Clomittaret 2012



perjantai 27.4.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp84/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp77/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp42/28-31...........yk3..............................tauko
magda...............kp40/28-32.........ya6/10........................2.letrozol
skorppari82........kp36/??..............yv1,5.............................1.clomi
AamuTorkku.......kp30/30..............yv3..............................4.clomi
Ansku83............kp27/30-31..........yk14/ya11/10..................tauko
minttu_89..........kp26/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp22/28?...............ya9/10..........................1.clomi
PikkuJellona........kp22/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp20/??...............ya2007.........................1. clomi
Inkeri84.............kp14/??..............yk7................................4.clomi
Ambrosia85.........kp14/26-32.........ya10/10/yk16...................2.clomi
Kassiopeia..........kp14/??...............ya8/2010.......................3.clomi
Sanzu...............kp13/34................yv1.............................1.femar
Raita12..............kp9/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp9/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
Pettunia..............kp9/28-36..............yk18......................2.lezorol
toivounelma.....kp5/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp2/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi
rimpatti...............kp??/25-30...........yk?.............................1. clomi



Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope


Piinailijat



Ghostbusters





PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi (km :()


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Onnea vauvaton! :)

Kävin tänään gynellä. Kohdun limakalvo oli ohut, joten clomeja ei nyt tulla enää hetkeen käyttämään. Terot määräs alotettavaks ens viikolla. Meille tuli kutsu julkiselle puolelle lapsettomuustutkimuksiin, joten jää toi yksityinen nyt tältä erää. Toisaalta harmittaa, kun oli ehtinyt hyvä hoitosuhde muodostumaan, mutta kyllähän se kukkaron päälle kävi. Eli täälä mennään nyt terojen ja metujen voimilla, kp 10/?.

Ihmeitä saa tuo auringonpaiste aikaan, pikkusen mielikin rupeaa hymyilemään. :)
 
Moikka!
Tein First signal-testin tänään. Oliko se niin, että siihen ilmestyy aina myös siihen toiseen viiva? Vaikkei olisi raskaana. Olen hävittänyt ohjeet ja muistelisin, että juuri tässä tulisi plussan kohtaan aina haalea viiva ja jos on raskaana, niin ovat yhtä vahvat. Muistaisiko joku?
 
Moikka!
Olen vuosien saatossa lueskellu näitä erinäisiä keskusteluja varmaan tuhansia ja nyt ajattelin liittyä joukkoon :)
Meidän tilanne: Molemmat 30v, ensimmäinen lapsi yrityksessä. Yrittäminen aloitettu rennoin ottein 2007 keväällä ja joskus vuoden 2008 aikana käyty ensimmäisen kerran tutkimuksissa. Clomeja syöty ekan kerran tuolloin 2008 parin kierron ajan. Oireet niin järkyttävät, että päätimme vielä yrittää luomusti...

Miehen siittiöt ok, mä en mitä ilmeisemmin ovuloi luomusti lainkaan, enkä kyllä aiemmilla yrityksillä keinotekoisestikkaan. Nyt tuntui ekan kerran siltä, että ovulaatio ois mahdollisesti tapahtunut. Oireet viittasivat siihen :) Ilman ehkäsyä olen ollut nyt reilut 10 vuotta ja kierto ilman lääkkeitä, on kaikkea väliltä 1-300 :headwall:

Nyt on luomuhaaveista luovuttu ja eka clomikierto syöty taas. Positiivisena yllätyksenä mitään sivuoireita ei ole ilmaantunut!?! Folliultra oli viikko sitten ja yksi lupaavan kokoinen (tosin en nyt muista minkä kokoinen :confused: ) sieltä löytyi :)
Lääkäri epäili, että kahden päivän päästä olisi otolliset hetket :)

Nyt siis kp19... Saas nähdä. Odotukset ei ole korkeella, mutta odotellaan :)

Kaikille haluan toivottaa hurjasti tsemppiä ja onnitteluja heille, joita jo onnistanut!!:heart:
 
DjaP tervetuloa höpisemään mukaan :wave:
lisäsin siut listoille :) vähän siihen kysymysmerkkejä vielä jäi, eli kuinka pitkä kierto liene siulla eessä?
jännä kuulla miten toisille tulee noita pahoja oireita clomeista, miulle ei mitään muuta kuin tosi tuskallinen ovis. toivotaan että teillekään ei enää pahoja oireiluja niistä tulisi jatkossa ja että tärppi kävisi mahdollisimman pian!
 
Vaikea nyt sanoo tosta kierrosta, mut veikkaisin jotain 28-30, olettaen et ovis on ollut ajallaan... Parin viikon päästä ollaan viisaampia :)
Toivon todella, ettei oireita tule! Ne oli jotain ihan järkyttävää : / Mutta nyt alkaa olee sen verran jo tota ikääkin mittarissa, et ne on vaan pakko kestää, jos ilmaantuvat! Ei oo enää aikaa odotella...
 
DjaP tervetuloa!

Täällä kuuma aalto ja humpsista kuinka lämmöt onkaan korkialla.. edelleen ne päivälämmöt. En stressaa itteäni tikuilla tai aamulämmöillä tai muillakaan :D
Nyt sitten voikin mittailla myöhemmin että oliko se vaan kuumetta vai ei?
Tää (oletetun) oviksen aika on kyllä tajuttoman piinallista.
Huomaa kokoajan kyttäävänsä ja kun vielä sattuu olemaan niin päin että mun tekee hirveesti mieli, niin kokoajan oon myös "vonkaamassa" :whistle:
Oon kärvistelly nyt viikon kipeenä. Alko kurkkukivulla jota kesti 6päivää ja sit tuli yskä ja nuha.. thuomenna ois tarkotus mennä taasen töihin. Onneks on sentään perjantai niin pääsee lepäämään viikonlopuksi!


Mites kärkipää? 10kaks testaillutkin, mutta uusinta testiä odotellessa :heart:
 
Ihania uutisia 10kaks! Onnea hurjasti ja kaikkea hyvää jatkoon!

DjaP Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti tämä kierto olisi se kierto, jolloin vihdoin tärppäisi! Peukut siis pystyyn =)

vauvaton Onnea ihanista ultrakuulumisista!

).( Tää on nyt tällaista oviksen odottelua, toivottavasti clomit on tehneet tehtävänsä. Jotenkin tuo seksielämä on ollu kkm:n jälkeen aikas retuperällä ja sekaisin, kun vuosin monta viikkoo ja sit vielä henkinen puoli tietysti, mut eiköhän se pikkuhiljaa lähde tästä toipumaan.
 
10kaks voi ihanaa :) mahtavaa, että tärppäs :flower: Iloista odotusta :heart:

vauvaton hienoa, että kaikki on ok. on varmaan mielettömän ihana fiilis :)

:wave: DjaP tervetuloa joukkoon mukavaan :) jospa sun kroppa on nyt valmiimpi clomeihin ja lopputuloskin on sen mukainen ;) toivotaan onnea sulle

).( 18.2mm!!! 18.2mm!!! mieletöntä! mieletöntä!!oon niin onnellinen tällä hetkellä. niin onnellinen. toistanko itseäni =) nyt jos koskaan sen on onnistuttava, luotan siihen. tässä ne hyvät uutiset :)
sit todellisuuteen takas....mitäs jos ei onnistukaan? sitä tiputaan korkeelta. aatelkaa jos en ois omin neuvoin menny folliultraan niin koko mahdollinen ovis ois saattanu mennä ohi. mulle ei tullu mieleenkään, että kp13 folli ois noin iso ja ovis ehkä 2-3 päivän päästä. pitää alkaa testailee ovista. oisin muuten alotellu joskus kp15 testailee. limis oli 7+jotain mm eli toivotaan, että kun folli alkaa olla kunnossa niin sit loputkin osuis kohilleen...
 
Hienoa Kassiopeia, tiedän ton tunteen!!:) Mulla itsellä femarit ei toiminut odotetusti, folliultrassa näkyi kaksi aikasta pientä. Huomenna uudestaan mutta tuskinpa ne nyt siitä olis kasvanut kamalsti. Eli ihan sama juttu kun clomeille. Sitten varmaan tuplaillaan annosta ja jos ei siis ens kuussa tilanne muutu niin rupee olemaan mun kohdalta tää hoitomuoto katsottu loppuun.
Masentaa ja nyt ei jaksais kelata mitään. En toisaalta ollut edes pettynyt vaan ihan turta. No katsellaan huomenna taas.. ja ihanaa odotusta kaikille joille plussat on nyt pärähtänyt näkyviin- ootte kaikki ne niin ansainneet.
 
DjaP
Olen käyttänyt clomeja aiemminkin, toista yrittäessämme, ja silloin oli huimausta ja pahoja oviskipuja.
Nyt tässä kierrossa oli ihan järkyttävät olotilat taas. Jouduin soittamaan miehen kotiin töistä, kun en pystynyt tekemään mitään. Kamala päänsärky, oksetus, huimaus..
Ensimmäisellä clomikierrolla (tässä "erässä) ei ollut m-i-t-ä-ä-n oireita.

Tsemppi yritykseen :)
 
Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista ja älyttömän paljon onnea matkaan 10kaks! :)

Oon kans miettiny, et josko mun kroppa ois valmiimpi tähän hommaan. Laihdutin suht paljon viime vuoden lopulla, jolloin myös menkat alko tulee normisti... Eli ei ne lääkärit ihan huuhaata höpise, kun käskevät laihduttaa :D ...Vielä kun ois saanu pidettyä kaikki kilot poissa :D

Meillä myös se tilanne, ettei tiedetä miten pitkälle jaksetaan näissä hoidoissa mennä... Niin toivoisin, et nää clomit riittäis! Välissä jo luovutettiin kokonaan ja yritettiin ajatella, että ehkä kahdestaankin on ihan hyvä olla. Nyt kuitenkin päätettiin, että yritetään vielä kerran! :) Katsotaan nyt tän kesän yli ja mietitään sitten halutaanko lähteä jatkohoitoihin, jos ei kesän aikan ole tärpännyt.

Aletaan olee viimenen lapseton pariskunta meidän tuttavapiirissä, joten jotenkin tuntuu, että jää ulkopuoliseks kun ei ole itellään lapsia : / Oon myös huomannut, etten enää jaksa iloita kavereiden raskausuutisista... Etenkin kun ne on monet tavanneet ihan viimeaikoina ja ja kertalaakista pamahtaneet paksuks. Masentavaa...

Nyt kp 20 ja yritän olla miettimättä asiaa tai oireita sen kummemmin, ettei taas tarttis pettyä! Närästänyt on kyllä joka päivä ja ihmeen väsynyt, mut ne on varmaan lääkkeistä vaan... Huvittavaa kuinka sitä aina vaan jaksaa toivoa :D
Vähän yritin myös mittailla ekan kerran noita aamulämpöjä, mut parhaillaan oli 36, eilen 34,8 ja nyt äskön 36,6... Niiden perusteella ei siis olis tärpännyt... Ota niistä selvää, vai onkohan meidän mittari rikki :D
Seuraavasta kierrosta aukiolotutkimus ja se jännittää...

Iloista vkl:a kaikille :heart:
 

Yhteistyössä