Clomittaret 2014

Chiligail: Minä söin foolihappoa sen 1000mg ja viel raskausmonivitamiini lisäksi. Eli ainakin huoletta sitä voi lisätä. :)

Moon stars: Voi harmi! :( Kurjaa kun toivo herää ja sitten kuitenkin täti tulee. No jos jotakin hyvää asiast hakee, niin itseä aina helpotti kun täti tuli, eikä kierto ainakaan venynyt. Niin sitten pääsi taas nopeasti yrittää uudelleen. :)

Omaa napaa: Mä tässä odottelen vuotoa. Viimeinen terolut otettu tiistaina ja yleensä vuoto alkaa parin päivän sisään. Vielä ei näy, mutta alaselkä ja munasarjat ovat vihloneet siihen malliin, että eiköhän pian kurvaa täti paikalle.
Nyt sitten varasin yksityisen gynen 11.3, että saatais ainakin lähete ja asiat eteenpäin. Uskoisin kuitenkin et varmaan ne 3kk jonot siellä Tyksissä on, jos ei pitemmät. Varasin tosiaan samalla, kun pojan korvatarkastus pitää tehdä maaliskuun puolella. Vähän niinku kaks kärpästä yhdellä iskulla, kun samassa paikassa hoituu nuo molemmat sitten. :)

Tuli vielä mieleen, että mulla oli silloin joka kierrossa, kun tuota ekaa yritettiin, niin 2 follia, mitkä käsittääkseni molemmat irtosivat. Tosin siitä ei voi varma olla. Ja silloin ainakin lääkäri sanoi, et 2 saa olla maksimissaan, että muuten tulee yhdyntä kielto.

Clomittaret 2014
Torstai 20.02

Nimi__________kp_______YA/YV_____hoitokerta__muuta
Kuumeilija87.35/36..........ya01/2013........f+pr+l.......pco,1. lapsi, 26v.
Yritys10.......32/27-30......ya11/2012........c+l...........1. lapsi,30v
moon stars...30/30-53......ya08/2011........4.c...........1.lapsi,27v
Ambrosia85...25/30-32......ya10/2010......................rk4/2013, ku04/2013
Karmini.........19/28-30......ya07/2013........4.c..........2.lapsi, 26v.
Mintikka........18/30-38......ya11/2012........4f+l........1.lapsi
Hannuliini......16/30-40......ya08/2011.....................pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^...........14/32-40......ya10/2011........?
Kais..............14/27...........ya2006.............c.......1.lapsi,37v,siitt. häikkää
Siiri84...........13/25-32......ya08/2013.................1. lapsi, selitm. 29v
kaathy..........10/33-100.....ya2012..........lz+mp........pcos, 27v
Hipsunpöpsy.10/28-38......ya11/2011.......c..........2.lapsi,09/2013km 35v.
majlen83.......08/30-100....ya06/2013........lz+mp........1.lapsi, pco, 30v
ellie_88........08/26-27......ya02/2013.........t+c........1.lapsi,ovulaimott
Äiti74............07/28..........ya05/2012.........tk...........2.lapsi, 40v.
Chiligail........01/29...........ya08/2012...mp+pr+1.ins+l.......35v, selitm.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
-minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka,Marjis, Suann, Marke, Malla84 Melody89, Miukula

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Kuumeilija87...dpo 18
moon stars......dpo 15
Ambrosia........dpo 08

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.
jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Helmikuu:
Nimim...............Plussa/YA.............lääke/laskettuaika/muuta
Penni79........15.02.2014/ya01/2013.....1.clomit/la 25.10.2014

Tammikuu:
Nimim................Plussa.......................lääke/laskettuaika/muuta
seemi...................03.01.2014....................tauko/1/2 pco,1.lapsi
vauvatoiveinen.....21.1.2014......................... la04.10.2014/1.lapsi
Vastavirrassa........25.1.2014.........................la04.10.2014/1. lapsi

Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Muistakaa tehdä päivitykset PUNAISELLA ja kp yli kierron pv:t siirretään taustalle mikäli et muuta ilmoita

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)

Päivittäjät: moon stars, siiri84 ja Chiligail

Viimeksi muokattu:
Arvon Ladyt: Lekuri antoi tuomionsa :LOL:

Eli simppatestit näyttää meille seuraavat suunnat --> 1. INSSIIN... :D
Väri, sameus,viskositeetti: Normaali
Tilavuus 4. milj.
Siittiöitä: 53 milj./ml
Siittiöiden kokonaismäärä: 212 milj.

MUT LIIKKUVUUS: :O :O
eteenpäin liikkuvia: 30 %
liikkumattomia: 70 % :ashamed:

DNA-Fragmentaatio 26 :)

Minulle täti tuli kylään tänään eli vuoto alkanut. Huomenna alkaa Menopur - pistely ja sitä sit ens perjantaihin asti jolloin folli-ultra, sit viikonlopun aikana Pregnyt ja follien mukaan 1. inssi maanantaina 3.3. ... HUI ... :p

Lekuri sanoi että inssillä on yleensä aika alhaiset mahkut joku n. 10 %, mutta minä kun olen jo kerran mieheni spermalla raskautunut niin voi olla et ns. nuo miehen liikkumattomat simpat ovat "esteenä" liikkuville ja siksi raskautuminen hankalaa. Tästä syystä tehdään inssi, jolloin kohdalleni toivotaan raskautumiseen suuremmat % mahdolisuudet kun tuo 10 %.

Joten tänään chillaillaan ja huomenna pistellään. Tämä oli tällainen omanapa tuijotus viesti, mut mites muilla:

Miukula: Sulle tädin odottelu chillailua ja taidan nostaa foolihappoa kuten sanoit.

Majlen: pitäiskö meidän alkaa laulaa sitä lastenlaulua et: Menopuria pistelen... Tahdon saada yhden SUUREN... (leijonaa mä metsästän...)
Kiva tietää et niitä folleja voidaan "puhkoa"

Äiti74: No nyt sait sitä limaa... mut haluut varmaan lissääkin.. :)

Ai se sittenkin jakelee tuomioita Chiligail ;) Hienoa jos saatte seuraavaksi täsmähoitoa, jos tuo liikkuvuus olisi se ratkaiseva tekijä. Kunpa vaan! Aika nopealla aikataululla sitten uutta hoitoa pukkaa =)
Ja toivottavasti nämä limat olivat vaan alkusoittoa...

Täällä edeelleen vuoto on vähäistä mut vuotaa kumminkin.. tyks taas soitettu. ja odotan et joku soittaa mulle kun en ehtinyt soittoajalla soittaa... raskaustesti tehty jossa näkyy viivan paikka tai jotain ei siit tolkkua ota mut kai se sit vaan yritti kiinnittyy mut ei jäänyt kyytiin :/ muuten olo normaali ei kipui ei mitään.. katon nyt viel mitä tyks sanoo mut melkeinpä luulen et sanovat uuden kierron alkaneeksi. ei nyt oikein osaa muuta kommentoida..

moon stars: Harmillista tuo epätietoisuus, tsemppiä!

Mulla ois tänään dpo 1 ja tosipiinailut käynnissä. Eilinen inseminaatio oli aika helppo ja nopea toimenpide. Miehen näyte oli kuulema erittäin hyvä joten nyt sitten jännitetään miten meidän käy.

• Tykkää
Reactions: Chiligail
Äitiseiskanelonen: ei oo inssiä, miehellä normisperma. Sulla ilmeisesti tissit kasvo lääkityksen takia, mä toivon kans, et jos ei muuta, ni vaikka sit edes tissit vois kasvaa, hah haa!

Mintikka: jännätään sun kanssa:)

Kiitos vastauksesta moon stars. :) Eli sama aika suunnilleen siis menee sitten, kuin vuonna 2008. Paljonko sun piti painoa pudottaa? Mulle silloin viime hoidois ehdotettiin 6kiloa ja silti bmi oli vielä n. 30. Nyt tässä ajattelin jos ton painon saisi tonne lähemmäs bmi 28, nyt ainakin, niin en usko et olis este. Kun kuitenkin 1 lapsi hoidoilla saatu tosiaan yli 30 bmi:llä. Ja jos lähemmäs normaalia painoa pääsee, niin parempi tietty. :)
Noista sun testeistä, niin haamuja minusta nuo ovat, mut tylsää jos nyt kuitenkin on yrittänyt kiinnittyä ja sit ei kuitenkaan lähde vahvistuu.

moon star, mä sanoinsin lekurille ihan suoraan että on ollut hämärää vuotoa, ja raskaustesteihin piirtyy jotain tosi hailakkaa jo parilta päivältä. Saattaisit päästä verikokeeseen jossa homma viimeistään selviää :)

Clomittaret 2014
Perjantai 21.02

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
Kuumeilija87.....36/36..........ya01/2013........f+pr+l.......pco,1. lapsi, 26v.
moon stars.........31/30-53......ya08/2011........4.c...........1.lapsi,27v
Ambrosia85.......26/30-32......ya10/2010........................rk4/2013, ku04/2013
Karmini.............20/28-30......ya07/2013........4.c..............2.lapsi, 26v.
Mintikka............19/30-38......ya11/2012........4f+l............1.lapsi
Hannuliini..........17/30-40......ya08/2011.........................pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^...............15/32-40......ya10/2011.............?.......................
Kais...................15/27..........ya2006............c...........1.lapsi,37v,siitt. häikkää
Siiri84................14/25-32.....ya08/2013..........................1.lapsi, selitm. 29v
Heluna82...........13/?............ya06/2013......1.c................1.lapsi, selitm, 31 v
kaathy...............11/33-?......ya2012..........lz+mp..............pcos, 27v
Hipsunpöpsy......11/28-38......ya11/2011.......c.............2.lapsi,09/2013km 35v.
majlen83...........09/30-100....ya06/2013........lz+mp............1.lapsi, pco, 30v
ellie_88.............09/26-27......ya02/2013.........t+c..............1.lapsi,ovulaimott
Äiti74................08/28..........ya05/2012.........tk..................2.lapsi, 40v.
Chiligail.............02/29..........ya08/2012...mp+pr+1.ins+l....35v,siit.häikkää.
Yritys10.............01/27-30......ya11/2012........2.c+l.........1. lapsi,30v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Kuumeilija87............dpo 19
moon stars..............dpo 16
Ambrosia.................dpo 09
Mintikka..................dpo 02

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Helmikuu:
Penni79...............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c......la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1............................la04.10.2014/1.lapsi
Vastavirrassa........plussa.25.1............................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Päivittäjät: moon stars, ja Chiligail

Viimeksi muokattu:
Minä olen Ambrosia85 kanssa samaa mieltä, itse olen tosi huono katsomaan noita tikkuja tietsikan näytöltä ja valitetavasti en näe moon stars, sinun tikuissa mitään haamua (anteeksi), joten kerro lekurille suoraan et ihmettelet ja pyydä verikoetta.
Minkämerkkisiä tikkuja nuo moon stars on?

Ambrosia85: onkos mitään tuntemuksia tässä kierrossa, tärppiä? Täällä odotellaan sulle maalisplussaa ;)

Mintikka: tsemppiä piinailuun ja oliko inssi sun eka? Päivitänkö sen listaan? Miten muuten sattuko se pillin vieminen kohtuun, sitä jännitän eniten omassa inssissä?

Yritys10: Joko olet selättänyt flunssan, entäs täti? Täällä täti on ihan huolella käynnissä ja vessassa saat hypätä vaihtaa....

ON:
Nonniin tämä tyttö Chillailee tän pv ja illalla sit nenä kiinni töllöön, se ois SUOMEN peli edessä naiset :hug:
Ai niin tuikkasin tän kierron 1. Menopurin tänään masunahkaan... en pyörtynyt vaikka nipisti. :D

Moikka kaikille!
Ajattelin nyt vihdoin liittyä seuraanne kun olen jo pitkään lueskellut juttujanne..

Eli vähän historiaa ensin; olen 31-vuotias ja asun Helsingissä. Esikoista yritetään ja ensimmäistä kertaa tuntuu että se olis oikeesti mahdollista :) Mulla sinäänsä ollut outo tilanne ettei ole koskaan ollut minkäänlaista kiertoa.. Ei siis ole alkaneet kuukautiset koskaan, paitsi vajaa pari viikkoa sitten! Täysin yllättäen kroppani alkoi toimimaan ja nosti taas toiveet kattoon.
Hoidoissa olen ollut enemmän tai vähemmän viimeiset seitsemän vuotta, yksi inssi tehtiin 2007, ilman tulosta. Nyt menin heti vuodon alettua gynelle, joka määräsi clomit samantien 2/pvä. Otin tiistaina viimeset ja tänään olis kontrolliultra :whistle:

En ole nyt ihan varma miten homma etenee jos siis olis munikset kasvaneet tarpeeksi, ovista en oo vielä löytänyt, pari päivää olen tikutellut...

Mulla siis diagnoosi ollut selittämätön lapsettomuus, eikä ole ikinä löydetty mitään vikaa. Hah, sehän on ihan normaalia että menkat alkaa vähän yli kolmekymppisenä :D

Tsemppiä kaikille, yritän opiskella tota taulukkoa jotta pysyn paremmin kärryllä ja voin jännittää teidän kanssa =)

Jotenkin näin: kp 13/?, YA 06/2013, Hoitok. 1. c, 1.lapsi, selitm. 31v.

• Tykkää
Reactions: Chiligail
Heluna82: Tervetuloa ja mielenkiintoinen tarina!

ON: Tulin kertomaan, että takana eka menopur piikki, ja en tuntenut yhtään mitään, edes nipistystä. Olen todellakin positiivisesti yllättynyt, miten helppoa se oli!

Heluna82: tervetuloa joukkoon, melkoinen historiikki sulla on :hug: Mut tänne vaan aktiivisesti kirjoittelemaan ja vois sanoa et tausta tuki on taattu.
Päivitin sinut jo listalle.

Majlen83: no niin sinnähän se sit meni, exje :D Muistitko tyhjätä ampullin korkin nesteen, se jää väliin sinne ylös ja jollain alipaineen voimalla on väliin aika sitkeästikkin siellä ylhäällä.

Kais: miehesi simpoissa oli häikkää (sama täällä) mut mikä häikkä teillä oli? :|

Tervetuloa Heluna. Itse olisin ollut megailoinen, jos mun menkat olis alkanut vasta 30 tietämissä, mutta onhan se nyt vaikeaa raskautua siinä tilanteessa. :|
Testaatko muuten liuskoilla vai digillä?? Liuskoillahan jotkut voi nähdä sen viivan vahvistumisen... (voihan sen diginkin kai purkaa...)

Pistitkö Majlen varmasti ihoon... ettei mennyt ohi ;). Onhan se nyt pakko tuntua se piikki jossakin...:O

ON: Tilasin ja tuli postissa jotain halpoja Sofi liuskatestejä oviksen bongailuun (kotitesti.fi). Onko kenelläkään käyttökokemusta niistä? Toki tilasin myös CB:n digitaalisia ihan varmistamaan, mutta halusin tutustua noihin liuskoihin, on ne nyt aika paljon halvempia ja mielenkiinnolla odotan miten se sitten vahvistuisi se viiva... taidankin aloittaa jo viikonloppuna tuon testailun (ai miten niin tekemisen puutetta...)

Kiitos kun pääsin mukaan!

Äiti seiskanelonen: Mulla on One Step-liuskatestit nyt käytössä kun niitä tuli tilattua hirveä määrä :whistle: , mutta jos ja kun yritys jatkuu ens kierrossa niin ajattelin tilata niitä CB:n digitaalisia. Hetki sitten olin näkevinäni että viiva olis vahvistunut aiemmista, tai siis nyt näin siinä viivan.. Ekaa kertaa nyt testailen ovista, kun en tietenkään ole sitä osannut edes odottaa kun ei ole tapahtunut mitään. Siksi siis oon vähän pihalla. Eli onko se niin että jos siihen saa vahvan viivan niin 24-48 h olis ovikseen aikaa?? Lupaako tommonen haalea viiva siis jotain vai kannattaako siitä edes innostua??

Chiligail : Kiitos listalle pääsystä, helpottaa itseäkin kun voi tarkistella tuolta!

Kerroin äsken miehelleni että vihdoin kirjotin tänne ja tuntui olevan helpottunut, koska puheenaiheet yllättäen liittyy koko ajan lapsettomuuteen; follikkelit ja ovikset ja clomit ja piikit ja ja ja.. Voi parkaa :ashamed: Onneksi on kyllä mukana siis ihan täysillä, mutta ei varmaan jaksa ihan yhtä paljon jauhaa kun minä.
Onneks pääsee tänään gynelle jauhamaan vähän, ja mittailemaan folleja. Sitä ennen kuitenkin kampaajalle rentoutumaan =) Päätin että pidän mielen pirteänä niin ehkä tuo kroppakin muistaa ja jaksaa toimia!!

Ihanaa perjantaita kaikille!

Hei ihanaiset!

Pikapikaa töistä! Flunssa on selätetty ja nyt 3 päivää levänneenä, töitä riittää!

Chiligail: Älä vaan odota iltaan Suomen peliä, alkaa jo 14.00!!! Harmi kuulla, että simppojen kulussa häikkää. Positiivista on se, että nyt pääsette taas askeleen eteenpäin ja ottamaan oikeat keinot käyttöön! Oon siinä mielessä niin iloinen puolestanne <3

Heluna82: Tervetuloa, mukava saada sinut joukkoomme! :)

Äiti74:
Minäkin olen Chiligailin tapaan kyllästynyt noihin halppistesteihin. Tuntuu, että niistä ei oikein koskaan ota kunnolla selkoa. Perus Preg check on ollut hyvä (marketeista). Mutta toivotaan, että nuo sinun testit on näistä meidän kokemuksista huolimatta toimivia!! :)

ON: Täällä ei ole edelleenkään alkanut menkkoja. :eek: Sen sijaan ruskeaa tuhrua on tullut. Ajattelin tehdä vielä varuilta tänään (otin mukaan töihin) r-testin kun viimeksi tein maanantaina negan.

Ihanaa viikonloppua kaikille!!! Huudetaan Suomi voittoon :O

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Tervetuloa Heluna mukaan joukkoon. :)

Nyt täältä tulee pelkkää omaa napaa mut auttakaa mua. :) Eilen alko jäätävien kipujen kera vuoto mitä ei oo nimekskä tullu illan jälkeen. Ilmeisesti tää on jotain tuhrua mut onkohan kovin tyypillistä noiden Lugejen kans? Ei oo meinaan ikinä ennen tuhruillut noin ja jos tää nyt ei tästä muutu ni ei kyllä viä päästä uuteen kiertoon! :(

kuumeilija oletko raskaustestin tehnyt? josko olisi kummonkin sitä itseään?

Heluna Tervetuloa mukaan ja toivottavasti pian saat iloisia tuloksia ja toivottavasti saat meiltä mukavaa vertaistukea

karmiini en minä varmaan digiä suostu viel tekee.. jos vaikka veritestiin pääsis ja jos ne lukemaa antaa niin sit käyn hakemas digin.

chiligail ja ambro testi on pregent stick prisman halppistestei. kyllä varmaan kysyn sielt et saanko mennä veritestiin jahka ne nyt soittais sielt... :D

Ja sitten vielä yks kuva tänne: ylin eilinen ja alin aamuinen. ite en oikein osaa sanoa mitään :D

[/URL][/IMG]

Yhteistyössä