Clomittaret 2014

juu ei hätää äiti74 huvikseni testailin tolla ovistestillä. Se yleensä loppu kierrost on todella paljon heikompi mulla mut en sen varaan edes laske... :) pientä tuhrua on edelleen.. ajoittaisia kipuja.. et ei auta kuin odottaa.. onneks dpo on viel jäljellä
 
moon stars: Kyllä minäkin haamun näen!! voi että kunpa se vahvistuisi!!! Nyt peukut pystyyn :)

Chiligail: Pahoittelut negasta. Täällä myös testattu dpo 11 nega, enkä sen jälkeen ole testeihin koskenut. Välillä on ollut menkkamaisia kipuja, joten täälläkin tätiä odotellaan :ashamed: Mutta ei auta masentua! Taas hännät pystyyn vaikka hakaneuloin ja kohti uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta, eiks jee!?
 
Itekki toivoo sitä et sais jonakin päivänä se edes ovulaatiotestiin taikka raskaustestiin, ne vaan tuntuu niin kaukasilta asioilta tällä hetkellå. Suurin toive olis se et päästäisiin ens kierrossa taas yrittämään ihan tosissaan. Uuden kierron pitäis alkaa viimeistään parin viikon päästä. Ja toivon mukaa sitä uutta oi-hoitoa kokeltais joko isommalla lääke määrällä taikka sit ihan jollain eri lääkkeellä. Noh tämä kaikki selviää toivon mukaan huomenna. Mulla on ollut kokeilussa tässä parin viikon verran chian siemenet niiden pitäis auttaa painonpudotuksessa ja sit mä ajattelin ottaa kokeiluun vielä soijaproteiinin kun sen pitäis parantaa omaa hormooni toimintaa ja se on myös tehokas aine polttamaan rasvaa kehosta. Ja se on myös hyvä proteiini lisä palauttamaan kovan treenin jälkeen. Illalla olis tiedosssa vielä juoksutreenit, jonne pääsee taas vähän tuulettamaan tota pääkoppaa..
 
Paljon paljon onnea plussista!!! ihana kuulla noin mukavia uutisia! Itse olen mennyt uuteen kiertoon. Mulle saisi päivittää tälle päivää kp 8. Huomenna olis eka lääkäriaika keskussairaalalle.. jännittää.. Kerron teille sitten mitä ne mulle siel sanoi.. Eniten toi painoasia aiheuttaa stressiä, toivottvasti eivät hauku.. oon kyllä tehnyt niin töitä laihduttamisen eteen ja kiloja tippunut.. mutta huomenna oon taas viisaampi! :)
 
hei moi naiset!

mäki tuun täältä tauolta huuteleen, kun on niin ihmeellinen olo.

plussasin siis viime lauantaina, 5. clomikierrosta, kuinka todennäköistä se on??? vieläpä ilman mitään muita lääkkeitä tukena.. outoa!

en voi uskoa että tämä menisi hyvin, jotenkin tosi huolestunut ja pelokas olo vaan :((

kuvaa tuolla:
Rakkauden Melodiaa: Ihmeitä voi tapahtua.. Meillekkin??

anteeks omanapa, on vaan pää aika sekasin tällähetkellä.
 
Clomittaret 2014
Torstai 20.03

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Tiuhti^..............42/32-40.....ya10/2011.........tk..........................
Kais...................42/27..........ya2006..............c.......1.lapsi,siitt.häikkää,37
Siiri84................41/25-32.....ya08/2013........tk...............1.lapsi, selitm.,29v
Heluna82...........40/?............ya06/2013.........1.c........1.lapsi, siit.häikkää,31 v
Chiligail.............29/29...........ya08/2012........mp+pr+l.....siit.häikkää,35v.
Yritys10............28/27-30......ya11/2012........2.c+l...............1.lapsi,30v
Ricardina..........24/?.............ya11/2013........1.c................pco.1.lapsi,30v.
Inessa..............23/?.............ya01/2012........mp+pr...pco, keliakia,2.lapsi,28v.
Hannuliini.........18/30-40......ya08/2011.........m...........pco, 1. lapsi,25v.
Karmini............16/30...........ya07/2013.............5.c+iui............2.lapsi,26v.
Mintikka............13/30-38......ya11/2012........5f+1.ins+l.......1.lapsi
Ellie_88.............09/26-27......ya02/2013........t+c..............1.lapsi,ovulaimatt
Caro87: .............?/?..............ya09/2013........lz..................pco,26v. 1.lapsi
Äiti74................07/28...........ya05/2012........tk...................2.lapsi,40v.
Kuumeilija87....01/36...........ya01/2013........f+pr+l............pco,1.lapsi,26v.




c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Chiligail...................dpo 19 / 15.03.2014
yritys10...................dpo 15/ 19.03
kuumeilija87.............dpo 13
Ricardina..................dpo 06/ 28.3
inessa......................dpo 02/ 30.3
karmiini....................dpo 00

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la marraskuun loppu
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Päivittäjät: moon stars, ja Chiligail
 
Viimeksi muokattu:
melody onnea plussasta :heart: paljon tarrasukkia ja liimaa... Haluatko plussarivin tonne listaan...


Maljens onnea onnea.. :heart: sinut on siirretty plussanneisiin.. onko tietty päivä jonka haluat plussaus päiväksi..


Tsemppiä piinailijoille :)


Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuville..


hannuliini olen varma et nyt pääsette hoidoissa etenee ja kyllä säkin ne kunnon kaks viivaa saat ovistestiin ja raskaustestiin :heart: :hug:


sen verta sekaisin et ON: eli huomenna soittoa tyksiin kun pitää toi tyroxiin annos kattoa ja jos pistää veritestin viel antais :heart: vielä olo kohtuu normaali.. mahaan tulee paineen tunne välillä, tuhru on loppunut, tisit välillä ilmaisee olostaan..

Varmaan myös huomenna joudun jo esimiehelle paljastaa kun töissä on eristyshuonei ym..
 
Tänään ei tullatkaan mitään soittoa lääkäriltä, täytyy huomenna soittaa sinne erittäin vihainen puhelu. Odotin oikeastaan koko iltapäivän ja kuljin töissä puhelin taskussa siltä varalta et oisin kuullu sen kun olis soinu. Seuraava eräänlainen tavoite on tässä et juhannuksen jälkeen juoksisin ekan puol maratonin ja et saisin sen painoin alle 70 kg:hen et siihen mulla olis matkaa vielä nelisen kiloa kun aamulla vaaka näytti tasan 74kg, mulla on tammikuusta mennyt aikalailla 2kg toi paino alas et toivon mukaan saan pidettyä ton 1kg per kuukausi. Ja myös eilen tuli tehyä reklamaatio mun uusista juoksukengistä kun ne piti olla vedenpitävät ja katin kontit ne mitää pitänyt vettä. Katotaa nyt et tuleeko jotain hyvitystä toivon mukaan tulee.
 
heippa!

Onnea, onnea, onnea moon stars ja melody <3<3<3

perässä tullaan, toivottavasti. :) täällä on pregnylin jälkeen touhuiltu ahkerasti, eli yrityksestä ei tää kierto ainakaan oo kiinni ;D Ovis tuntui ekaa kertaa oikein kunnolla ja vielä tänäänkin on alavatsassa nippaillut lupaavasti ja alaselkä on ollut kipeä. Lisäksi on ollut kylmänväristyksiä, "kuumeista" oloa, hajuherkkyyttä, pientä huonoa oloa ja järkyttävää väsymystä. Eihän noista juurikaan voi vielä mitään päätellä ja lueskelin että ihan pregnylistäkin voipi tulla kaikenlaista oiretta, mutta katsellaan, katsellaan.. :) tosta alavatsajomottelusta oon ainaki yllättynyt koska ei oo koskaan tällaista ollut oviksen jälkeen..
 
  • Tykkää
Reactions: moon stars
hannuliinille vielä piti näin keliakiaa sairastavana tulla sellaista hihkaisemaan että apteekista on saatavana ns. suuntaa antava gluteeniherkkyystesti. Ennen sen tekemistä pitäisi olla jonkin aikaa ihan normi ruokavaliolla, että se näyttää sit ees jotakin. Tietty voit ihan omalääkäriltä pyytää lähetteen vasta-aine verikokeeseen. Jos vasta-aineet on koholla, niin sit otetaan tuolta suolistosta koepala ja jos sieltä löytyy näyttöä keliakiasta, niin saat sen "virallisen" keliakia-diagnoosin. Keliakiahan voi myöskin olla osasyyllinen siihen, ettei tule helposti raskaaksi. Eli jos itselläsi on olo, että saattaisi olla keliakiaa, niin todella suosittelen ainakin noi verikokeet otattamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Moon stars ja Melody... Nyt toivotaan et kaikki menee hyvin eteenpäin ja ultrassa pompottaa sitkeä sydän.. :heart:

Inessa: teillä on toiminnallinen loppuviikko ja sitten piinailemaan. On totta et Menopur laittaa kyl kehoa toimimaan. :hug:

Maajlen ja kaathy: voi meillä on ihanan plussainen maaliskuu. Teitä on monta menossa plussaajiin yhdessä, varmaan huippu tunne. :p

Hannuliini: onnea painon pudotukseen hieno alku jo.

Yritys10: kyllä tässä tarvitaan muutamia hakaneuloja mutta ylös päin. :)

ON: Nyt sentään on enteitä tädin tulosta oli vaikka ovuloin kp 9 kohdalla niin silti kiertonäyttää pysyvän samana eli n. 29/30 kieppeillä. Tänään menossa 29 kp ja tuhrut alkoi jo eilen joten luulen et tänään illasta tai huomenna hanat auki ja uuteen kiertoon.
:)
 
Mulla ei oo edes enää pitkä matka siihen et menee 20kg rikki. Mulla nyt jo käytössä 29 tuuman farkut jos muinoin olen niihin mahtunut mut sit tuli kiloja lisää ja ei enää mennytkään jalkaa. Kai nyt luulis et jos itekki tässä jossain vaiheessa raskautuu niin et kaikki suuret komplikaatio vaarat olis pienentynyt huomattavasti. Toivon mukaan huhtikuun alussa alkaa heti uus kierto niin ei tarttis sit niitä menkkoja sit kauhean kauan odotella. Kaikkia erilaisia asioita on tullut mietittyä tuolla pään sisällä silä mielellä et jos kaikella on tarkoituksena..
 
  • Tykkää
Reactions: ellie_88

Yhteistyössä