (-16,5 kg!!), enää ei ole estettä painoindeksin vuoksi millekkään hoidoille. Toki tietenkin jatkan pudotusta edelleen. Mulle tehtiin se munanjohtimien aukiolo-tutkimus. Se oli aikas epämiellyttävää ilman kipulääkkeitä, mutta eipähän tarvinnut jännittää sitä tutkimusta kun tehtiin se niin yllättäen. Tutkimus oli normaali, auki on :D

Ultrassa näkyi, että mulla on nykyisin PCOS-munasarjat!!! Eli mulle saa päivittää tuon PCOS. Tuota diagnoosia lääkärit on mulle aina etsineet, mutta ei ole löytynyt todisteita. Nyt ilmeisesti clomit aiheuttanut muutoksia munasarjoissa ja niissä on PCOS-rakkuloita. Jotain lääkäri sanoi, että mulla olis jotenkin epätavallinen PCOS. Jännä juttu! Sain lääkkeeksi nyt diformin retard-lääkkeet ja foolihappoa. Jännä, että määräsi tuon sokerilääkkeen diforminin. En tiennyt, että sokerilääkkeillä voidaan hoitaa tälläisiä vaivoja. Itsellänihän ei ole sokereissa mitään ongelmaa. Onko teille kenellekään määrätty noita? ilmeisesti niitä määrätään niillä PCOS naisille, joilla on ylipainoa?

Tänään kp 10. Nyt mun pitääs ruveta tikuttelemaan huomenna tai lauantaina ovista. Lääkäri epäili, että clomit voisi toimia ehkä tässä kierrossa. Näkyi muutama muita rakkuloita isompi rakkula, jotka voi ehkä kasvaa. Varmaksi ei voinut sanoa, koska eilen oli vasta kp 9. Nyt siis odottelen, että tuleeko ovista ja tuleeko menkat. Seuraavan kierron alussa musta otetaan verikokeita ja tutkitaan lisää. Ja clomit vaihtuu letrozoleihin seuraavassa kierrossa. Terolutit kulkee mukana edelleen, koska ilman niitä menkkoja tuskin tulisi joka kuukausi..

Olo on jotenkin rauhallisempi ja helpottunut kun ollaan päästy lisätutkimuksiin. Mitään suuria odotuksia ei ole, enkä niin jaksa stressatakaan vielä. On tässä yli vuoden kestäneessä yritysprojektissa ollut jotain hyvääkin. Kärsivällisyys on nimittäin lisääntynyt huimasti. En ole koskaan ollut hyvä minkään asian odottamisessa. Mutta tästä on kai hyvä jatkaa eteenpäin ja toivoa, että noilla lääkkeillä saatais plussatuulia tänne meillekin päin! :)
 
ellie_88 onnea hyvästä sairaala käynnistä.. toivotaan ovis plussaa ja sitä myöten myös raskaustestiin...


Kiitos kaikille onnitteluista :heart: luen silti aina tein kommentteja. en varmaan osaa täysin poistua.... :) varhaisultra on 14.4 ja slloin viikkoja 7+4 toivottavasti pikku ihme jaksaa mukana pysyä loppuun asti..

T: moon stars ja ihme 4+0
 
  • Tykkää
Reactions: ellie_88
Clomittaret 2014
Perjantai 21.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Tiuhti^..............43/32-40.....ya10/2011.........tk..........................
Kais...................43/27..........ya2006..............c.......1.lapsi,siitt.häikkää,37
Siiri84................42/25-32.....ya08/2013........tk...............1.lapsi, selitm.,29v
Heluna82...........41/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Ricardina..........25/?.............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa..............24/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........19/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............17/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............14/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.............10/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,pco
Äiti74................08/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87....02/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Chiligail.............02/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Yritys10............02/27-30......ya11/2012........3.c+l...............1.lapsi,30v
Caro87: .............?/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Ricardina..................dpo 07/ 28.3
inessa......................dpo 03/ 30.3
karmiini....................dpo 01

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12.......5.c.........la20.11.2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet ihanaiset:
Yritys10: ollaan jälleen kiertosamikset, molemmilla hanat auki eilen... En muuttanut sun lääkityksiä ku en tienny mitä tuleman pitää...
Ellie_88: onnea kovasti paidonpudotuksesta hienoa, millä ajalla ja millä keinoin, kerro kertauksen vuoksi. Huippua!!

ON. Tänään aamulla polilla ultrassa ja suunnitelma jatkuu samanlaisena. Menopur pistely kp 3 alkaen ja folli ultra 28.3 ja sit inssi seuraavalla viikolla. Toivotaan ettei nyt follikasva niin nopsaan ettei siihen keritä ajoissa reagoida, tästä syystä edellinen inssi jouduttiin perumaan. Mut nyt vaan pistellään jälleen.:)
 
Mä soitin eilen sinne tyksiin ja kyselin et minkä takia lääkäri ei mulle soittanutkaan ja siellä näkys et lääkäri on sanellut jotain mut ei tiennyt mitä kun se ei oltu vielä kirjotettu puhtaaksi ens viikolla tulee sitten kirje kotiin sen jälkeen ollaan toivon mukaan viisaampia inhottavaa tää ainainen odottaminen. Mut se sairaanhoitaja meinas et kun uus kierto alkaa niin soitto ja todennäkösesti vielä jatkuisi oi-hoidot. Postiivisena asiana pidän sitä et sen sanelun oli tehnyt yks niistä lääkäreistä jotka on sieltä inhimillesestä päästä eikä oo niin kauhean kylmä lääkärin kuin ne muutamat muut jotka oon siellä tavannut. Onneks on viikonloppu edessä ja paljon tekemistä tiedossa niin ei ehdi paljoa tätä asiaa murehtimaan..
 
Yritys10 Pahoittelut uudesta kierrosta.

Tänään on aika yllätyspäivä, sillä aamupäivästä pärähti ovisplussa kohdalleni. Tarkoitus oli ruveta bongailemaan tarkemmin ovista vasta ylihuomenna, mutta aattelin ihan muuten vaan tarkistaa, mikä tilanne siellä alakerrassa on. Enpä ole koskaan ennen saanut ovista näin aikaisin. Täytyy vielä tikuttaa huomenna, että tiiän mikä dpopäivä on menossa.
 
Voi kiitos kaikille tsempistä ja onnitteluista!!:heart:
Ja pahoittelut kaikille tippuneille :( toivon koko sydämestäni plussaa teille kaikille :)

Kai mut voi plussalistaan laittaa, raskaana kunnes toisin todistetaan eiks niin?? ;)

:attn::attn:Melody89.....plussa 15.3..... 5.c...... Ya06/12...... LA 20.11 :attn::attn::attn::attn:

En saa eriväristä tekstiä iPadilla, niin siksi nuo huomio hymiöt :D

En voi kyllä vieläkään tätä uskoa.. Tää oli viimeinen clomikierto ja toivo oli jo kokonaan menetetty.....

Älkää siis ikinä menettääkö toivoanne!!!!! :hug:
 
eilen sain hcg tuloksen ja oli 63 raja-arvot on 68-400 mut tmulla ovis oli vast kpp15 akselilla et mahtaako johtua siit kun sit tyksin hoitaja sano et menee viel viite arvoihin. ens to uus verikoe ja pe saan tuloksen ja toivon et se on noussut... ihan täysin en uskalla luottaa viel vaikka testeihin viivat on vähään vahvempia...
oireita ei pahemmin ole senkin takia en ihan uskalla luottaa.


yhdyn melodyn sanoihin. et älkää menettäkö toivoa ja tuutte perässä kaikki kuulkaas niin et tää jää tyhjäks :D

mintikka tsemppiä piinailuun :D

chiligail tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan et inssiin pääsette ja tuo toivotun tuloksen.


hannuliini minullakin tyks on sanonut muutaman kerran soittavansa takaisin mut mitän ei oo kuulunut ja oon sit soittanut uusiksi kun soittoaika ono ollut. ja aina niil ne tiedot heillä sikseen on jo ollut en sit tie miks eivät soita jos lupaavat
 
Mä odotan vielä ens viikon ja jos ei mitään kirjettä kuulu niin sit mä soittelen taas perää. Tässä on saanut huomata sen kun ite on aktiivinen sinne päin niin hommat kulkee jotenkin eteenpäin, mut sit kun ei soittele perää niin sit homma ei pelitä. Mies tossa kyseli et mitä mä tekisin jos lotossa tulis päävoitto niin mä vastasin et menisin heti yksityiselle hoitoon. Eilen just puhuttiin sitä et jos meillä olis jo vuoden päästä se muksu niin meillä olis kolmisen kuukautta aikaa saada se alulle. ¨Mulla on itseasiassa tässä tauon aikana noussut kaikenlaisia kysymyksiä pintaan jotka on pakko selvittää koskien lähinnä tota mun treenaamista.
 
Sunnuntaiaamua kaikille!

Hannuliini toivotaan et saisit vastauksen kysymyksiisi! Toi on tosi turhauttavaa varmasti kun tuntuu et on ite vastuussa hoidostaan =( tsemppiä!

ellie upea painonpudotus!

Mintikka toivottavasti tärppää!

Yritys10 ja Chiligail tsemppiä uuteen kiertoon, luulen että perästä tullaan pian..

).( tein hätähousunegan dpo10 tänään, ovistestikin näytti vaan ihan haaleeta. Lisäks menkkakivut on yltymään päin, eli näyttää siltä et eka lääkekierto ei tuonut toivottua tulosta. Tai no, johan ovulaatio oli toivottu tulos mutta you know.. Toki on aikaista vielä, mutta itsellä vahva olo että tää oli tällä kertaa tässä.
 
Lähinnä tässä mietin et olisin halukas ottaa salitreenin lisäksi tähän juoksutreenien oheeseen, mut sit mua huolettaa se et jos oon vähän liiankin hyvässä kunnossa lihaksilta et miten kroppa sit reagoi siihen jos ja kun tässä jossain vaiheessa tulee raskaaksi. Sen mä olen päättänyt et mä juoksen juhannuksen jälkeen puol maratonin kovaa treeniä siis tiedossa vielä nää viimeset kuuksudet. Ainoa miinus puoli tässä laihdutus projektissa on se et mulla on alkanut tyystin tissit häviämään mulla kun ei oo koskaan ollut mitkään älyttömän isot tissit. Eilen tuli juostua 12.3km tänään tiedossa treenit vielä illalla..
 
chiligail mä aloitin elämäntapamuutoksen 3.1 eli siitä lähtien on lähtenyt nuo kilot :) rupesin taas liikkumaan ja syömään oikein.. Eli perintesin keinoin paino tippunut.. Nyt haluisin viel 10 kg pois. Aikarajaa mulla ei ole, jatkan tätä samaa ja katsotaan kuinka paino tippuu. En haluais koskaan enää noita menetettyjä kiloja takaisin. Seuraavan kerran kun maha kasvaa toivon, että siel kasvaisi pieni ihme läskien sijaan :)

hmm.. Täällä mä odottelen saanko ovista tikkuihin näinä päivinä! Ei ainkaan viel tunnu mitenkään erilaiselta. Olishan se ihanaa jos nyt vihdoin noi vikat clomit olis saanut aikaan oviksen. Mutta jos ei niin kokeillaan sitten niiden letrozolejen vaikutuksia..
 
hannuliini mä kans mietiskelen treenaamisen vaikutuksia. Oon kanssa treenannut tosi kovaa tämän vuoden. Pitää vaan välillä muistaa pitää kevyt viikkoja. Mulla tämä viikko on ollut kevyt viikko ja ens viikolla treenataan tas täysillä. Kyselitkös sä niitä pt hintoja? En muista kuka sitä täällä kyseli.. Mulla on pt yhden kuntosalin puolesta. Otin 30 kerran paketin ja makso huimat 1800 e.. Kallistahan se on mutta on se mulla kannattanut. Pt kattoo treeniohjelmat ja ruokavalioo ja huolehtii myös että muistan pitää kevyt viikkojakin.. En kadu ptn hankkimista ollenkaa! :)
 
Mä sillo niitä kyselin mulla olis viiminen 10kg viel pudotettavana sit sen jälkeen oon olisin enemmän kuin tyytyväinen. Mä luulen et pt en ihan itselleni ota mut kyllähän silläkin saa paljon aikaa kun aloittaa lihaskunto treenin. Riippuen miten menkat alkaa niin mulla voi hyvässä lykyssä olla 3 viikkoa aikaa saada muutama kilo pois ennen kuin tyksiin meen taas ultrattavaksi. Kuinka monta lepopäivää sä ellie pidät viikossa? Ja miten sun ruokavalio on laitettu uusiksi? Ja miten sä sillo treenaat kun sulla on kova treeniviikko?
 
Clomittaret 2014
Maanantai 24.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Heluna82...........44/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Ricardina..........28/?.............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa..............27/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........22/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............20/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............17/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.............13/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,pco
Äiti74................11/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87....05/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Yritys10............05/27-30......ya11/2012........3.c+l...............1.lapsi,30v
Chiligail.............04/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Caro87: .............?/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Ricardina..................dpo 10/ 28.3
inessa......................dpo 07/ 30.3
karmiini....................dpo 04

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12.......5.c.........la20.11.2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Hannuliini: Mulla vähän vaihtelee noi treeniviikot. Oon yrittänyt pitää 1-2 lepopäivää viikossa. Nyt on ollut 1-2 krt/vko kunnon pt-treenit. + lisäksi oon käynyt uimassa 2 krt vko + vaihtelevasti ohjattuja jumppia ja spinningii + omatoimista salia+aamulenkkejä. Tammikuusta lähtien olen treenannut tosi kovaa. Viime viikon pt käski pitää huilia ja antaa kropan palautua. Tämä toteutuikin aikas hyvin kävin kerran spinningissä ja 2 kertaa uimassa, muuten "laiskottelin". Kevyt viikko teki ihan hyvää, painokin tipahti taas alaspäin. Nyt -18 kg pois! :) Mun piti opetella syömään usein, aikaisemmin ateriavälit pitkiä. Ja kasviksia syön paljon. Kunnon treenipäivinä syön enemmän hiilareita, muuten sitten kevennän niiden suhteen. Maitorahkaa ja marjoja menee paljon :) Niin ja ravintolassa syöminen jäänyt melkein kokonaan. Nyt muutaman kerran oon käynyt ravintolassa ja silloinkin keventänyt ravintolaruokia (kastikkeet, majoneesit pois, lisukkeena salaatti jne..) :)
 
Viimeksi muokattu:
Moon stars: Ihanaa!! Toivottavasti varmistuu vielä torstain jälkeen!! :)

Mä en ole onnistunut bongaamaan ovista tässäkään kierrossa! Tikkuihin tulee kyllä molemmat viivat, melko vahva toinenkin mutta ei täysin yhtä vahvoja.. Vatsassa pieniä jänniä tuntemuksia oikealla puolella. Noi tuntemukset voi olla mun omia kuvitelmiakin :) Lämpöjä en oo mitannut. Huomenna olis kp 16 ja lääkäri käski silloin taas aloittaa terot! Että varmaan tästäkään kierrosta ei tulosta synny. Kovasti ollaan viime päivinä kyllä varuiksi viihdytty makkarin puolella :)
 
Clomittaret 2014
Keskiviikkoi 26.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Heluna82...........46/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Ricardina..........30/?.............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa..............29/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........24/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............22/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............20/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.............15/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,pco
Äiti74................13/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87....07/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Yritys10............07/27-30......ya11/2012........3.c+l...............1.lapsi,30v
Chiligail.............06/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Caro87: .............?/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Ricardina..................dpo 12/ 28.3
inessa......................dpo 09/ 30.3
karmiini....................dpo 06

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12.......5.c.........la20.11.2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Ricardina, Inessa: onko mitään kuulumisia, itsellä tylsää piikitystä niin voin teidän mukana jännittää tulevia testauksia. Joko Joko jotain? Kyllä Maaliskuun + listaan mahtuu vielä mukaan lisää porukkaa.

Harmi kyl kun porukkaa hiljenee, liekö kevät vai mikä. Mut nyt UUSIA UUSIA mukaan vaan, keskustelemaan ja jännäämään yhdessä. :popcorn:

Täältä lähdetään plussan kanssa eteenpäin, ex je!

Ellie: tsemppiä painon pudotukseen, väliin toki pitää vähän huilata ja antaa kropan levähtää mutta se ei tarkoita repsahdusta. =)
 
Olen samaa mieltä Chiligailin kanssa, tämä palsta on tosiaan hiljentynyt, liekö sitten niin paljon plussanneita :heart: tai lääkehoidon lopettaneita, että aika harvoin enää jännätään. Mutkin voi siirtää seuraavassa päivityksessä taustalla -kohtaan. En enää noita clomeja ainakaan syö.

Miehellä on tänään aika siittiötutkimukseen (vihdoinkin :rolleyes:). Sitten pitäisi varata yhteinen aika lapsettomuuslääkärille ja päättää koitetaanko IVF:ää. Siinä ne vaihtoehdot kai olikin, luomusti tai IVF. IVF:ssä näkisi onko minulla enää mitään munasolua siellä follissa ja jos on, niin minkälaatuista (amh=0.2). Montaa IVF:ää emme kuitenkaan pysty käymään läpi, joten jos eka ei tuota tulosta, mennään luomusti (tietty jos pakkaseen saadaan niin sitten ne varmaan koitetaan käyttää). Ja jos IVF ei tärppää ja pitäisi miettiä luovutettuja soluja, ei sitten ole "omasta" puolesta niin kiire.

Tähän kiertoon emme siis ole yrittämässä edes tärppiä. Seuraavaan sitten, oli hoito tai ei.

Kevään jatkoja ja plussapuhureita! T:Äiti74
 

Yhteistyössä