Clomittaret 2013

Another: Onnea!!! Kai se on totta, että useimmiten se aurinko risukasaan jossain vaiheessa paistaa. Toivottavasti paistais meille kaikille lähiaikoina! Mäkin muistelisin, että olisin sun kirjoittamista seuraillut joskus aiemmin. Mut ihanaa ja onnea!

Syksytyttö: Tervetuloa!

Dots
: Tähän naamaan ainakin puhkee finnejä ennen tädin tuloa. Sitten taas, kun menkat on ohi niin helpottaa.

(.) Kauhee olo. Voimaton olo. Mihin mun taisteluinto on hävinnyt?! Oon oikeesti ollu niin positiivisel mielellä ja taistelutahdolla koko kierron. Päättänyt että nyt se tapahtuu! Mutta nyt kaikki voimat ja into alkaa häviämään... :ashamed: Ähhh...
 
  • Tykkää
Reactions: another
Mä taisin liittyä tänne silloin kun another vielä päivitteli listaa:) ja on tullu kans luettua 2012-ketju kokonaan läpi ennenkuin liityin ite joukkoon:) On mukava kuulla plussauutisia, vaikeen yrityksen jälkeen voi se onni tulla yllättäen. Se antaa toivoa.

ja syksytyttö tervetuloa joukkoon!:)

Täällä nippailee mahasta ja kunnolla, ja siks tekis mieli kokoajan ovistestailla, mutta viä ei viivat oo tasapaksut- jännityksellä oottelen millon se ovisplussa pamahtais testiin!:)

Neppu välillä tulee noita päiviä, ei sitä vaan jaksa joka päivä olla toiveikas, mutta toivottavasti sulle tulis pian taas parempi olo ja sitten pian viiiielä parempi olo kun tulis plussa, toivon näin!
 
  • Tykkää
Reactions: hanzku_91 ja Neppu_
NiQ
Onnea another, ihana juttu :heart:

Ennalle vastailen kilppariarvoista. Mulle lapsettomuuspolin lääkäri sanoi, että TSH olisi hyvä olla raskauden yrittäjillä 1-2, mieluummin lähemmäksi yhtä kuin kahta. Viitearvot Suomessahan sille taitaa olla 0,35-5, joten tuskin ainakaan mitään lääkityksiä aletaan harkita kun kerta ovat viitearvojen sisällä noinkin hienosti. Itse taistelen juuri samaisen asian kanssa, ja tänään kävin uusinta- ja lisäverikokeissa kun mulla oli TSH vaivaiset 0.14, eli liikatoiminnan puolella ollaan vahvasti...

On: aukkarissa käyty, siellä kaikki ok. Tosin joku limakalvikasvain tms siellä ilmeisesti oli ja se leikataan kolmen viikon päästä. Lääkäri epäili että siinä on meidän syy miksi en raskaudu, kun se kasvain toimii luomukierukkana. Jännittää se leikkaus...
 
  • Tykkää
Reactions: another
Kääks, piti tulla heti panikoimaan tänne. Tein äsken liuskatestin ja siihen pärähti kaksi viivaa, toinen kyllä himmeämpi. Pöllämystynyt olo. Oireita ei ole, mutta tein testin kun kierto venyy ja taisin haaveilla terojen aloittamisesta tms epämääräistä. Nyt katsotaan kestääkö tää aamuun. ;) Tämä kierto oli maailman epätodennäköisin; en bongannut ovista, mun mielestä ei heiluteltu peittoa sielläpäinkään ja kerran jo itkin tuhruvuodon alkua. Liekö ollut kiinnittyminen? Tarkoitus oli myös pitää clomi-tauko ja keskittyä painonpudotukseen.

Kuulkaa naiset, niitä kauniita asioitakin tapahtuu! Muistakaa että koskaan ei saa luopua toivosta! :)

Oon käynyt täällä lukemassa ennemmän kuin kirjoittelemassa, mutta teillä on paikka aina mun ajatuksissa. :) Pitäkää mulle peukkuja!
 
Kiitos Hanzku jos lisäät minut listaan! Kierrot siis todella vaihtelevat, mutta joskus muinoin ennen ehkäisyn aloittamista taisi olla 28 päivää eli siitä jotain ylöspäin on kierrot nyt olleet. Ja esikoista toivotaan, ikää on 25vuotta.

Tässä kierrossa ei oo toiveet kovin korkealla kun mies oli sairaana juuri oletetun ovulaation aikaan joten ei oikein päästy sitä hyödyntämään mutta jännittää se silti vaan aina, kun kaikenlaista oirettakin on olevinaan..:)

Ja onnea Slartibart!!


-syksytyttö kp17/28- dpo4
 
  • Tykkää
Reactions: hanzku_91
Heippa, väliaikatietoja vielä tänne ja onnitteluja muille plussanneille.

Täällä(kin) pientä epätietoisuutta taas ilmassa. Tänään ja eilen hyvin pientä vaalenpunaista ja ruskeaa vuotoa - ei kuitenkaan kipuja (vielä). Saas nähdä kuinka käy. Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään vuotoja. Jos tää jatkuu, täytyy käydä jo ensi viikolla näytillä. Hieman ehkä ahdistaa...täytyy tsekata, näyttääkö testi vielä tänään positiivista.
 
Onnea Slartibart!!

Mä kävin klinikalla saamassa reseptit ja pistosopetusta. Eli mulle voi päivittää lääkkeiksi puregonin ja pregnyl sitten irroitukseen jos jotain tapahtuu. Pistelemään alan sunnuntaina ja ensi viikon pe katsotaan onko mitään tapahtunut. Jäi jotenkin kiva fiilis klinikkakäynnistä, lääkäri ja hoitajat oli niin ihania ja jollain sairaalla tavalla oon jopa vähän innoissani kun pääsee askarteleen piikkien ja ampullien kanssa :D

Opastus oli tosi hyvä ja pääsi kokeilemaan itse pistämistäkin niin ei jännitä sitten kotona niin paljoo..ja ei tuntunut pahalta, vaikka Paniikki meinasi ensin iskeä kun hoitaja esitteli piikkejä.
 
Perjantaita täältäkin hiljaiselosta. Ollut kovasti työkiireitä ja tällä viikolla koko porukka mahataudissa... Tytön 2-vuotissynttärit ei oikein onnistuneet siis :/ Täytyisi hakea terolut-kuuri apteekista niin pääsisi taas hiukan eteenpäin. Tänään tuli jotenkin tosi paska fiilis, plussauutisia satelee ja itse saa vaan taistella tämän saman hemmetin asian kanssa, tuntuu ettei tästä tule mitään :(

Onnea kuitenkin plussanneille ja Karamellille peukut pystyssä että vuoto olisi harmitonta, niin kuin voi ihan hyvin ollakin!
 
Eilen käyty ultrassa (rv 6+1) ja kyllä siellä jotain on :heart: sykekin näkyi. Karamelli, minulla on ollut vuotoa puolenkymmentä kertaa, vessassa käydessä ja ihan punaista. Olin aivan varma että tuulimuna tms on kysessä, mutta toistaiseksi näyttäisi ihan nomaalilta. Mutta kovin alussa vielä ollaan, vielä en uskalla luottaa... Lääkäri sanoi, että pieni vuoto on normaalia, kun istukka kehittyy. Minullakaan ei aikaisemmissa raskauksissa ollut lainkaan minkäänlaista vuotoa. Yritä kestää, pieni vuoto ei vielä välttämättä merkkaa mitään!

Mahtavaa Slartibart ja another! Onnea plussasta!

Ihanaa kun aurinko paistaa, tuokoon se plussia ja hyvää mieltä!
 
skorppari pakko sanoo että sama homma, jotenkin vinksahtaneella tavalla kans oon
ollu innostunu pistämisistä! varsinkin kun puregon ollu helppo, pregnyl vähän jännittää.

mirjami ihana kuulla!:)

karamelli toivottavasti kaikki ois hyvin!:)
 
Ovisplussa ovisplussa ovisplussa!!! :) :) :)

Aamulla oli jo kaks viivaa mutta testausviiva selvästi himmeempi kuin toinen, nyt testausviiva tummempi toista ja digistä hymynaama:)
Aijaa.com - aamun testi ylinnä, kaksi alinta illalta

Mutta kysymys, äsken huomasin mahdolliset ovislimat, tuleeko ne yleensä ajoissa vai tarkottaako että ovis ois jo tänään? Ja nyt sit pitäs pistää pregnyl, iik.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea ovisplussata luna, jejee! Ja tsemppiä pregnylin pistoon, kerro sit miten lääkkeen sekoittelu ja pisto sujui! Ja kiva kuulla, etten ole ainoa vinksahtanut noitten pistosten kanssa! ;) toivottavasti nää konstit tuottais nyt sen toivotun tuloksen!! :)

Hienoa mirjami, että kaikki on kunnossa!
 




Lauantai 2.3.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Nyysy............47/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Angela............43/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............43/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........41/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Slartibart........41/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Hydrangea......38/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l...........pco,1.lapsi,26v
Mimmuskainen_..31/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............29/28-34.......ya9/11..........1.c+pr........pco(1/2),2.lapsi,26v
Seemi............27/28-41.......ya11/09.......4.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Syystuuli74.....27/28-30.......ya7/2011......1.c............2.lapsi,38
dots...............26/26-32.......ya6/12...........2c........pco, endo, 1.lapsi, 29v
Matti Katikainen..25/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
miimuli87........23/28..............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
luna_82.........21/~34..........ya3/12..........1.a+pu (4.c+l).......pco,1.lapsi,31v
Neppu_..........19/28(34-59)..ya2010........mp.c.de.pr...........pco,1.lapsi,26v
hanzku_91......19/29-30......ya1/2011.........5.c.ins.pr...........selitm,1.lapsi
Syksytyttö.....18/28...........ya 3/2012........ 1.c..t.............pco,25v,1.lapsi
Meri__............17/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............16/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
Poca..............15/34......................c......................pco
Hempukkainen..14/28-32....ya10/10.......tk (4.c+l).............27v
Anne Elliot......13/26-32........yk13..................................1.lapsi
NiQ.............11/33............yk11...........3.c+m+t..tauko....pco(1/2),2.lapsi
Enna_.............9/35-36........yk7............2.c..........................pk,ovl
TTT...............9/28.............ya4/2012......3.c......................1.lapsi,29v
jenni_noora....7/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Kazu87......6/28............ya6/10........3.c..............selitm,1.lapsi
skorppari82..4/??..............yv2.............(5.f+ins)..............pco,1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Hyy2 dpo 16
Matti Katikainen dpo 14
hanzku_91 dpo 8
Neppu_ dpo 7
miimuli87 dpo 5
syksytyttö dpo 5
dots dpo 4
luna_82 dpo 0

---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä