Clomittaret 2013

Heräsin yöllä 4.30 enkä saanut enää unta. Tein sitten viiden aikaan samanlaisen PC:n testin ku eilenkin, ja sain samantyyppisen haamun (ehkä ihan ihan pikkaisen vahvemman, mutta hämärän silti). Seitsemältä menin hakemaan apteekista lisää testejä. Tein sitten kahden tunnin pidättelyllä First Signalin Early Detection testin (herkkyys 10mIU/ml)...

Joko uskaltaisin uskoa?

Digitaalinen on kaapissa myös nyt odottamassa, teen sen sitten kun kuukautiset on oikeesti myöhässä. :p
 
Viimeksi muokattu:
Olen nyt ihan kummissaan :whistle: eilisestä lähtien on tullut housuihin asti valkovuotoa, vaikka nyt on menossa kp 8, ei ole ennen koskaan näin aikaisin. Sitten tein huvikseen ovistestin ja se näytti melkein plussaa, (ei ihan,) voiko mulla olla tulossa ovis näin aikaseen? meinasin iltapäivällä uudestaan tehdä! Oon aina aloittanu testauksen kp 10-12!
 
Viimeksi muokattu:
Laala, ei toi mikään haamu ole vaan plussa :heart:

Mulle voi vaikka päivittää dpo1, olettaen että eilen olis ollut ovis (josta en voi tietenkään olla varma). Mutta jos kerran perjantain ultrassa follikkeli oli jo täysikasvuinen, ja torstaina alkaneet vihlonnat oikealla puolella yltyivät eilen.

Hei ovistestailijat, onko viivojen vahvuuksissa mitään logiikkaa oviksen suhteen? Mä siis testasin hymynaamaa to ja pe. Molemmat negoja mutta to kuitenkin huomattavasti vahvempi kuin pe. Mulla on aina ollut vaikeuksia saada ovista kiikkiin tikuilla, jospa mun lh-piikki on vaan niin lyhyt ja nytkin piikki on ollut to-pe testien välillä...?

Toinen kysymys: montako päivää oviksen jälkeen olette käyneet progesteronikokeessa? Yleisestihän suositus on kai kp21, mutta varmaan olettaen että ovis on kp14-15? Mulla meinaan kp21 on sunnuntai, joten mietin että meniskö jo perjantaina vai vasta maanantaina... (ja kyllähän sen voi lauantainakin ottaa, vähän kalliimpaa vaan).

Äh, täytyis vaan antaa olla ja katsoa mitä tapahtuu... Näitä pohtimallahan ei itseänsä paksuksi saa, vaikka kuinka yrittäisi.
 




Maanantai 4.2.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............57/28-34.......yv2.............4.c x2
Sarppa-71.......37/28-30.....ya4/11..........2.c
Seemi.............33/28-41.......ya11/09.......3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
NiQ................30/33.............yk10.............3.c+m+t......pco(1/2),2.lapsi
Matti Katikainen..27/24-30...yk7.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Neppu_...........27/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....25/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........24/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91......22/29-30......ya1/2011............4.c..............selitm,1.lapsi
apsu...............22/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........21/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
Nyysy............20/28-29.......yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
mirjami_73.....20/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca...............20/34................................c.........................pco
Hempukkainen..19/28-32....ya10/10.......3.c+t.....................27v
Meri__............19/28............yk3..............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............17/28-32.......yv8..............3.cx2......................2.lapsi
annalii............17/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........15/18-41……...ya11/11......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......15/26-32........yk12.....................................1.lapsi
Slartibart........15/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............14/35-36........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........14/?..............ya6/11.........2.c.....................25v,1.lapsi
luna_82..........14/~34..........ya3/12.........4.c+pr+l..........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....13/28.............ya4/12........3.c........................2.lapsi
skorppari82...13/??..............yv2.............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................13/28.............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......12/31-44......yk12/ya1/12...3.ax2+l............pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....8/27............ya10/11........11.t. tk.................1.lapsi
Mimmuskainen_..5/28-39...ya2/09.........1...............selitm,1.lapsi,24v
Hyy2..............3/28-34.......ya9/11..........1.c...........pco(1/2),2.lapsi,26v

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 19
titiuu85 dpo 17
Marjaana84 dpo 12
miimuli87 dpo 8
mirjami_73 dpo 7
hanzku_91 dpo 6
fenixlintu dpo 5
Meri_ dpo 4
annalii dpo 4
apsu dpo 3
Heipa dpo 2
Anne Elliot dpo 1


---------------------------------------------------------

:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c+t.......pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40........yk9...............3.f...............pco,2.lapsi,28v

---------------------------------------------------------
Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:
Heipa, ekan kerran kävin dpo 5 ja nyt viime kierrossa dpo 7. Noin dpo 7 (dpo 5-8 on käsittääkseni ihan ok) tai noin oman luteaalivaiheen puolivälissä on suositus. Varmaan voit mennä ihan hyvin vasta maanantaina.
 
Viimeksi muokattu:
En tiiä mitenkä tästä nyt jatkaa eteenpäin, on niin paljon kaikkea muutakin mietittävää, mutta en halua enää lykätä yhtään tätä lapsettomuus asiaakaan. Huoh...

Ajattelin nyt tästä kierrosta koittaa ovista noilla tikuilla saada kiinni, mikä teistä olis paras testi? Mulla on ollut useempia merkkejä noita, mutta mikään ei mulle koskaan plussaa näytä, viiva ei oo koskaan vahvempi kuin toinen viiva vaikka on ovulaatio tapahtunut.
 
Laala: Ei sitä yövalvomista vielä kuulu aloittaa.. ;-) Onnittelut plussasta!

Mimmuskainen: Mä olen käyttänyt ovistestaukseen vain niitä apteekin digitestejä, kun niissä ei ole tulkinnan varaa. On joko kyllä tai ei. Mutta varmasti liuskatestit tulevat edullisemmiksi. Muistaakseni täällä on annettu hyviä vinkkejä nettikaupoista, mistä niitä saa edullisesti tilattua.

Katti Matikainen: Toivottavasti ne menkat nyt sieltä vihdoin alkaisivat - tai sitten testiin pöröhtäisi positiivinen yllätys. Odottelu on tosiaan raastavaa.
 
Heipa mä kävin prog-kokeessa dpo 6 ekassa clomikierrossa.
Kolmena clomikiertona oon testannut ovista kerran päivässä ultraan asti ja sit kun kahella kerralla ultrassa on kerrottu about ovispäivä niin oon sit lähellä sitä päivää alkanu tikuttaan aamulla ja illalla ettei mee ohi. Molemmilla kerroilla kun johtofolli on löytynyt niin ovistestiin oon saanut plussan.

Mimmuskainenmä oon käyttäny eniten apteekin omia ja sit kun siihen on tullut plussa niin "varmistanu" clearbluen digitestillä hymynaaman. Siihen luotan eniten. Vuoden lopussa tilailin pregcheckin liuskatestejä netistä, mutta tuhlasin ne taukokierrossa kun testailin vaikkei ois kantsinu, kun ei plussaa koskaan tullu.
 
Mimmuskainen, musta ehdottomasti paras testi on Pregcheckin liuskat (saa marketeista tai raskauskeiju.fi). Lisäksi varmistelen vielä plussan CB:n hymynaamalla. Tosin sitä en nyt kahden kierron kokemusten perusteella edes tarvisi, kun PC:ssä plussa on aina niin räikeä. Testejä kantsii katsoa esim. raskauskeiju.fi, huuto.net, kotitesti.fi, Amazon, ebay jne. CB:n digit oon tilannu Home Healt UK:sta, kun sitä joku aikoinaan täällä Kaksplussassa suositteli. Testit tulee sieltä noin 3-4 vrk:ssa postilootaan. Davideita (=Raskauskeijun oma testi) oon kanssa kokeillut, mutta en tykännyt.

Lisäys.
Ainiin, luna, tsemppiä huomiselle! Mulla on jännäpäivä keskiviikkona. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan vaan pikaviesti, näyttää olevan viestejä niin hullunpaljon tullut taas muutamassa päivässä että tarvii kahlata ajan kanssa läpi...

mutta yksi osui silmään, Laala, paljon onnea ja täällä on peukut pystyssä että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy kyydissä:flower:

Mut saisi lisätä piinailijoiden listaan, tänään maanantaina on dpo 4.
 
Onnittelut Laalalle, hieno homma ja toivon, että tilanne jatkuu.

Testailinpa sitten teidän iloksenne ovulaatiota, ja aikataulussa ollaan. Tänään kp 13 ja testi näyttää positiivista. Jee. Lääkkeet tehoavat edelleen ja elimistö on aikataulussa. Eli tänään, huomenna ja ylihuomenna pitäisi kellistää äijä sänkyyn - keinolla millä hyvänsä. Ja kyllä minä muutenkin sitä himoitsen...liukasta edelleen, myös ajoteillä, kun äsken meinasin vetää useat risteykset pitkäksi.
 

Yhteistyössä