Clomittaret 2014

Aurinkoista perjantaita naiset!

Ohhoh, kylläpäs täällä on tapahtunut sitten viime käynnin! Mahdottoman suuret onnen toivotukset plussan saaneille! Täällähän on saatu nyt helmi-maaliskuulle hienosti onnistumisia! Hyvä clomittaret! :)

Piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille taas lähetän aimo annoksen tsemppiä, pitkää pinnaa ja hyvää draivia :heart:

Chiligail: Mikä siellä on tilanne? Oletko jo testannut uudelleen? Täällä pidetään peukkuja ja varpuja sun puolesta :rolleyes:

moon stars: Kullostaa kyllä lupaavilta mainitsemasi oireet... Toivotaan, että ne olisi nyt sitä itheään! lähes samoilla kp:lla mennään :)

Äiti74: Oletko testannut uudelleen? Joko täti on tullut kylään?

Ricardina: Kylläpäs oli hyvän vahvuisia viivoja! :D Kamalaa jos tuo pco tekee sen, että antaa plussan ovistestiin vaikka ei olisikaan ovis?? Toivotattavasti sinulla tuo ovisplussa on sitä mitä pitää =)

ON: Täällä ellellään kp 22/27-29. En oikein ole halunnut tässä kierrossa tarkkailla ja kuullostella kroppaani sen koomin. Tietenkin sitä väkipakolla jollain tasolla sitä tekee, mutta kun ennen kävin googlettamassa kaikki vihlaisut ja nippailut, niin nyt annan alakerran ihan rauhassa elää omaa elämää, kyllä se sitten selviää muutaman päivän päästä :D Ja jotenkin tällä asenteella en ajattele niin pahalla taas uuteen kiertoon siirtymistä...

Ollaan ajateltu miehen kanssa lähteä ensi kuun alussa ulkomaille. Meillä on molemmilla ollut sellaista hulabaloota töidenkin suhteen, että nyt viimeistään se talviloma ja johonkin lämpimään.. Suosituksia minne mennä??

Ihanaa viikonloppua voimanaiset! Vaikka kevät stoppaa ja aurinko ei taida enää tämän päivän jälkeen paistaa vähään aikaan, niin ei anneta sen haitata! Rakastaa toinen toisianne ja pitäkää itsestänne huolta!

 
Heippa Yritys10. Näyttäis myös, että tässä ketjussa on hyvä vaihtuvuus, osa menee toisiin hoitoihin ja niiden ketjuihin, osa vasta alkaa clomikokeilut, osa plussaa :heart:, ja osa taas ei oikein tiedä minne kuuluis, kuten minä, mutta jospa kuuluukin kaikkiin ketjuihin ;)

Tänään joo kp1. Ehdin jo huolestua, minne täti kadonnut, mutta huh, se löysi mut. 2 r-testiä ehdin testata, molemmissa oikein puhdas kaunis valkoinen nega.

Tuo on Yritys kyllä niin oikea tapa suhtautua asiaan. Lakata kuulostelemasta ja antaa ajan kulua. Siihen pitää pyrkiä :) Minä menisin Thaikkulaan jos nyt saisin lomaa ja rahaa jostakin. Kyllähän meillä oli miehen kanssa (kun vielä kaksin) suunnitelmia ihan moneenkin eri paikkaan (Mauritius esim.) Thaikkulassa käytiin ja se oli kyllä ihana matka. Hyvät muistot jäi. Mutta toisaalta, missä vaan on kivaa jos matkaseura on hyvää ja osaa asennoitua oikein.
 
Tuli sitten soitettua tänään tonne tyksiin meni aika tiukille et pääsin linjan läpi. Labrat oli ok, pari arvoa koholla ja ne sopii hyvin pco-munasarja oireyhtymää ens viikoks soittoaika lääkärille ja sit selvii jatko. Hyvät viikonloput kaikille!
 
Heipä hei ja aurinkoista viikonloppua kaikille :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :flower:

Mulle tuli jo eilen postissa kutsu naikkarille, aika kuukauden päästä. Pitäs nyt saada menkat jollain tulemaan, kun pitäisi verikokeissa käydä kierron 2-4 päivä. Täytyy varmaan alottaa terot vähän aikaisemmin mitä yksityisen gynen kanssa oli puhetta. Soitan vielä maanantaina polille ja kysyn miten pitäsi tehdä. Varmaan nyt sitten jää ensi kierrossa OI tekemättä isommalla annostuksella jos nyt sitten julkiselle siirryn tässä välissä. Kesätaukohan niillä on niin saa nähdä miten nopeasti lähtee homma pyörimään vai voinko jatkaa yksityisellä kesän ajan noita OI hoitoja.
 
Päivää kaikille!! Täällä on piinailtu viivojen kanssa ja luulen uskaltavani mennä plussanneisiin=) olo on vieläkin epätodellinen että eihän mulle voi näin käydä ku ajattelin jo ivffää mielessäni.. Toivottavasti en tule rytinällä tänne takaisin ja pieni pysyisi matkassa mukana.

Kaikille toivon onnea tulevaan ja kärsivällisyyttä, mitä tässä Todella tarvitaan!:D :heart:

tässä vielä kuvaa viikonlopulta, tänään sunnuntaina on dpo 16-17
testit - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
moikka. Ehdin tossa kirjoitella jo pitkät pätkät mutta teksti hävisi jostain syystä johonkin, mutta tiivistelen tähän pikaisesti. Eli mulla olis tänään vuorossa pregnylin pistäminen(!), eli ovis olis sit Ilmeisesti ma tai ti. R-testiä suositteli polilta tekemään 2 vkon päästä, katselin kalenterista et se olis 30.3.
 
Onnea kaathy, upeat viivat :heart:

Inessa ilmeisesti vika ultra oli hyvä kun pääset pistämään, hieno juttu =) nyt sitten vaan miehen kaatoon ja piinailemaan.

Caro87 tosi nopeesti tuli aika, hieno juttu et pääset varmasti pätevään hoitoon ja varmasti saavat sen oviksenkin aikaiseksi!

Yritys10 joo pco on siitä viheliäinen että ovistestit näyttää melko vahvaa viivaa ympäri kierron, mutta mulla ei noin vahvaa ole ollut koskaan aiemmin.


).( päädyin lopulta olemaan pistämättä Pregnyliä - torstaina tuli limoja ja illalla vihloi alavatsaa oikealta missä se johtofolli siis oli. Nyt sitten piinaillaan ja ootellaan menkkoja - toivottavasti eivät tule, mutta jos tulevat niin tulisivat sitten edes ajoissa niin tietäisin edes tulkinneeni kroppaani oikein :)
 
Clomittaret 2014
Maanantai 17.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Tiuhti^..............39/32-40.....ya10/2011.........tk..........................
Kais...................39/27..........ya2006..............c.......1.lapsi,siitt.häikkää,37
Siiri84................38/25-32.....ya08/2013........tk...............1.lapsi, selitm.,29v
Heluna82...........37/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Majlen83...........33/30-100....ya06/2013........lz+mp............1.lapsi, pco,30v
Ellie_88.............33/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,ovulaimatt
Chiligail.............26/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Moon stars........26/30-53......ya08/2011........6.c..................1.lapsi,27v
Yritys10............25/27-30......ya11/2012........2.c+l...............1.lapsi,30v
Kuumeilija87....25/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Ricardina..........21/?.............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa..............20/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........15/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............13/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............10/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Caro87: .............?/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi
Äiti74................04/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Majlen83.................dpo 18/ 11.03.201plussa
Chiligail...................dpo 16 / 15.03.2014
yritys10...................dpo 12/ 19.03
moon stars...............dpo 10/ 20.3
kuumeilija87.............dpo 10
Ricardina..................dpo 04/ 28.3
inessa......................dpo -1/ 30.3

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la marraskuun loppu
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Päivittäjät: moon stars, ja Chiligail
 
Viimeksi muokattu:
päivitetty huomiselle

maljens joko sinut saa laittaa plussanneisiin kaathyyn kaveriksi?


Kaathy Hurjasti onnea ja tarrasukkia mukaan :heart: :hug: Minkä päivän haluat plussapäiväksi ?


inessa ja ricardina haluatteko piinailijoihin ja millä dpo:illa?

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville :)


ON: ei tänne ihmei.. kyttään kroppaani ja toivon. en osaa nyt oikein keskittyä mihinkään kun aamulla töihin.. jos huomen koittais jotain fiksua kirjoitella parturin jälkeen :D
 
Moonstars: Mulle vois vissiin laittaa huomiselle (ma) dpo -1 ja r-testipäivä 30.3.


Ricardina: perjantain ultrassa oli tosiaan kaikki hienosti, johtofolli oli tuolloin 16mm ja limis reilut 9mm. Menopuria pistelin pe ja la, eli tänään, kun pistin pregnylin, follin pitäis ainaki tolla aikaisemmalla kasvuvauhdilla olla n.18mm ja sehän on sit jo sopiva irroitettavaks. Toivotaan että sulle (kaan) ei kurvailis tätiä enää tän kierron jälkeen. Piinailuintoa myös sinulle :D
 
Miukula: Nonniin hyvä et lähete tuli ja pääset hoidoissa alkuun. Toivotaan et kesälomat eivät pahasti sotke suunnitelmia. Minulla sama huoli edessä et miten kesälomat vaikuttaa esim inssi aikatauluun jne...

Majlen83: Kiitos lämmittävista sanoista uimareiden suhteen :whistle:

Grill, ja Penni79: kivaa et tulitte kertomaan uutisia ja missään nimessä emme ota minään omanapaa hehkuttamisena vaan sitä se raskaus pitää ollakkin ja sit toisaalta niin juuri tuollaiset kirjoitukset tuovat toivoa meille vielä näillä listoilla oleville. kerrohan ihmeessä tulevaisuudessakin kuulumisia.

Yritys10: testasin vielä perjantaina uudestaan ja nega, melko masis olo hetken mutta sitten mukava viikonloppu vei mukanaan, nyt taas ihan ok.

äiti74: HALIT :hug: täällä kanssa odotellaan et täti tulisi käymään, edelleen testannut kuiten sinäkin 2 kpl puhdasta negaa joten nyt vaan odotan tätiä..

Caro87: mukavia uutisia toi postisi, hyvä et pääset naikkarille sisälle ja aloitatte hoidot.

Kaathy: mene vaan plussanneisiin :heart:

ON: Eli viime vk 2 R-testiä näytti negaa dpo 12 ja 14 päivillä toki normaalit kierronpäivät vielä kesken ja nyt menossa 26/29 mut en silti ole ajatellut enää testailla vaan odotan tätiä ja jos täti alkaa olla ihan kunnolla myöhässä niin voin vielä testailla mut en vaan jaksa tuijottaa niitä blankkoja tyhjiä testiviivan kohtia.
Odotellaan ja odotellaan että pääsiis seuraavaan kiertoon ja sitä kautta ehkä 1. inssiin koska edellinen meni follin aikataulun takia mönkään.
 
Muutokset tehty tälle päivälle... :)


chiligail Tsemppiä tädin odotteluun ja mahdolliseen inssiin ja toivottavasti sinne pääsette tällä kertaa :)


kaathy Samoin sinulle Ja onnea masun kasvatteluun :) tule välillä kertoo kuulumisia :heart:

Inessa ja Ricardina Tsemppiä piinailuun... :)

ON: ja lähtölaskenta alkoi.. aamulla pyyhkiessä hiukan vaaleanpunaista ja sen jälkeen vähän vaalean ruskeaa. ja taas sellaista punaruskeaa hiukan päiväällä.. minulla tuhruttelu ei oo ikinä muuta tiennyt kuin tätiä joten vähän on luovuttanut olo...
 
Paljon onnea plussauksesta kaathy ja Majlen83.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja joutuville.

Pieniä muutoksia listaan mun kohdalla: mulla on tänään kp10 ja munt voi poistaa piinailijoista, jossa en oo ollu enää pitkään aikaan.
 
kaathy vau mitkä viivat :)

inessa_ ja ricardina jänniä aikoja molemmilla :) kovasti plussa tuulia sinne, että saisitte molemmat plussan tähän kiertoon :)

chiligail :hug: jospa se vielä plussaksi muuttuis :)

Soitin naikkarille tänään, jos en saa menkkoja käynnistettyä teroilla niin menen verikokeisiin jokatapauksessa, kun ne olis hyvä ennen käyntiä saada otettua. Eihän sille mitään voi jos kuukautiskiertoa ei ole. Jos menkat alkaa niin varmaan mennään ensi kierto luomuna ja katellaan miten haluavat tuolla edetä. On tämä kyllä aikamoista odottelua.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vielä piinailu keskiviikkon asti, toivon mukaan meillä jatkuis taas pikku hiljaa nää hoidot se on eriasia millä lääkecoktaililla sitä mennään. Alkaa pikku hiljaa tympii tää taukoilu. Täytyy muistaa pitää keskiviikkona oma puhelin töissä taskussa et kuulee sit kun se lääkäri soittelee sieltä tyksistä. Mä oon alkanut pikku hiljaa kallistumaan siihen, et mulla olis joku viljavammasuus tuolla suolessa, kun olen ollut viime päivinä ilman viljoja niin mulla on mahakin paljon rauhallisempi ja ei oo mitenkään turvoksissa päivän päätteeksi. Jos sitä tosissaan siirtyis täysin gluteenittomaan ruokavalioon, mahtaisko joku lääkäri kirjottaa mulle todistusta näillä perusteilla et saisin töissä gluteenittoman ruuan tai sitten jatka päivisin salaatti-proteiinilinjaa.
Suuret onnitelut niille, joka on plussanneet ja toivon mukaa itekki tulen täältä perästä ja pääsisi noihin plussanneisiin. Moon star mikä teillä on seuraava etappi näissä hoidoissa?
 
mintikka korjattu :)


hannuliini kai nuo clomit syön loppuun ja sen jälkeen pitäis kai pistoihin siirtyä+ inssi.


Mietin vaan et mitä nekin sit tulee kustantaa ja sit on pakko kertoo esimiehel et voin ultria sumplia..


Mä sorruin raskaustestiin.... :S vissiin joku viivanpaikka on vaikka leveä viivanen onkin .. ja testiajalla..
 
Huomenta naiset!

Moonstars: Onko meillä vahvistuneita viivoja?

Piinailijat: Toivoa on niin kauan, kun täti ei kurvaa ferrarilla pihaan...

ON: tein perjantaina digitaalisen testin, sain "raskaana 2-3 viikkoa" :) Voitte siirtää mut plussanneisiin:) laskettuaika 20.11.
 

Yhteistyössä