Heippa taas tyttöset! Oon kyllä testaillu ja
Hydra osas käydä mun blogista katsomassa tuoreimman kuvan, hyvä
Pikkuhiljaa alkaa vahvistumaan olo että tässä oikeasti ollaan raskaana, eikä testi huijaa.
Oireet on alkanut muuttumaan joka myös vähän tukee tätä ajatukseen tottumista.
Kuitenkin pelko keskenmenosta on todella suuri, enkä varmaan osaa vielä pitkään aikaan nauttia raskaana olosta.
Tuohon yrittämiseen ja miehen osallistumiseen.. meillä onneksi mies oli hyvin mukana jokaisessa clomikierrossa ellei ollut kovassa kuumeessa tms. Mutta ei meillä sillonkaan ollut seksiä yhtä aktiivisesti kuin nyt ensimmäisessä pistoskierrossa.
Irrotuspiikin pistin keskiviikkona ja peitot heilui ti,ke,to,pe ja la.. eli tekemällä tehtiin. Ja kyllä, se oli välillä todellista suorittamista. Ei sentään siihen jouduttu menemään että ois käsipelillä joutunut itsensä molemmat laukeamisvaiheeseen hoitamaan, mutta rehellisesti sanottua ei joka kerralla ollu puhe mistään nauttimisesta, vaan ihan puhtaasti talletuksista.
Lisäksi uskon että meillä on tuo irrotuspiikki ollut se ratkaiseva tekiä. Ei niinkään tuo seksin määrä. Ovulaatiotestithän näytti säännöllisesti plussaa clomikierroissa ja näissä kahdessa taukokierrossa clomien jälkeen. Mutta tän 8kk:n aikana vaan 2kertaa oon ollut varma että irtoaminen on oikeasti tapahtunut (ja yllättäen molemmilla kerroilla mies on ollut yli 40 asteen kuumeessa, murphyn laki
)
Ja kyllä se korpes. Korpes niin paljon kuulla lääkäriltä lause "verikoe näyttää siltä että ovulaatio on oikeasti tapahtunut" No sepä kiva, ei oo mitään tsäänssejä raskautumiseen ellei ole todellisia supersiittiöitä...
Sama oli tämä viimeinen clomikierto jossa tunsin irtoamisen (ja ultralla asia varmistui).. mies oli tällöinkin kovassa kuumeessa.
Noh, nyt ei onneksi enää "haittaa" tuo, sillä lopputulos kasvattelee tuolla jossain pesäänsä. Mutta kyllähän nuo arvet jättää ja väkisinkin vaikuttaa parisuhteeseen vaikka kuinka yrittää muistella sitä, ettei se mies mikään siitosori ole jolla seisoo ja jota kiinnostaa silloin kun testit tai lääkäri määrää.
Maanantaina teen tosiaan digitestin ja ilmoittelen naistenklinikalle jotta saan ehkä alkuraskauden ultra vielä järjestettyä jommallekummalle puolelle joulua.
Tällöin myös saatan ehkä viralliessti vaihtaa myös hiippakuntaa odottajiin.. ehkä..