Clomittaret 2013

USL mitä sitten vaikka olisi tuon kokoinen? Mulla oli muistaakseni kp 11 folli 15mm, sai kasvaa vielä, kp 14 oli sitten 23mm.

tulin tänne häiriköimään taas, kun tämä täti riehui kuin hullu eilisen päivän, lepäsi yön, ja aamulla kaatoi sitten saavista kaiken mitä sai - sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut kuin pari tippaa. Että mitä tää nyt sitten on/oli? Keskenmenoko? Kunnon menkat vain 1,5vrk ?!?
 
hiulu kuulostaa kyllä aika omituiselta tädiltä. En kyllä yhtään uskalla arvata että mikähän kumma sitä riivaa?

Hydra täällä pidetään kaikki peukut ja pottuvarpaat pystyssä että olisi oikea viiva. Tsemppiä huomiseen testailuun =)

USL myös mun mielestä tuo folli kuulostaa ihan hyvältä. Kumminkin oli vasta kp10 ja oli kuitenkin havaittavissa yksi muita suurempi johtofolli. Lääkärin toiminta oli kyllä todella kurjaa :| Itse luulin että meidän lääkäri on paha kun ei ota mitään katsekontaktia ja on muutenkin outo ja välttelevä. Tuijottaa vaan näppistään kun puhuu meille, mutta hän sentään puhuu ja kertoo asioita.
 
Nyt oli ihan pakko täältä tauolta tulla kommentoimaan Hydralle että mä sain sillon kaks kertaa samanlaisen haamun pregchekkii pregnyl avusteisessa kierrossa, muistaakseni oli dpo 11 molemmilla kerroilla, mutta ei ne sit mitää merkannu :( Mut täällä sormet ristissä et sulla se nyt tarkottas plussaa :heart: =)
 
Apteekin omaan selkeä nega.

Joten se on nyt kahdessa kierrossa todistettu, että Pregnyl näkyy mulla dpo 11 asti. Jään odottamaan syksyä, vikaa inssiä (johon ei varmaan edes päästä) ja ennen vuodenvaihdetta olevaa IVF:ää.
 
Hmm? Klinikan sh sanoi, ettei oo koskaan kuullut että vuoto lyhenis clomien takia, veikkas että joko keskenmeno tai valemenkat. Koska meidän esikoinenkin näkyi vasta rv 5+ testissä (jolloin kyllä täti jätti tulematta) hän sanoi, että teepä vielä ens viikolla uutta testiä, jos hcg vaan nousee hitaasti eikä apteekin testin herkkyys riitä. Sanoi, että joskus on niin käynyt, että pari on tullut hoidon suunnittelu ultraan kuukautisten ja negatestin jälkeen ja onkin havaittu raskaus. Tämä on tältä aamulta, näkeekö joku jotain kuvassa?

KOLyPU - Image - Aijaa.com

Jotenkin vaan itse uskoisin tuohon keskenmenooon :/
 
Toivon kipinöitä näyttää täällä olevan, muttei muuta.. :( pahoittelut negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Joku puhu clomien vaikutuksesta kierron pituuteen, muutamalta oon kuullu, että on kierto lyhentyny noin viikosta 3-4 päivään clomien kans.
 
Voi harmi hydra! :( :hug: Pahoittelut negasta myös sulle Miyaka!

hiulu: Onpa jännä tilanne sulla... Mun mielestä tuossa testissä ei mitään näy, mutta en nyt ihan varmaksi menis sanomaan! Pidän kuitenkin peukkuja!

ON: Täällä saatiin oikein mahtava raivo+itkukohtaus eilen illalla. Ja tietenkin olin juuri lähdössä kauppaan, tosi turvallista ajaa autoa ja itkeä samalla. Eipä ole ennen tälläistäkään ollut, kai saan suurimmaksi osaksi syyttää clomeja.
 
Eikä hydra.. :( voimia :hug:

Pahoittelut myös miyaka :(

Toivotaan parasta vielä hiulu..

Toivottavasti grill mieli ailahtelee positiivisempaan suuntaan tänään! :)

Hyvää juhannusta kaikille, ite koitan nauttia skumppaa juoden toivottavasti viimeistä lapsetonta keskikesän juhlaa! :)
 
Kiitos kaikille pahoitteluista! Harmittaa toki niin vietävästi, vaikka tiesi mahkujen plussaan olevan pienet. :'( Onneksi ostin eilen kaupasta siideriä, vaikka vähän arvoin sen kanssa. Lisäksi voitin eilen työpaikan pulloarvonnassa...

Pahoittelut myös muille kohtalotovereille. :hug:

hiulu, mä taas oon kuullut juurikin päinvastaista, että apteekin oma antaisi roskishaamuja lähes aina. Pystyisitkö purkaan ton testin ja ottaan uuden kuvan? Tuo muovi-ikkuna peilaa sen verran paljon, että en osaa sanoa oikein mitään.

Oliko täällä muita metujen käyttäjiä? Miten metut ja alkoholi sopii yhteen? Mulla on Glucophage nimistä metformiinilääkettä ja sen tuoteselosteessa sanotaan, että alkoholia ei saisi ottaa. Se käsittääkseni onkin aika yleinen ohje diabeteslääkkeiden kanssa. En ole siis vielä uskaltanut juoda niiden kanssa mitään. Nyt vois kyllä maistua...
 
Heippahei.

Pahoittelut kaikille negan testanneille.. :(

Täällä vieläkin jatkuu oireilu (nyt dpo 11): erinäisiä tuntemuksia alavatsalla, pientä kuvotusta, päänsärkyä, rinnat on aivan älyttömän arat (kotona olen joutunut olemaan ilman rintsikoita koska ne tuntuu inhottavilta) ja nyt parina päivänä oon ollut aivan kamalan väsynyt koko ajan..

Kuitenkaan en vielä uskalla testailla, odotan suosiolla ensi viikkoon..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Grill
Pahoittelut Hydralle:hug:

Nopea rapportti aukkarista. Meni kuin oppikirjamaisesti, auki olivat molemmat johtimet! Ei juurikaan sattunut, olin ottanut Burana 600mg ja 2*Panadol 500mg mikä tosin auttoi. Nyt vähän menkkamaisia tuntemuksia ja pientä vuotoa.

Täytyy sanoa että Paljon helpompi ja kivuttomampi toimenpide mitä pelkäsin, rohkeasti vaan muutkin tutkimukseen jos täällä joku ei ole vielä käynyt!

Verikokeiden tulokset saan vasta kesän jälkeen ja sitten sovitaan jatkosta, endon takia kuulemma edetään nopeasti kohti IVF:ää.

Nyt iloisin mielin lomille!
 

Yhteistyössä