Hei kaikille tasapuolisesti!
vetäydyin taka-alalle viime kuussa, kun olin niin kovin väsynyt tähän kaikkeen, ja toistuviin pettymyksiin. Luin eilen ketjua läpi ja olen kovin kovin pahoillani teidän puolesta, joilla raskaus ei jatkunutkaan. Aniit ja P12: Tuntuu niin julmalta ettei sanoja löydy. Toivon että saatte voimia yrittää eteenpäin.
Vielä hetki sitten olin täällä se, jonka oli vaikea ajatella positiivisesti ja jonka elämä pyöri 24 h aiheen ympärillä. Nyt onkin tapahtunut jotain melko yllättävää! Olin huhtikuun alussa siirtynyt yksityisen lähetteellä julkiselle, ensikäynnillä oli tarkoitus suunnitella jatkohoitoja. oli kp 18. Clomit oli lopetettu siis, koska tulosta ei saatu. Ultrattiin, ja selvisi, että oma hormonitoimintani oli kuin ihmeen kaupalla herännyt ja iso folli oli kasvamassa, samoin limakalvo oli tuplaantunut! Ensimmäistä kertaa olin täysin stressivapaa, olo oli niin huoleton. Hyödynnettiin tämä ilouutinen makkarissa, ja puuha sielläkin oli melko lailla ekaa kertaa vuoteen "ei yrittämistä".
Tein raskaustestin juuri, ja se on positiivinen! siis POSITIIVINEN!!!!!! voitteko uskoa!!! mä nimittäin en
testiä tehdessä menkat ehkä päivän myöhässä (kierrot heitelly niin paljon etten oo varma) ja hoin itselleni koko ajan "muista, se on negatiivinen, älä ala taas itkemään ettet pety niinkuin aina". Silmät osui toiseen viivaan joka ilmestyi heti esiin ja tässä kohtaa tarkistin moneen kertaan, olinko tehnyt raskaustestin vai onko se sittenkin ovistesti
Kaksi tummaa viivaa ilmestyi ruutuun ja syke nousi ehkä 200 samantien. Olen todella onnellinen ja hämmentynyt, ja halusin jakaa uutisen täällä koska olen hyvä esimerkki siitä että vaikka ovulaatio on heikko tai sitä ei olisi ollenkaan, vaikka clomit ei teillä toimisikaan, on kuitenkin pieni mahdollisuus, ettei hoitoja tarvitakkaan. Inssi olis ollut mulla edessä seuraavaksi, meillä pientä vikaa myös miehessä.
Nyt toivon, että rakas pysyy matkassa mukana tiukasti, ja että te kaikki muutkin saatte pian positiivisia uutisia. Erityisesti voimia teille jonka tie on ollut omaani raskaampi ja jotka olette joutuneet yrittämään vuosia, kenties kokeneet keskenmenojakin. Elämä antaa vahvoille ihmisille tuskaa jotta joku sen kantaisi heikompien puolesta.
Tällä hetkellä fiilis on, että saa olla elämälle todella kiitollinen :heart: