Clomittaret 2014

Heipähei, täällä menkkaolot olleet koko alkuviikon vahvat, tänään dpo13 testattu puhdas nega ja lämmöt näemmä tippuneet alle 36,1 asteen (oviksen jälkeen olleet 36,6-37,2) => odotan menkkoja alkavaksi huomenna tai perjantaina viimeistään. Positiivista on, et mitä ilmeisimmin ovis tapahtui just ku kuvittelinkin ja ilman piikitystä, negatiivista tietenkin se, että negatiivista =) ei ku uuteen nousuun.

Täällä on kieltämättä aika hiljaista, mutta ehkä kevätaurinko tosiaan tekee sen. Plussatuulia kaikille!
 
Heipsan!

Olipa kiva lukea, että kuulumisia kaivataan. :) Mulla on ollut oviksen jälkeen jos jonkinmoista "oiretta", joskin oon yrittänyt olla varullani niitten kanssa kun pregnylhän voi kaikenlaista tuntemusta aiheuttaa.. mutta löytyy tajutonta väsymystä + yöheräilyä (ollut jokaöistä oviksen jälkeen), vessassa pitää ravata useammin kuin ennen, alaselkä kipuilee satunnaisesti, alavatsalla tuntunut lähes joka päivä pientä nippailua ja outoa pulinaa, valkovuoto on runsastunut, tyhjällä vatsalla tullut huonoa oloa ja muutenkin jotenkin höntti olo. Lämpöjä mittailin viikonloppuna ja silloin oli 36.8-37 ja tuon ricardinan viestin luettuani etsin kuumemittarin ja yllätyin että näytti edelleen 36.8 (tässä välillä en oo muistanut mitata)..

Mutta tällaista täällä, toivon vaan että noi oireet ei johtuis pregnylistä, mut eeehkäpä huomenna vois ekaa testiä tehdä, kun tulee dpo 10 ja pregnylin pistosta 11 päivää, jolloin sen ei ilmeisesti pitäis enää näkyä ainakaan vääränä plussana..
 
Mulle ei vielä tänään tullut postia tyksistä mä odotan perjantaihin ja jos ei mitään kuulu niin sit mä soitan maanantaina tyksiin ja kyselen et mitä nyt seuraavaks tapahtuu. Inhottavaa edelleen tää ainainen odottaminen ei kai tähän mitenkään totu koskaan. Meillä tässä on ollut nyt parisen kuukautta taukoa menossa, ens viikolla jos ja kun toi täti tulee ajoissa kylään niin sit päästään ehkä jatkaa hoitoja. Mut toisaalta nää pari kuukautta on tehnyt omalla tavaa hyvää kropalle ei tartte koko ajan niin kamalasti stressata erinnäköisiä asioita. Toivon mukaa tääkin keskutelu aktivoituis taas pikku hiljaa..
 
Kirje saapui tänään kotiin ja ilmeisesti mulle ollaan nyt tekemässä se poltto operaatio mut se lääkäri joka mua viimeksi hoisi tyksissä niin se tekee siitä lopullisen päätöksen sitten. Vois huomenna soitella ja kysellä koska tämä tieto varmistuu ja se pitää selvittää et kun menkat alkaa et jatkuuko tää taukoilu vielä..
 
Noni, arvasinhan mä, eli mulle voi päivittää

Ricardina..........1/32.............ya11/2013........1.lz................pco.1.lapsi,30v.

Ei juuri ees harmita kun tuloksen tiesin, mutta siitä oon helpottunut et lääkkeet toimi ja ovis tuli. Ne olikin ekan kierron viralliset tavoitteet =) nyt sit vaan tavoitteet korkeammalle..

Mites inessalla?
 
Jottei mens ihan tyystin yksin puheluksi niin meillä alkaakin ens kierrosta hoidot taas lääkkeet vaihdettiin et meillä on seuraava lääkecoktaili letrozol+menopur yhdistelmä. Toivon mukaan tällä yhdistelmällä saadaan toivottu tulos aikaseksi, nyt vaan odotellaan menkkojen alkamista.
 
Clomittaret 2014
Sunnuntai 30.3

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Heluna82...........50/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Inessa..............33/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........28/30-40......ya08/2011.........m+lz+mp...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............26/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............24/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.............19/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,pco
Äiti74................17/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87....11/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Yritys10............11/27-30......ya11/2012........3.c+l...............1.lapsi,30v
Chiligail.............10/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Caro87: .............?/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi
Ricardina..........1/32.............ya11/2013........1.lz................pco.1.lapsi,30v.


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
inessa......................dpo 13/ 30.3
karmiini....................dpo 10

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12.......5.c.........la20.11.2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Heippa hei, voisin tulla teidänkin kanssa juttelemaan jos sopii :)

Niinhän siinä kävi, että clomit lähti tänään mukaan gyneltä. Mä olenkin jo 2011 roikkunut tässä ketjussa, silloin clomit toi toivotun tuloksen. Nyt yritetään samaa.

Mulla siis pco ja tänään todettiin, että oikea munasarja on aika viallisempi, paljon rakkulaa ja kaikki reunoilla. Vasen hieman parempi. Lisäksi oletettu lh-vaihe on liian lyhyt.

Sain clomit kp 5-9 ja kp24 menen verikokeisiin.

mymosa.. kp1/??... ya 12/2013... 1.clomit.. pco/4.lapsi/km 2/14/31v
 
Aurinkoista maanantaita clomittaret!:wave:

mymosa: Tervetuloa takaisin listalle! :) Toivotaan, että vierailusi jäisi lyhyeksi. Mites teillä meni tuolloin 2011? Toiko clomit kuinka pian plussan? Paljon tsemppiä ja onnenpotkuja ;)

hannuliini: Kiitos päivityksestä! Mitä sinulta tullaan polttamaan? (anteeksi, nyt on mennyt ohi) Oletko vielä testannut jos olisi tässä kierrossa tärpännyt?? :)

Ricardina: Pahoittelut tädin tulosta :hug: Itsekin ajattelen (toivon!!) että nämä pari ensimmäistä clomikiertoa on mennyt kropan tottuessa lääkkeeseen... Eli en ole ottanut pahoja romahduksia tädin tuloista... Nyt on menossa kolmas, eli toiseksi viimeinen clomikierto... Jännittäääääää... Toivon niin, että nämä toimisi!! Tsemppiä sinne uuteen kiertoon =)

ON: Täällä eletään kp 12 ja nyt tarvitsisinkin taas mielipiteitä/kokemuksia onko teille käynyt niin, että clomit aikaistaisivat ovulaatiota? (minulla normi kierto 27) Minulla nimittäin tuossa kp 7-8 tuli jo runsasta kermaista vuotoa, jonka aikaista ajankohtaa ihmettelin.. No nyt sitten eilen kp 11 tuli kirkasta venyvää limaa, joten voisiko olla niin, että ovulaatio oli eilen? Nyt tänään ei nimittäin ole tullut yhtikäs mitään vuotoa, joten näyttäisi että ovulaation jälkeinen kuivakausi oisi alkanut...

Huoh :p on tää kans! Olin eilen niin fiiliksissä kun noi kananmunan valk.limat tuli, että oli pakko huutaa mieskin vessaan :D Mulla nimittäin on ollut tosi kauan viime kerrasta kun moiset limat on tullunna... Tuosta vielä, että en tietty kp 10 tehnyt ovistesttiä ko ajattelin, että alan vasta kp 11 tekemään... Nyt eilen ja tänään testiin ole tullut plussaa...
 
Mulle ekaks kaavailtiin sellaista poltto operaatiota, jossa poltettais pois niitä pco rakkuloita, mut nyt sitä ei tehdäkään vaan heti kun menkat alkaa toivon mukaa tällä viikolla ettei tartte alkaa syömään tero-kuuria niin meillä vaihtu lääkkeeks letzorol+menopur, onko jollain auttanut toi yhdistelmä, et on raskaaks tullut? eilen tein testin ja negaa oli eli en oo edes vielä raskaana. Hoidot jatkuu onneks jo tässä kuussa.
 
mymosa
Yritys10, silloin tärppäsi ensimmäisestä clomikierrosta :) Yritystä oli takana tuolloin 1,5v. Ja lähes turhaan, en saanut luomukiertoa koko aikana, enkä edes sitä ovulaatiota.

Siksi nyt halusinkin ottaa asiakseni jo näin ajoissa, koska tuo 1,5v oli hyvin turhauttavaa. Varsinkin kun kaksi isointa on tärpännyt heti ehkäsyn jäätyä (toki mieskin oli eri ja mä huomattavasti laihemmassa kunnossa).

Toi keskenmenokierto oli vissiin vain joku onnenkantomainen, vaikka luultavasti olikin tuulimuna.
 
Sain teoilla käynnistettyä vuodon ja nyt on kp3. Tämä kierto mennään nyt luomuna ja odotellaan kahden viikon päästä olevaa poliaikaa ja toivottavasti hoidot jatkuu heti käynnin jälkeen. Että olen taustalla siihen asti. Käyn kyllä lukemassa miten teillä muilla menee :)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)
 
mymosa
Millon teillä jotka syöttä kp5-9 välillä noi clomit on ollut ovis? Viimeks söin kp3-5 ja ovis+ oli kp14.. Tilasin fertest paketin (14 liuskaa) ja 10kpl digipaketin niin sais ne riittämään..

Jännäillen mennään kun ei sovittu kontrollia..
 
caro87 tosi hyvä et pääset hoitoon ja että terot sai menkat tulemaan, eiks siinä ollut et saat ne verikokeet otettua?

mymosa tervetuloa! Mä söin viime kierrossa clomit kp3-7 ja silti ovis tuli vasta kp16. Tosin en tiedä miten lääkkeiden syönnin ajoitus itseasiassa vaikuttaa aikatauluun.

yritys kiitos pahoitteluista, mulla ei odotukset tosiaan olleet koko edelliskiertoon kovin korkealla joten pettymys ei ollut paha. Toivotaan että sulla tärppäis tästä kierrosta!

hannuliini hurjalta kuulostaa pco-rakkuloiden polttaminen,en oo kuullukaan! Mulla on muuten jo kp5 tänään,listassa tais olla pari päivää jäljessä.

inessan kuulumisia kaipailen! =)
 
Ricardina, joo verikokeiden takia piti käynnistellä :) sain eilen käytyä niissä oikeeseen aikaan, ootin kyllä ihan hermoheikkona alkaako niillä vai ei. Estrogeenia mulla oli e-pillereiden lopettamisen jälkeen vähän niin käsittääkseni teroilla ei sillon saatas vuotoa tulemaan. Josko nyt ne olis sit ok. Jotain positiivista.

Hannuliini, kuulostaa kyllä hurjalts tuo polttohoito vaikka ei varmaan mikään kovin iso toimenpide ole. Onneksi voit hormooneilla jatkaa vielä :) toivottavasti niistä olis apua :)
 
Clomittaret 2014

Keskiviikko 2.4


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Heluna82...........53/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Inessa..............36/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........31/30-40......ya08/2011.........m+lz+mp...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............29/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............27/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.............22/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,pco
Äiti74................20/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87....11/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Yritys10............14/27-30......ya11/2012........3.c+l...............1.lapsi,30v
Chiligail.............13/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Caro87: .............4/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi
Ricardina..........4/32.............ya11/2013........1.lz................pco.1.lapsi,30v.
mymosa.......... 3/??............ ya 12/2013... .....1.c...... pco/4.lapsi/km 2/14/31v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
inessa......................dpo 16/ 30.3
karmiini....................dpo 13

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12.......5.c.........la20.11.2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Heips..

Täällä sit kaikista oireista huolimatta kuitenkin "romahettiin", huomiselle sais merkkailla

Inessa..............3/34.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.


Kyllä ottaa päähän ja ahdistaa ja on tullut itkettyä jne... mut ei tässä mitään, uutta yritystä kohden. Mulla siis jatkuu menopur-piikitykset kp 5-> Katsellaan miten tässä kierrossa folleja lähtee kasvamaan.....
 
Moikka!

mymosa: No teillä kyllä clomit toimivat edellisen kerran ihanteellisesti :) Toivotaan, että myös tällä kertaa sama toistuisi. Itse syön clomit kp 3-7 ja ovulaatio on nyt kahdessa viime vierrossa tapahtunut kp 13.

hannuliini: Pidän täällä peukkuja, ettei se täti tulisikaan ja saisit vielä plussan tikkuun!! :rolleyes:

inessa: Pahoittelut mokoman tädin tulosta! Itse olen huomannut, että välillä on tosiaan hyvä antaa kaiken turhautuneisuuden tulla ulos: itkeä ja puhua kaikki pois. Sen jälkeen on taas vahvempi suuntaamaan katseensa kohti uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta :heart: Joskus kuulee puhuttavan, ettei kannata ajatella asiaa, antaa luonnon hoitaa ja jaadejaadejaa, mut ainakin yrittämällä kieltää ajatuksensa sitä patouttaa vain helpolla pahaa oloa sisälleen...

Chiligail: Missä on kiertosamikseni?? Oletko hävinnyt ihan tyystin??

ON: Kirjoittelin tuossa aikaisemmin ovulaation metsästyksestä ja maanantaina illalla sain kuin sainkin ovistikkuun vahvan plussan! =) Tuon tiistain oviksen jälkeen on ollut kummaa tykytystä ja vihlasuja alakerrassa ja maha jotenkin turvoksissa. Toivon niin paljon, että nämä clomit saa kropan toimimaan.

Me varattiin se talviloma ja nyt äkkilähdöllä kahden viikon päästä lähdetään viikoksi lämpimään :) Jotenkin mukava tässä piinaviikoilla, että kaikki odotus ei kohdistu pelkästään tähän kierron kyttäämiseen, vaan fiilistellään ja odotetaan tulevaa lomaa! :cool:

minut voisi lisätä piinailijoihin dpo 2 / 15.4.
 
Heipa hei, ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :hug:

Eikös Hannuliini tuossa justiinsa Majlens ja Kaathy raskautuneet tuolla sun mainitsemalla lääkekombolla? Että ei se huono voi olla.

Yritys10, eikös se kirkas lima ole just sitä toivottua. Olisi kyllä tosi aikaisin jos kp7-8 tulis jo ovis. Et veikkaisin et oli vast tuollon kun oli sitä kirkasta limaa.

Mymosa, tervetuloa tähänkin ketjuun, jospa sulle taas napsahtais heti clomien avulla, samoin kun kävi Pennilläkin.

Mun kierto on suht säännöllinen 28 päivää ja oviksen ajankohta on ollut puolen vuoden ajanjaksolla kp12-kp15 välillä. Että neljäkin päivää voi heitellä kierrossa.

ON: On taas alkanut tuo välitiputtelu :( sama oli viime kierrossa, dpo 6 ja alkaa tiputtelu ja se on niin ärsyttävää. Tuon takia ja muutenkin, ajattelin ens kierrossa ottaa itekseni viidennen clomikuurin. Clomikuurien aikana ei oo välitiputtelua ollut. Mulla taitaa olla niitä tabuja vielä jäljellä. Uskoakseni limakalvo on tarpeeksi paksu ja saa pari milliä ohentuakin ettei haittaa, tarvitsisin vain laadukkaan munasolun tai kaksi. Jos hyvä tuuri käy, miehen simppatestien tulokset tulee vielä ennen seuraavan clomikuurin aloitusta. Ainut epäilyttävä asia on nyt se, mitä muuta voi liika clomifen aiheuttaa?? Sitä syöpääkö?
 
Yritys10: Täällä ollaan ja ehkä vähän taustalla tässä kierrossa kun se perhanan inssi epäonnistui jälleen ja luomuna petinpöllyttelyt, mut ku se sperma on mitä on niin joskus mieli tekee tepposet ja ei niin aktiivisesti kirjoittele, mut huoh, jokohan se tästä.
Katselin et melko samoilla KP_päivillä mennään jälleen joten ei nyt niin paljo edessä olla dpo kanssa.
Voi kumpa meillä jo tärppäis vai mitä :p

Hannuliini: No täällä alkaa ensi kierrosta sama lääkeyhdistelmä kun sulla, joten katsotaan. Tarkkaillaan siis toisiamme ja edistymistä.

Äiti74: No paljon olen lukenut mutta en milloinkaan et clomit aiheuttaa syöpää, mistäs nyt moinen olettamus? Ja jos alkaa clomit liiaksi ohentamaan llimistä niin kysy lääkäriltä mielipidettä vaihtaa ne Letroihin.

ON:
Inssi jäi siis tekemättä koska Folli oli kp 8 kohdalla 23 mm ja limis ei kerinnyt näin ollen mukaan ja oli vain 4.5 mm. Edellisellä kerralla folli oli 20 mm kp 8 kohdalla ja limis 8 mm mut silloin ei lopputuhrutusta ollut yhtään ja tässä kierrossa oli.
Tästäkin syystä vaihtuu tai lisääntyy lääke combi niin et Letrozolt tulee kp 3-7 ja menopur sit 5-... eteenpäin. NO kattoos ny mitä tämä kombi saa minulla aikaiseksi, mut ekä pitää hoitaa nää piinapäivät välistä ja kahvitella muutama pv tädin kanssa ja sitten taas inssiä kohti... Mukavaa viikonloppua leidit.
 
Clomittaret 2014

Torstai 3.4


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Hannuliini......32/30-40......ya08/2011.........m+lz+mp......pco, 1. lapsi,25v.
Karmini.........30/30...........ya07/2013.............5.c+iui.......2.lapsi,26v.
Mintikka........28/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.........23/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,pco
Äiti74............21/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87.12/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.
Yritys10.......15/27-30......ya11/2012........3.c+l...............1.lapsi,30v
Chiligail........14/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Caro87: .......5/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi
Ricardina.......5/32.............ya11/2013........1.lz.............pco.1.lapsi,30v.
mymosa........4/??............ ya 12/2013... .....1.c...... pco/4.lapsi/km 2/14/31v
Inessa...........4/34.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
karmiini....................dpo 13
Chiligail...................dpo 04 ............12.04
Yritys10...................dpo 02 ............15.04

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12.......5.c.........la20.11.2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 

Yhteistyössä