Clomittaret 2014

Lista Päivitetty toivottavasti oikein

Hipsunpöpsy pahoittelut tädistä.. älä muru luvuta. uuteen nousuun vaan vaikka tiedän ettei se helppoa ole ja itekkin aina välillä haluaisin heittää hanskat tiskiin, mutta aina sielt nousee taas ja jännäämään :)


kais Lisäilin listaan tarkista rivisi että on oikein.... Ja pahoittelut menetyksen johdosta.. ja toivon teillekin pian raskauden koittavan ja pääsette ansaitusti odottamaan esikoista.. tuo on pitkä aika... Jaksuja :heart:


siiri84 eipä se haittaa jos virhei tulee. ne saa aina korjattu ja kai minultakin aina jotain kumminkin jää huomaamatta :D
 
Heips! :wave: Minut voi poistaa listalta. En vaan ehdi enää juurikaan täällä käymään ja enpä minä enää mitään clomeja käytäkään. Kiitän suuresti saamastani tuesta ja toivon todella teille kaikille mahdollisimman pikaista plussaa! :heart: Käyn varmaan silti täällä välillä kurkkimassa. Aina kun ehdin. ;) Grill kiittää ja kuittaa. :)
 
Kiitokset päivityksestä! Mulla muuten tiedot ok, mut mulla on vaihdettu clomit femariin ja lugeihin f+l. (ei se oo niin tarkkaa, kolmatta lääkekiertoa kuitenkin mennään). Ja lisäks mulla on tänään dpo 0 :D
 
Alkukierron verikokeiden tulokset tuli. Jobin postia tai ainakin siltä nyt tuntuu. Useampi arvo on liian matala tai koholla ja lisäksi taisi löytyä kilpparin vajaatoiminta. Seuranta tulossa, mutta kilppariarvo on sen verran korkea, että lääkkeille taitaa mennä. Nyt tuntuu toivottomalta.
 
Clomittaret 2014
Perjantai 17.1

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Marjiss........48/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v
kaathy......…..37/33-100.......ya2012..........…..3.lz............pcos, 27v
Kais...............33/?...........................................c................
ambrosia.......30/30-32.......ya10/10....yk1....RK4/13....KU12/13
moon stars….30/30-53.........ya08/2011..............1.lapsi,27v
Hannuliini……28/30-40…….ya 08/2011………....c………….....pco, 1. lapsi, 25v.
ellie_88.......25/26-27...........ya02/13...........t+c.................1.lapsi, 26v, ovuloimattomuus
SuAnn...……25/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v
vauvatoiveinen..21/27-29....ya 08/2012.........m..............1.lapsi, pcos, 37v.
vastavirrassa....21/28-32...ya 04/2011.......0.c.....1.lapsi, 26v
Mintikka......17/30-38.....ya 11/2012................3.f+l........... 1.lapsi
Melody89……16/32(40-90).....ya 6/2012.........4.c+f+l.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Karmini………13/30?.......ya07/2013 yk7 ……3.c............2.lapsi, 26v.
tiuhti^......12/32-40.......ya 10/2011........1.c
Marke.......9/30........... ya 6/2012.........2.c....................pco, 1.lapsi, 31v
Siiri84...………9/25-32...…..ya 8/2013...…......4.c..............1. lapsi, selitm. 29v
Kais.............6/?...........ya2006?............c..........1.lapsi,37v, siittöiden määrässä ja laadussa häikkää
Äiti74…………4/27-28………...ya5/2012………...tk………........2.lapsi, 39v.
majlen83.....3/30-100.......ya 6/2013 yk8.......1.c...........1.lapsi, pco, 30v
Hipsunpöpsy..2/28-38…ya11/2011(09/2013km)yk3.........2.lapsi, 35v.
Kuumeilija87..1/36…………..ya1/2013 yk9………f+pr+l………pco,1. lapsi, 26v.


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, , Vauva haaveissa, Malla84, skorppari82, kinuzki, Päivi1980, , -minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka


Piinailijat
vauvatoiveinen dpo 6
Marjis dpo 22
moon stars dpo 8
mintikka dpo 1

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
seemi....3.1.2014...lääkkeetön kierto.........1/2 pco,1.lapsi



Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)


Päivittäjät: moon stars ja siiri84
 
Viimeksi muokattu:
Päivitetty

Grill poistettu listoilta.. hyvää jatkoa sinulle ja miehellesi, ja toivottavasti muulla konstein saatte toivotun tuloksen ja tervetuloa aina välillä piipahtaa täällä...

mintikka tiedot korjattu ja lisäilty piinailijoihin.. tsemppiä piinaamiseen ja plussa puhureita

enpä minäkään periaattees enää tähän ryhmään kuulu, kun ei oo mitään lääkitystä nyt enkä tiedä mitä lääkäri mulle seuraavaks edes tarjoaa.. mut en osaa poistuakkaan tästä ryhmästä ja toivottavasti seurani kelpaa :D


Joku nyt sitten pärräyttää seemin kans tammikuun plussatilaan.. Eiks vaan ?


vauvatoiveinen ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä sun kilppari arvot oli? mullakin jotkut arvot li koholla ja jotkut liian alhaiset alkukierron verikokeissa ku otettiin mut eipä niihin sen enempää puututtu paitsi juurikin kilppariin
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Grill
Grill Kaikkea hyvää sulle jatkoon, ja varsinkin se plussa :heart:

Vauvatoiveiselle No mutta nyt kun tiedetään mitkä mättää niin on kumminki mahdollisuus lääkkein niihin vaikuttaa :) Mun pikkusiskolla on myös toi kilppareiden vajaatoiminta ja sillä lääkkeet, sillä se ei oo vaikuttanu raskautumiseen. Mulla taas ei noissa ekoissa verikokeissa ym löytynyt mitään poikkeavaa, vaan kaikki oli viitearvojen välissä. Toisaalta olisin helpottunut kun syy löytyisi miks en raskaudu, nyt kun mitään syytä ei ole löytynyt niin pahasti kummittelee että mikä mussa mättää.

Niin ja enhän mäkään kauan tänne palstalle kuulu, nyt menossa vika clomikierto ja odotellaan lähetettä lapsettomuuspolille. Tiedä sitten mitä seuraavaks :confused:
Luulen et miehen "lastin" tutkivat :D

Missä vaiheessa teiltä on katsottu että ovulaatio varmasti tapahtuu??
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
mulla nyt oli tsh 2.8 ja työterveys sano vaan et ok.. ja nyt sit kierron lopussa tyksiin soittaessa kysyn mitä he sille haluaa tehä.. mitä sen t4v kuuluu olla raskautta ajatellen? mul se oli 12.8 nyt.

kuumeilijan tiedot päivitetty
 
Heippa! täällä odotellaan menkkoja alkamaan, että pääsis uuteen kiertoon. Eilen otin viimeisen terolutin. Kp tänään 25. Ajattelin kokeilla tota 3 tbl clomeja niin kuin gyne ehdotti ja samalla odottelen pääsy keskussairaalaan tutkimuksiin. Viime gyne käynnin jälkeen päätin ruveta kunnon laihikselle ja se sentään on tuottanut tulosta reilut -4,5 kg :D Tästä on kai hyvä jatkaa! :)

Mulle voisi päivittää tuohon listaan tietoja.. nyt siis kp 25/26-27. Mulla käytössä terot+clomit. Tällä hetkellä syynä ovuloimattomuus. ja ikää 26 v. Vauvaprojekti aloitettu 2/13 eli yritystä takana melkein vuosi.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan noihin kilppariarvoihin kommenttia. Kun olen sitä iät ja ajat sairastanut (vajista). Ja voi olla, että sitä turhan usein painotetaan, että vaikuttaa lapsettomuuteen. Katselin tuossa, että niihin aikoihiin kun raskauduin normaalisti (2009), mun TSH oli 2.6. Ja arvattavasti (ei mitattu) T4 oli varmastikin luokkaa 10-11. Sittemmin on lääkityksellä arvot saatu asteikkoon 0.2 ja 15.9, jolloin oma vointi on ollut suhteellisen hyvää luokkaa. Ja nyt en sitten raskaudu millään ilveellä. Että kyllä kannattaa pyytää lääkitystä jos arvot ovat huonot (TSH yli 1+T4 alle 14), lääkkeet eivät tietenkään heti tehoa ja oikean lääkemäärän etsintä voi kestää vuodenkin tai enemmänkin. Mutta ei se välttämättä kuitenkaan ole se syy lapsettomuuteen :) Tsemppiä kaikille!

Juu oli vielä yli puoli purkkia clomeja ja ajattelin annostella 1+2+1+2+2.....
 
n mä kun olen koittanut kysellä et pitäiskö mun annosta muutta niin kukaan ei ota kantaa sanovat vaan et on ok. Ja lääkityksellä mun olo on vähän parempi mut vois se parempikin olla ainakin minun mielestä.. ja vajis mullakin on turun tk mukaan kukaan muu ei vaan ota kantaa ja turussa en asu enää joten pelkele :/
 
Aattelin tulla tänne kertomaan kuulumisia meillä alkaa seuraavaks pistoshoidot kun 2tbl ei saatu follin follin aikaseks, et itellä menossa kp 11 ja eilen olin ultrassa ja tuomio oli jotenkin sydäntä raapaisevaa. nyt alkaa sit pistelyt ja maanantaina edessä uusi ultra. sain samalla viel sen irrotuspiikin mut sitä ei viel ainakaa oteta käyttöön, Eka kerta muuten kun tyksissä mieslääkäri näiden hoitojen aikana, mut toisaalta oon ilonen et tätä kierto ei menty katotaa asenteella vaan heti sit vaihdettiin lääkettä. ja taas tuli positiivistä palautetta tästä mun painon pudotus urakasta, aamulla vaaka näytti jo 75.8.. eli mulla lääkkeinä tällä puregon ja pregnyl..
 
Tulin pikaisesti ilmottamaan että mulla kp7 menossa. Letrozoleilla edelleen..on ollut kiirusta ja yrittänyt ajatella muita juttuja kun näitä:/ Palailen ensiviikolla paremmin palstaileen.
Hyvät viikonloput kaikille:wave:
(ja kiitos päivittäjille)
 
Noniin täällä eletään kp 13:sta ja eilen oli seurantaultra (eka clomikierto siis menossa ja annostus 1x50mg kp 3-7). Ultrassa näkyi selkeä johtofollikkeli jonka pitäisi kuulemma irrota su-ma. Olin jo innoissani kun tulosta tulee ja ovis saatiin näinkin ajoissa tulemaan kun spontaanisti ovuloin (jos ovuloin) noin kp 20. Clomeilla on siis tarkoitus vahvistaa omaa ovista. Mutta niin kysymys sitten teille: te jotka käytätte ovistikkuja niin ovatko ne aina näyttäneet oviksen silloin kun sen ultran mukaan pitäisi olla? Mulla ovis pitäisi olla jopa huomenna mutta ovistesti täysi(!)nega... eikö se nyt sitte tapahdukaan (ajoissa ainakaan) :( anteeksi omanapaisuus kirjoituksessa! :D
 
Tiuhti: Mä en ekalla clomikierrolla saanut plussaa ovistikkuihin, eikä se folli siis myöskään irronnut vaikka ultran mukaan oli kasvanut ja piti irrota. Eli häiriö oli selkeästi irtoamisessa. On siis mahdollista että vaikka folli kasvaa niin ei silti irtoa eli ovista ei tapahdu. Todella ärsyttävää, tiedän! :( Mutta kehoitan kokemuksestani huolimatta testaamaan vielä rauhassa ainakin huomenna ja maanantaina koska ovis on voinut myös myöhästyä. Tsemppiä!! :)
 
Kuumeilija87: kiitos vastauksesta ja lohduttavaa kuulla että muilllakin ollu sama tilanne.. no täytyy jatkaa tikutteluja vielä :) tokihan tämä turhauttaa mutta mikäpä ei näissä lapsettomuusasioissa -.-
hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
Mua myöskin mietityttää noi ovikset, tikuttelut ja ultrat. Mä en oo kun muutaman kierron tikutellu, ekalla kierrolla oli digitaaliset käytössä ja tokalla apteekin testit, apteekin testeihin sain testi-ikkunaan lähes yhtä tumman viivan kun kontrolli ikkunassa oli, mutta siellä sanottiin että pitää olla vähintäänkin yhtä tumma tai tummempi kun kontrolliviiva. Näinköhän mullakin se irtoaminen jäi tapahtumatta? Ja näinköhän se jää joka kuukausi :'(

Kuumeilija Onko sulla siis häiriö juurikin niin että folli kasvaa normaalisti mutta ei irtoa?

Tiuhti Testaile nyt kumminkin rauhassa ovista. Arviohan se lääkärin mielipide on milloin irtoaa. Toki osaavat varmaankin melko lähelle sen arvioida. tsemppiä kyllä se plussa sieltä tulee :)
 
Siiri84: kiitos tsempeistä! :) oletko muuten kuinka usein testannut ovista per päivä? Olisiko mahdollista että se ovisplussa olisi tullut mutta et saanut sitä vaan kiinni? Joskushan se tosi tumma viiva voi olla hyvin lyhyenkin aikaa (?) korjatkaa jos olen väärässä! :)

Ja vielä omasta tilanteesta: Viikko oletetusta oviksesta käyn labrassa ja testataan verestä onko ovis tapahtunut... en sitten jää ihan oman onneni nojaan tätä ihmettelemään tuliko ovis vai ei :)
 
Viimeksi muokattu:
Clomittaret 2014
Lauantai 18.1

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Marjiss........49/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v
ambrosia.......31/30-32.......ya10/10....yk1....RK4/13....KU12/13
moon stars….31/30-53.........ya08/2011..............1.lapsi,27v
ellie_88.......26/26-27...........ya02/13...........t+c.................1.lapsi, 26v, ovuloimattomuus
SuAnn...……26/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v
vauvatoiveinen..22/27-29....ya 08/2012.........m..............1.lapsi, pcos, 37v.
vastavirrassa....22/28-32...ya 04/2011.......0.c.....1.lapsi, 26v
Mintikka......18/30-38.....ya 11/2012................3.f+l........... 1.lapsi
Melody89……17/32(40-90).....ya 6/2012.........4.c+f+l.........pk+ovl., 1.lapsi, 24v
Karmini………14/30?.......ya07/2013 yk7 ……3.c............2.lapsi, 26v.
Hannuliini……12/30-40…….ya 08/2011………...pu+pr………….....pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^......14/32-40.......ya 10/2011........1.c
Marke.......10/30........... ya 6/2012.........2.c....................pco, 1.lapsi, 31v
Siiri84...………10/25-32...…..ya 8/2013...…......4.c..............1. lapsi, selitm. 29v
kaathy......…..8/33-100.......ya2012..........…..3.lz............pcos, 27v
Kais.............7/?...........ya2006?............c..........1.lapsi,37v, siittöiden määrässä ja laadussa häikkää
Äiti74…………5/27-28………...ya5/2012………...tk………........2.lapsi, 39v.
majlen83.....4/30-100.......ya 6/2013 yk8.......1.c...........1.lapsi, pco, 30v
Hipsunpöpsy..3/28-38…ya11/2011(09/2013km)yk3.........2.lapsi, 35v.
Kuumeilija87..2/36…………..ya1/2013 yk9………f+pr+l………pco,1. lapsi, 26v.


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, , Vauva haaveissa, Malla84, skorppari82, kinuzki, Päivi1980, , -minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka


Piinailijat
vauvatoiveinen dpo 7
Marjis dpo 23
moon stars dpo 9
mintikka dpo 2

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
seemi....3.1.2014...lääkkeetön kierto.........1/2 pco,1.lapsi



Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)


Päivittäjät: moon stars ja siiri84
 
Tiuhti: mulla menee ovis aina kaks kolme päivää yli lääkärin arvion. Irtoo ilmeisen hitaasti tai isompana mitä lääkäri kuvittelee.

Siiri: mä en oo ikinä saanut yhtä tummaa tai tummempaa kontrolliviivaa, vaikka oon ovuloinut. Mä tulkitsen testejä niin, että kun viiva alkaa haalenemaan ja oireet sen mukaiset, niin ovulaatio on ohi. Yleensä pystyn sanomaan kellon tarkkuudella ovulaation ajankohdan, vaikka en testaisikaan. Enää en edes tee testejä, koska meillä mies on hyvinkin aktiivinen vauvantekopuuhissa, joten ei ole niin merkitystä, milloin ovis tapahtuu.

Mä voisin palata listoille, 10/26-60... Ya 3/13... 5.lz...pco, 1.lapsi
 

Yhteistyössä