Clomittaret 2012

Mulla on tänään dpo 6 ja viimeks kun ovuloin alko pieni värillinen vuoto jo dpo 6, tänään ei onneks oo viä näkyny. Toisaalta luget varmaan estää sen ja niiden avulla menkat alkaa sit kerralla jos/kun ne alkaa?
Ja luin vähän netistä eripuolilta ettei parin viinilasillisen juominen pitäs haitata yrittämistä, eli ei mun pikkujouluilut varmaan mitään pilannu. Jossain luki että yks lasillinen vois jopa auttaa, mutta teorioita on
niin monia:)

Kivaa että Hydrangea ja skorppari ootte mukana piinailemassa:)

lauantai 8.12.

Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

10kaks...............kp50/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp42/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Ambrosia85........kp33/26-32........ya10/10/yk23.........Gonal + ovitrelle
Seemi................kp33/28-41.......ya11/09.............................1.clomi
Sarppa-71..........kp32/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Pettunia.............kp29/28-35........ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
Unja-O...............kp29/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
Titiuu85............ kp29/30-32........ya06/12............................. 2.clomi
luna_82.............kp27/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
Neppu_..............kp26/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp20/26-44...........yk10................1. anazol (+terot)
hanzku_91.........kp20/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp17/??...............yv2................................4.femar
Angela...............kp16/28-32..........yv8................................1.clomi
Heipa….............kp13/18-?……….....ya11/11…….............tauko (clomit)
toivounelma.......kp9/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus
NiQ...................kp4/26-48............yk9..............2. clomit+metut+terot
Alma*..............kp29/28-34..............yv2............................3. clomi x2

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another

Piinailijat
Slartibart dpo 25
Seemi dpo 17
Ambrosia85 dpo 17
Pettunia dpo 15
Neppu dpo 11
luna_82 dpo 7
hanzku_91 dpo 6
Hydrangea dpo 0
skorppari82 dpo 0

Ghostbusters

PLUSSANNEET

joulukuu:

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko
JeNski91....22.11....Kp29/27-28 .....?.........2.clomi kierto km jälkeen
PikkuJellona..27.11..kp30/28..ya 10/2010..6. clomi+pregnyl+1. inssi
Pamsku..........27.11.....?.......................?................?

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

Viimeksi muokattu:
Osaisko joku sanoa, että miksi clmien kanssa moni käyttää pregnyliä? Mulla ainoastaan käytössä clomit ja lääkärin mukaan tällä mennään se kuusi kiertoa. Eli puolivälissä jo mennään. Sen verran pessimisti olen että mietin jo sitä että mikähän on seuraava hoitomuoto clomien jälkeen? Kiitos jos joku jaksaa vastailla näihin :)

Minun riville saa laittaa kp 29/28-34.

NiQ
Almalle tervetuloa joukkoon :) tuosta Pregnylistä kyselit, luulet että se on vain varokeino jotta ovulaatio saataisiin varmasti tapahtumaan. Tuosta kun ei pitäisi mitään haittaakaan olla. Tai niin ainakin mun gyne sen mainosti :D mä en saanut pregnyliin reseptiä muuta kun sille yhdelle piikille jolloin kävin seurantaultrassa. Oon taas kännyllä selailemassa enkä osaa vieläkään vaihtaa tällä riviä ( kertokaa joku kiltti??) joten en nyt jaksa enempää kirjoitella, laiskimus minä :D

luna_82, en usko, että parista viinilasillisesta olisi mitään haittaa. :) Jotkuthan uskoo, että dpo 5 asti punaviinilasi päivässä lisäisi kohdun verenkiertoa ja voisi siten auttaa kiinnittymisessä.

Alma*, mullakaan ei oo pregnyliä. Lääkäri ei oo ees siitä vielä mitään puhunut. Lugeista vaan mainitsi, että ne sitten seuraavaan kiertoon mukaan. Toisaalta mielelläni ottaisin heti koko setin käyttöön, niin ei jää ainakaan siitä irtoaminen kiinni, jos pregnylistä ei kerta mitään haittaakaan ole. Mulla tarkistetaan progesteroni verikokeilla loppukierrosta, niin se kai kertoo sitten onko irtoaminen tapahtunut.

ON: Tulin nyt taas valittaan tänne. Miehelle vissiin alkoholi, tupakka ja kavereiden kanssa juhliminen on tärkeämpää kuin tää meidän yritys. Huoh. Eilen sain ovisplussan ja sovittiin, että illalla sitten pupuillaan ja tänään vielä varmistellaan. No, toisin kävi. Tekis mieli laittaa koko yritys tauolle ja sanoa miehelle, että sitten jatketaan kun sekin on 100% tässä hommassa mukana. En mä yksin voi, enkä kyllä haluakaan, tätä lasta tehdä. Harmittaa niin kamalasti, kun kerrankin olisi ollut jonkinlaiset mahdollisuudet onnistua. :(

Hydrangea onpa tyhmää, ymmärrän täysin että oot harmistunut! Miehet ei vaan tajua aina että miten tunteita vellovaa tää kaikki naisille on eikä ne kai sitten tajua miten hiton tärkeenä me ite pidetään näitä hetkiä kun kroppa toimii ja ovulaatio tapahtuu!
Meilläkin meinas sillon pikkujouluiltana mennä yritys ohi (ovisplussapäivänä siis) kun
mies oli aika tööt ja vasta yöllä oltiin kotona, ja se pupuilu oli aika hmm.. mielenkiintoista:)...mun mies vois humalassa vaan jatkaa ja jatkaa ja mä olin jo vähän lopulta että vois jo loppua:D Reilua.
Mutta koita jos nyt heti aamusta pupuilisitte ja illalla taas, kyllä se sit viä hyvin on ja voitte sit viä huomennakin varmuuden vuoks. Mutta joo ohan se vähän vaikee saada tunnelmia kohilleen jos on ärsyyntynyt:/ Halaus!

Alma onko sulta otettu progesteroni-verikoe viikko ovulaatioplussan jälkeen? Kun mulla otettiin ekassa clomikierrossa se ja todettiin että ovulaatio on oikeesti tapahtunu ja sillon ei pregnyliä tarttis. Mutta kuitenkin tässä kierrossa se pistettiin varmuuden vuoks että varmasti irtoo. Eli kai se on vähän varmistelua. Plus se pregnyl voi kai tukea keltarauhastoimintaa ovulaation jälkeen.

NiQ mulla on puhelimessa semmonen oma nappi rivinvaihdolle,
semmonen nuoli alas ja vasemmalle. Muuta en tiedä:)

Viimeksi muokattu:
Alma, mulle Pregnyl on määrätty sen vuoksi että mun kohdalla halutaan varmistaa ovulaation varma tapahtuminen. Mulla on PCOS ja sen myötä ovuloimattomuus. Olen toki välillä ovuloinut luomustikin, mutta josksus taas munarakkulat vaan kasvaa ja kasvaa eikä ovulaatiota tapahdu vaan sitten muodostuukin kysta.

Ja ainakin meidän lapsettomuuslääkäri on sitä mieltä että kun kehoon pumpataan lääkkeitä joilla munarakkulaa kasvatetaan niin olisi tyhmää jättää varmistamatta että se munasolu myös irotaa. Eli haluavat varmsitaa että jokaisessa hoitokierrossa on mahdollisuus raskautua.

Täällä mennään toista Gonal-F päivää. Clomeista tuli oireita ihan reilustikin ja Gonalista ei vielä mitään havaittavissa, ellei tämä päänsärky sitten johdu siitä.

Maanantaina olisi folliultra.

Voi tyhmää Hydrangea, toi kuulostaa niin tutulta kyllä, ei munkaan mies aina ihan ymmärrä kuinka tärkeetä itelle olis henkisesti, että koitettais tehdä kaikkemme, että onnistuisi ja murjotuksen kautta joskus joutunut "hommin" ryhtymään. Mutta hyvä, että kuitenki teillä oli touhuilut ovista edeltävänä päivänä, että eiköhän siellä tavaraa pitäisi kaiken järjen mukaan olla odottelemassa. :)

Hyvä luna, ettei tuhruilut ainakaan vielä alkanut, toivotaan että pysyykin poissa, sulla onkin jo se todellinen piinaviikko alkamassa :)

Tietääkö muuten joku voiko follikkelin koosta/muodosta päätellä jotain munasolun laadusta? Mulle sano lääkäri eilen ennen inssiä ultratessa, että follikkeli oli 18x25, eli ihan soikee : /. En uskaltanut kysyä mitään, että onko se huono juttu, jos ei oo pyöreä, mutta nyt se jäi kuitenkin vähän hämäämään..

skorppari googletin äsken asiaa kun muakin alko toi soikeus kiinnostaan kun itellä folli oli 22mx26mm ja ainakin jollekin lääkäri oli sanonu että soikeus enteilee sitä että on munarakkula on pian irtoamassa. En tiedä onko tosta tiedosta sulle hyötyä mutta en ainakaan ite usko että siitä soikeudesta on haittaa:)

luna_82, toi sun kertomus humalassa pupuilusta kuulostaa niin tutulta. Meillä oli sopimus, että mies herättää mut kun tulee nukkuun, mutta eipä sitten herättänyt, vaan nukahti samantien. Ite olin kyllä puoliksi heräillä, mutta totesin toisen olevan niin tööt, että ei siitä hommasta olis kuitenkaan mitään tullut, joten annoin olla. :D

skorppari, no, tuli sitten vähän murjotettua aamulla miehelle ja se sitten hyvitteli tekosiaan tai oikeestaan tekemättömyyttään heti aamulla ja uudestaan päivällä. :p

Ambro, oletko testaillut uudestaan? :)

ON: Voimakasta painontunnetta, nippailua ja kirvelyä tuntunut taukoamatta oikeella jo reilun vuorokauden ajan. Vaikea sanoa, onko irtoaminen jo tapahtunut tai missä kohtaa mahdollisesti tapahtui. Äsken dippasin vielä ovistestin ja näytti yhtä vahvaa viivaa kuin eilen. Liukasta on ollut muuallakin kuin maanteillä. ;) Saa nähdä ajoittuiko meidän pupuilut sitten ollenkaan oikein, kun torstaina jo ennakoitiin, perjantaina tuli eka ovisplussa ja tänään lauantaina vielä varmisteltiin.

Viimeksi muokattu:

sunnuntai 9.12.

10kaks...............kp51/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp43/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Ambrosia85........kp34/26-32........ya10/10/yk23.........Gonal + ovitrelle
Seemi................kp34/28-41.......ya11/09.............................1.clomi
Sarppa-71..........kp33/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Pettunia.............kp30/28-35........ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
Unja-O...............kp30/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
Titiuu85............ kp30/30-32........ya06/12............................. 2.clomi
Alma*................kp30/28-34.........yv2............................3. clomi x2
luna_82.............kp28/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
Neppu_..............kp27/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp21/26-44...........yk10................1. anazol (+terot)
hanzku_91.........kp21/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp18/??...............yv2................................4.femar
Angela...............kp17/28-32..........yv8................................1.clomi
Heipa….............kp14/18-?……….....ya11/11…….............tauko (clomit)
toivounelma.......kp10/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus
NiQ...................kp5/26-48............yk9..............2. clomit+metut+terot

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another

Piinailijat
Slartibart dpo 26
Seemi dpo 18
Ambrosia85 dpo 18
Pettunia dpo 16
Neppu dpo 12
luna_82 dpo 8
hanzku_91 dpo 7
Hydrangea dpo 1
skorppari82 dpo 1

Ghostbusters

PLUSSANNEET

joulukuu:

marraskuu:

lokakuu:

syyskuu:

heinäkuu:

kesäkuu:

toukokuu:

huhtikuu:

maaliskuu:

helmikuu:

Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Hauska lueskella kun täällä on niin monilla tositoimet päällä :) Itsellä on vähän semmoinen taantumameininki kun kroppa ei toimi ollenkaan normaalisti ja nyt on taukokiertokin clomeista menossa. Eipä ainakaan nouse toiveet korkealle eikä siis tarvitse romahtaa alaskaan, ihan tarpeeksi monta kertaa tullut sekin tehtyä. Ei ole mitään ovistuntemuksia enkä ole viitsinyt tuhlata ovistestejä, mutta toki sitä yrittää vähän varmistella että edes jotkut raskausmahdollisuudet säilyy... Mulla nykyään vihloo munasarjojakin riippumatta kierron ajankohdasta :/

Tiedän kyllä tunteen jos mies ei juuri (oletetulla) oikealla hetkellä olekaan valmis toimiin tai on jossain menossa. Ärsyttävää...

Mulla katsottiin kans viime kierrossa progesteroni. Ei ollut ovista tullut, mutta enpä muuta kuvitellutkaan. Toivotaan että pääsisin piinailemaan ensi kierrossa... Onnea matkaan kaikille joilla on mahkut jouluplussaan! :)

Heippa taas tyttöset! Oon kyllä testaillu ja Hydra osas käydä mun blogista katsomassa tuoreimman kuvan, hyvä :D
Pikkuhiljaa alkaa vahvistumaan olo että tässä oikeasti ollaan raskaana, eikä testi huijaa.
Oireet on alkanut muuttumaan joka myös vähän tukee tätä ajatukseen tottumista.

Kuitenkin pelko keskenmenosta on todella suuri, enkä varmaan osaa vielä pitkään aikaan nauttia raskaana olosta.

Tuohon yrittämiseen ja miehen osallistumiseen.. meillä onneksi mies oli hyvin mukana jokaisessa clomikierrossa ellei ollut kovassa kuumeessa tms. Mutta ei meillä sillonkaan ollut seksiä yhtä aktiivisesti kuin nyt ensimmäisessä pistoskierrossa.
Irrotuspiikin pistin keskiviikkona ja peitot heilui ti,ke,to,pe ja la.. eli tekemällä tehtiin. Ja kyllä, se oli välillä todellista suorittamista. Ei sentään siihen jouduttu menemään että ois käsipelillä joutunut itsensä molemmat laukeamisvaiheeseen hoitamaan, mutta rehellisesti sanottua ei joka kerralla ollu puhe mistään nauttimisesta, vaan ihan puhtaasti talletuksista.

Lisäksi uskon että meillä on tuo irrotuspiikki ollut se ratkaiseva tekiä. Ei niinkään tuo seksin määrä. Ovulaatiotestithän näytti säännöllisesti plussaa clomikierroissa ja näissä kahdessa taukokierrossa clomien jälkeen. Mutta tän 8kk:n aikana vaan 2kertaa oon ollut varma että irtoaminen on oikeasti tapahtunut (ja yllättäen molemmilla kerroilla mies on ollut yli 40 asteen kuumeessa, murphyn laki :LOL:)
Ja kyllä se korpes. Korpes niin paljon kuulla lääkäriltä lause "verikoe näyttää siltä että ovulaatio on oikeasti tapahtunut" No sepä kiva, ei oo mitään tsäänssejä raskautumiseen ellei ole todellisia supersiittiöitä...
Sama oli tämä viimeinen clomikierto jossa tunsin irtoamisen (ja ultralla asia varmistui).. mies oli tällöinkin kovassa kuumeessa.

Noh, nyt ei onneksi enää "haittaa" tuo, sillä lopputulos kasvattelee tuolla jossain pesäänsä. Mutta kyllähän nuo arvet jättää ja väkisinkin vaikuttaa parisuhteeseen vaikka kuinka yrittää muistella sitä, ettei se mies mikään siitosori ole jolla seisoo ja jota kiinnostaa silloin kun testit tai lääkäri määrää.

Maanantaina teen tosiaan digitestin ja ilmoittelen naistenklinikalle jotta saan ehkä alkuraskauden ultra vielä järjestettyä jommallekummalle puolelle joulua.
Tällöin myös saatan ehkä viralliessti vaihtaa myös hiippakuntaa odottajiin.. ehkä..

Ambro, kivaa, että siellä olo alkaa vihdoin tuntua raskautuneelta. :) Tulepa sitten maanantaina kertomaan digitestin tulos. :heart:

Onko teillä kenelläkään muulla näyttänyt ovistesti useaa päivää plussaa? Mulla kun näytti kaks päivää ja oviskivut kesti reilun vuorokauden. Menin sitten taas kiusaamaan itseäni ja lukemaan netistä juttuja, että useamman päivän ovisplussat ja pitkään kestävät kivut voisi viitata siihen, että munasolun on ollut vaikea irrota ja se on jopa voinut jäädä irtoamatta. : / No, verikokeisiin oon menossa ens viikolla lääkärin ohjeen mukaan, joten sinne asti pitäis malttaa odottaa tietoa, onko irtoaminen oikeasti tapahtunut. Ajattelin kyllä, että joka tapauksessa voisin kysyä sen irroituspiikin ensi kiertoon.

Tuosta pupuilusta voisin vielä kommentoida, että aiemmissa kierrossa ollaan saatu pidettyä edes jonkinlaista romantiikkaa yllä, mutta tää kierto meni täysin suorittamiseksi. Mieskin sanoi, että nyt tärkeintä on hyvä siemensyöksy. :LOL: Niinhän se on. :D

Hydrangea. mulla näyttää usein pitkään plussaa tai tosi vahvaa haamua, syy ilm. se että sitä vaadittua hormonia on veressä, mut munasolu ei jaksa irrota... tai toinen vaihtoehtohan on raskaus. ;) joillakin clomit vaan antaa plussaa lähes jatkuvalla syötöllä. oviksen takia plussa kestää max. 2vrk. onhan viivat varmasti yhtä vahvat tai testiviiva vahvempi?

vauvaton, viiva PC:n liuskassa oli tosi vahva, yhtä vahva kuin perjantaina tänne laittamassa testissä ja digi hymyili. : / Mietin sellaistakin vaihtoehtoa, kun mulla pco antaa aina viivaa ovistestiin, että jos se vaan jotenkin vahvistais testin tulosta tai jotain. Tietenkin toi lääkityskin voi vaikuttaa asiaan. Äh, ei olis pitänyt testata. Nyt stressaan torstain verikoetta vielä enemmän! Hemmetti, kun en tajunnut kysyä irroituspiikkiä!

Hydra: Siinä ovistestissä anaki cb:n niin näyttää hymynaama kaks päivää. Ekahan tulee siitä että olulaatio on tapahtumassa niiden tiettyjen tuntien sisällä ja se seuraavana päivänä että sillon on. Siis jos testaat pe ja la ja sun ovispäivä on la ni tottakai tulee kahtena päivänä hymiö. Ainaki mulle on aina tullu :)

Hydrangea sanokos lääkäri että ovis tapahtuu todnäk su tai ma? Jos pco venyttäny nyt plussan kolmelle
päivälle niin pupuilisin teinä varmuuden vuoks vielä extraks sen mukaan että ovis ois tänään tai huomenna niin ei ainakaan sit ekan plussan takia mee "ohi". Mutta joo on se pregnyl kyllä siitä hyvä että tietää millon irtoo ilman testiäkin:/

Ambrosia Onnea, niin se vaan haamun esiäitien esiäiti, vai mikä se oli, vahvistu:D

Viimeksi muokattu:
tarana, toivottavasti näin on. :)

luna_82, ounou, joudunko mä pakottaan miehen vielä tänäänkin panohommiin. :D Tuskin siitä varmistelusta ainakaan haittaa on. Juu, lääkäri veikkas ovista su-ma tienoille. Täytyis varmaan taas keksiä vähän jotain muutakin tekemistä kuin netissä notkumista, kun aina tulee luettua kaikenmaailman juttuja ja sitten alkaa kuvitteleen vaikka mitä. Tuskin nää asiat murehtimalla paranee, mutta kun ei vaan osaa ottaa rennosti. Alkaako siellä olla vielä minkäänlaisia oloja? :)

maanantai 10.12.

10kaks...............kp52/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp44/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Sarppa-71..........kp34/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Pettunia.............kp31/28-35........ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
Unja-O...............kp31/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
Titiuu85............ kp31/30-32........ya06/12............................. 2.clomi
Alma*................kp31/28-34.........yv2............................3. clomi x2
luna_82.............kp29/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
Neppu_..............kp28/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl
Hydrangea.........kp22/26-44...........yk10................1. anazol (+terot)
hanzku_91.........kp22/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp19/??...............yv2................................4.femar
Angela...............kp18/28-32..........yv8................................1.clomi
Heipa….............kp15/18-?……….....ya11/11…….............tauko (clomit)
toivounelma.......kp11/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus
NiQ...................kp6/26-48..........yk9..............2. clomit+metut+terot
Seemi................kp5/28-41.........ya11/09.............................2.clomi

Tauolla/taustalla

Piinailijat
Slartibart dpo 27
Seemi dpo 19
Pettunia dpo 17
Neppu dpo 13
luna_82 dpo 9
hanzku_91 dpo 8
Hydrangea dpo 2
skorppari82 dpo 2

Ghostbusters

PLUSSANNEET

joulukuu:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle

marraskuu:

lokakuu:

syyskuu:

heinäkuu:

kesäkuu:

toukokuu:

huhtikuu:

maaliskuu:

helmikuu:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä