Clomittaret 2012

10 vuotta ilman ehkäsyä, kohta kuus vuotta yritystä, satoja negatiivisia raskaustestejä ja tein äskön elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin!!!

Mä itken ja tärisen onnesta, vaikka tiedänkin, että mikä vaan voi vielä mennä pieleen! Mutta silti edes jotain on yrittänyt tapahtua! Nyt apteekkiin hakemaan läjä testejä lisää ja ens viikolla verikokeisiin! Mä en voi uskoa tätä!! Tuijotan vaan noita kahta viivaa ja se tuntuu uskomattomalta :)
Ja kaikki tää ilman lääkkeitä! kolme kertaa kerkesin käydä vyöhyketerapiassa ja siinä kaikki "hoito" tälle kierrolle... Uskomatonta!
 
Kiitos another. :) Täytyypä tutustua asiaan tarkemmin.

Pettunia :hug:

Suuret onnittelut DjaP! :flower: Onpas teillä pitkä yritys takana. Hienoa, että se viimein tuotti tulosta. Varmaan ihan uskomaton fiilis! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kuulemma ihan kohtuun paksunen kohdunlimakalvo eli mulla on jonkunlaista omaa hormooni kehossa näin mä sen ymmärtäisin vai olenko väärässä? onneks mulla on vakuutus niin sain ton eilisen käynnin sen piikkiin ja ilmeisti myös miehen tutkimukset menee mun vakuutuksen piikkin.. mulla ei onneks mitään piikkikammoa ole ja hiviä mulla ei oo koska sekin otetaan testataan aina kun käy verta luovuttamassa kai muuten tollaset sairaalan labrat voi omassa tk:ssa käydä ottamassa?
 


maanantai 12.11





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Amalia89.......... kp44/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
Hydrangea........kp38/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
Sarppa-71.........kp31/28-30...... ya 04/2011......................tauko
luna_82.......kp27/~34...................ya 03/2012................2. clomi
10kaks...............kp24/32...............ya07/11.............6.clomix2+pregnyl
skorppari82.........kp22/??..............yv1,5.............................3.femar
Slartibart.............kp16/28............ yk3/ya3/2012............clomit + terot
PikkuJellona........kp15/28...............ya9/10..........6. clomi + ovitrelle
Toivounelma.........kp12/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
another.............kp10/32...........yk10/ya1/11.......................7.clomi
Ambrosia85.........kp7/26-32.........ya10/10/yk23........Gonal + ovitrelle
NiQ.......................kp6/26-48..........yk8............. clomit+metut+terot
Pettunia.............kp3/28-35....ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, DjaP, nellustiina, Pamsku, Töpöhäntä


Piinailijat



Ghostbusters



PLUSSANNEET

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................?

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

 
Viimeksi muokattu:
Lyhyesti vain, suuren suuret onnittelut DjaP, ihan mahtis juttu. Kiitos kaikille sympatioista, olette ihania. Ei ollut kunnon kp1 tänään, mutta maanantaina pitäisi olla puhelinyhteydessä lääkäriin ja varalta sain ihan vastaanottoajankin. En vaan raaskisi taas maksaa käynnistä ja ultrasta, toivottavasti pelkkä puhelinsoitto riittäisi.
 
Djap isosti onnea plussasta!

Lumihiutaleelle myös onnea!

Tänne ei ihmeempiä. Voi olla että yritetään luomuihmettä ensi viikolla. Ovista ainakin yritän bongailla. Joulukuun alussa sitten hormonia nappailemaan ja pikkejä pistelemään!
 
DjaP, tee vain testejä ja ota kaikki ilo irti kahdesta viivasta. Muistan kyllä tuon tunteen, kerran kun minullekin tuo ihanuus jo suotu. Varmasti vyöhyketerapia on tuonut hyvän lisän tähän tärppiin. Onnea vielä.

Sarpalla on hyvät kiertopäivät koossa, mitä kuuluu?

Mulle voi päivittää maanantaille kp3 ja lääkelitaniaan kakkosen eteen.
 
Viimeksi muokattu:
kuinka kauan teillä meni ennen kuin saitte ajan julkiselle puolelle lähetteestä, siellä vissiin myös lääkärit vaihtuu joka kerta? Jotankin se lääkäri ainakin sanos sillo torstaina että siellä polilla tehdään joitakin tutkimuksia myös. Miten muuten menee työpoissalot noiden polikäyntien ajaksi joutuuko kaikki tunnit tekemään takas vai miten teillä on ne mennyt? Jonkin verran ollaan tästä asiasta puhuttu ja kai tässä aika positiivisella miellä mennään kohti tulevaisuutta.
 
Ihanaa kuulla että joillain vauvahaave saa vihdoin vastetta, pitkän odottamisen ja yrittämisen ja toivon
ylläpitämisen jälkeen. Onnea DjaP ja lumihiutale, oon iloinen puolestanne:)

Mun tilanne: eilen popsasin viimesen terolutin, eli kp1:stä odotellessa. Tänään ainakin kimpaannuin niin turhasta miehelleni että eiköhän oo jo lähellä:)
 
Täällä yhä odotellaan menkkoja alkavaksi. Viikon verran ollut ihan järkyttävää turvotusta ja nyt eilen vielä alaselkä kipeytyi. Seisoa pystyy ehkä jonkun 5 min, kunnes inhottava kipu lähtee säteileen alaselästä ympäri kroppaa. Alavatsan turvotus alkaa myös olla sitä luokkaa, että olis kiva päästä siitä eroon. Mietinkin, että jos tässä huomenna aloittais terot. Mitään varsinaisia menkkojen alkua ennakoivia tuntemuksia ei ole tuon turvotuksen lisäksi, joten tuskin ne sieltä itsellään on hetkeen muuten tulossa. Testaillu en oo jaksanut enää sen alkuviikon (dpo 18) negan jälkeen.

Amalia, mitä sinne kuuluu?
 
kuinka kauan teillä meni ennen kuin saitte ajan julkiselle puolelle lähetteestä, siellä vissiin myös lääkärit vaihtuu joka kerta? Jotankin se lääkäri ainakin sanos sillo torstaina että siellä polilla tehdään joitakin tutkimuksia myös. Miten muuten menee työpoissalot noiden polikäyntien ajaksi joutuuko kaikki tunnit tekemään takas vai miten teillä on ne mennyt? Jonkin verran ollaan tästä asiasta puhuttu ja kai tässä aika positiivisella miellä mennään kohti tulevaisuutta.
Me olisimme päässeet 4 kk:ssa ensikäynnille, mutta miehen toiveesta siirsimme käyntiä eteenpäin. Ja kyllä lääkäri voi vaihtua joka kerta, mutta minulla on välillä pysynyt samanakin. En silti ole kokenut asiaa huonona, koska ovat olleet tilanteesta hyvin perillä - lukeneet siis koneelta.

Töistä mun on helppo lähteä keskenpäivän, voimme käydä omilla asioilla, mutta siis täysin omaa aikaa. Työkavereille olen vain tuumannut meneväni asioille. Toki joskus olen pitänyt sairauslomapäivän, jos käynti on ollut sen tyyppinen ettei töihin meno ole ollut mahdollinen sen jälkeen.
 
DjaP sylin täydeltä onnea!! Teillä todella pitkä yritys takana, olet kyllä plussasi ansainnut :)

Lumihiutaletta onnittelinkin jo tuolla toisessa ketjussa, eiköhän hänet voi siirtää plussanneisiin ja päivämäärä olisi ainakin hänen bloginsa mukaan 5.11 :)

Hydrangea testaa ihmeessä vielä, viime kerrasta on jo niin pitkä aika!
Niin ja kiitos kysymästä, mä en ole aloittanut vielä(kään) primoluteja, koska silloin alkuviikosta sain siihen ovistestiin plussan ja siitä alkoikin se rintojen aristus, jota odottelin jo aiemmin tässä kierrossa. Siis silloin kun ovistestin viivat ensimmäisen kerran vahvistuivat. Mulla ei ole mikään hirveä hinkun noihin taukokiertoihin, joten sen takia haluan katsoa tämän ihan rauhassa, mä oon nyt ajatellut niin et nyt on dpo 5. Mut mua ei silti tarvitse laittaa tuonne piinailijoihin, sen verran sekava kierto ollut et mikään ei ole varmaa :D Näin sekaisin oli kerran yksi luomukierto noin vuosi sitten, ja silloin se toinen ovisplussa oli se oikea, sen jälkeen rintojen kipu, ja siitä viikon päästä menkat. Että niitä odotellessa!

hannuliini en muista tarkkaan mut oliskohan siinä muutama kuukausi mennyt..? Ja mulla on ollut joka kerta eri lääkäri, mut eipä tuo ole haitannut. Mulla on aina onnistunut työvuorojen muuttelu, jos on lääkäri sattunut työpäivälle. Ja jatkossa varmasti onnistuu vielä helpommin kun kerroin tästä meidän tilanteesta eräälle henkilölle töissä, joka siis tekee myös ne työvuorolistat.
 
Heippa! Minulle voi päivittää kp6. Viikon päästä olisi sitten se aukkari. Meillä on tässä tapahtunut taas ikäviä asioita eli tyttären yllätysraskaus meni sitten kesken vko 8. Itse kun on tuon pari kertaa kokenut niin tuntui niin lohduttomalta nähdä toinen niin surullisena.
 
Sarppa, voi kun ikävää. :hug: Toivottavasti aukkari toisi sinne välillä hyviä uutisia.

ON: Tänään aloitettu terot. Menkkojen alkamisen odottelu jatkuu siis vielä seuraavan vajaan parin viikon ajan. Tietenkin olis voinut tehdä vielä varmistustestin, mutta en usko, että se sieltä dpo 18 negan jälkeen olisi yhtäkkiä plussaksi muuttunut. Testejäkään ei nyt ollut enää jäljellä.

Osaako kukaan sanoa, kuinka monta testausta CB:n hymynaama ovistestilaite kestää? Katselin, että noita tikkuja saisi tilattua netin kautta ulkomailta erikseen 7 ja 20 kpl paketeissa. Sellainen houkuttelisi, kun tuo itse laite on jo.
 
Pahoittelut Sarppa :( toivotaan, että aukkarissa ainakin positiivisia tuloksia!

Sinuna kyllä testaisin vielä Hydrangea! Sulla oli kuitenkin ihan selvä ovisplussa, ja eikös se hormonitaso toisilla nouse hitaasti..

Tsemppiä inssiin PikkuJellona, toivottavasti kaikki menee hyvin! :) tuuhan kertoon sit kokemuksesta..
 
skorppari, ehkä taidan sittenkin ajella tänään vielä kaupan/apteekin kautta kotiin ja hakea varmuuden vuoksi testin. En kuitenkaan halua aiheuttaa näillä teroilla mitään lisäharmia. another kyllä kanssa sanoi, että on saanut digitesteihin valheellisia plussia, joten ei sekään taida niin harvinaista olla.
 
Viimeksi muokattu:
hydrangea mie oon tosiaan tilannut sieltä amazonista noita 20 kpl pakkauksia ja kyllä ne hyvin on kestäneet, nyt siis eka pakkaus vasta menossa ja tikkujakin 5 kpl jäljellä.. uskoisin niitten sitten kestävän sen 20 käyttöä.

sarppa
pahoittelut huonoista uutisista :( kyllä varmasti on kauheaa lohduttaa omaa tytärtä tuommosessa asiassa jos on itsekin kokenut samoin.
onnea matrkaan aukkariin :) muista ottaa buranaa ennen operaatiota ;)

on:
täällä aukkari takana, ei ole ikinä gynekäynti mennyt noin nopeaan :D siis kesti jotain 10 minuuttii kaikkinensa, itse aukkari varmaan sen 5 minuuttia. eikä koskenut, enempi sattui silloin viimeksi kun papakoe otettiin. ennen operaatiota se lääkäri sanoi et burana olisi parempi vaihtoehto ollut särkylääkkeeksi kuin panadol.
ja lääkäri tosiaan sanoi että ei ollut putket tukossa, ja että clomeilla on enää turha jatkaa, hän ihmettelikin sitä miksi näin pitkään on clomeilla menty kun ei taukojakaan ole ollut välissä, seuraava kierto onkin sitten tauko ja mahdollisesti tammikuussa suunnittelukäynti inssiä varten.
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Tänään tulleet verikokeen tulokset ei kauheen lupaavilta vaikuttaneet...
Nyt siis laskettuna edellisistä menkoista, pitäis olla mittarissa 5+0 ja Hcg vaivaiset 76! :ashamed:

Mutta kun kyseessä täysin lääkkeetön kierto, eli ei ole hajuakaan, koska ovulaatio olis ollut ja itseasiassa tuntemusten mukaan se ois ollu aika myöhäsillä päivillä, joten pientä toivoa kaiketi vielä on? Eli mahdollisesti vois olla viikkoja vasta 4, jolloin lukema ois ilmeisesti aika ok?
Pikku pessimisti sisälläni alkaa kuitenkin epäilemään, ettäkö siellä masussa mitään elävää kasvaa... Se oiskin ollu meidän kohdalla vähän liian hyvää ollakseen totta.
Yritän nyt saada positiivisia ajatuksia itseeni jostain, koska mitään vuotoa ei ainakaan ole vielä ilmaantunut, eikä mitään sellasia tuntemuksiakaan ole.
Viimestään ens viikon alussa uudet verikokeet, niin nähdään onko lukemat noussu.
Pitäkää peukkuja! :)
 

Yhteistyössä