Clomittaret 2012

Mulla on nyt tämän uuden hoitokerran aikana ovulaatio aikaistunut huomattavasti. Toki se tarkoittaa sitä että kierrot lyhenee, mikä pitkäkiertolaiselle on hyvä juttu. Enemmän mahdollisuuksia vuoden aikana.

Irrotuspiikki pistetty eilen joten ovulaatio varmaakin tänään.
 
Hiukan on nyt kurjia uutisia kaikilla :( Mikähän maaginen juttu saisi onnen kääntymään...sitä tässä tarvitaan.

PikkuJellona paljon voimaa antavia haleja sulle. tämä taistelu syö niin syvältä, ymmärrän tuskasi. :hug:

AamuTorkku kurja kuulla :hug: toivottavasti tauko tuo hiukan etäisyyttä tähän tai sitten kukapa tietää plussan....?

Tervetuloa Pettunia jänskäilemään. kylläpä aika kuluu hitaasti : /

toivounelma hyvänkokoinen folli :) jes. eikun vaan yritystä peliin ;)

).( alkaa hiukan vaikuttaa siltä, että se menkkoja ennustava tissikipu alkaa saapua...en oo enää yhtään niin toiveikas kun olin jokunen päivä sitten :(
 


tiistai 8.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp95/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp89/32-33..........ya1/10...........................
minttu_89..........kp37/26-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp28/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp25/??..............yk7................................4.clomi
Ambrosia85.........kp25/26-32.........ya10/10/yk16...................2.clomi
Kassiopeia..........kp25/??...............ya8/2010.......................3.clomi
Sanzu...............kp24/34................yv1.............................1.femar
Raita12..............kp20/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp20/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
rimpatti...............kp20/28.............yv2..............................1.clomi
Pettunia..............kp20/28-36..............yk18......................2.lezorol
magda................kp18/28-30..............ya6/10...................2.letrozol
toivounelma.....kp16/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp13/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp12/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp8/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp6/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp2/??...............ya2007.........................2. clomi?
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit, tinksu


Piinailijat
Kassiopeia dpo8
Pettunia dpo6


Ghostbusters





PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp29/28?.....ya9/10......1.clomi

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
another Veljelle sanoin ja se meinas mennä lahtaa pomon! :D Ei sentää tehny sitä! :D Ens meinasin olla ihan hiljaa etten kerro kellekkää polttariseurueesta asiasta, mut joha ne olis niitannu miut sillo polttaripäivänä! Eikä sitä tiiä vaik ne menis ja muuttais suunnitelmia! :D Tuskin kyllä! x)
 
Harmillisen masentavia uutisia tosiaan lähes kaikilta : / Toivotaan nyt pikaisesti positiivisia asioita kaikille :)
Sori, etten yksittäisesti kommentoi kaikkien juttuja, mutta mulla on niin kehno muisti, että unohdan jo mikä oli kenenkin tilanne, kun pääsen tähän vastaus tilaan :D

Mulle voi laittaa kp 1/29... Aukiolotutkimus piti olla tässä kierrossa, mutta jotenkin mun tuuria, ettei niillä ole vapaita aikoja!!?? Mur!! Puhelimessa ollut kätilö oli myös ihmeissään, ettei mulle ollu tehty tätä tutkimusta jo aiemmin, koska saatan syödä clomeja ihan turhaan. Oisko aina ennenkin käyny niin, ettei aikoja oo ollu ja sitte on pidetty taukoa clomeista ja menkat jääny sille tielleen ja hoidot taas jääneet... Ei pysty muistaa enää miten ne on aiemmin menneet. Alkutiedoistani poiketen olenkin aloittanut clomihoidot kahteen eri otteeseen tässä viiden vuoden sisällä. Molemmilla kerroilla hoidot jääneet kesken. Ekan syynä ne järkyt sivuvaikutukset ja tokasta tais tulla just jotain ajallisia esteitä... En haluis, että taas keskeytyy!
Verikokeen tuloksien mukaan olin kuitenkin ovuloinut, joten jotain hyötyä lääkkeistä on ollut :)
Lupasivat, että lääkäri soittaa huomenna ja kertoo oman mielipiteensä siitä kannattaako tässä kierrossa aloittaa clomeja.

En tiiä pitäskö mennä yksityiselle tekee se aukiolotutkimus...? Ajallisesti vaan vähän vaikee toteuttaa, kun pitäs varmaa lähtee aikas pitkälle. Esim. Mehiläinen ei varmaan tee niitä? Täytyypi googletella :)

Sitte ois yks tekniikkaneron kysymys :D Eli pystyykö täällä ns. tägätä henkilön? Kun mie unohdan jo nuo teijän nimimerkitkin ennen ku alan vastaamaan, joten ois helpompaa jos ois joku keino, et kone "ehdottas" nimeä, ku alkaa kirjottaa! Oon ehkä vähän plondi :D
 
ansku haha :LOL: no hyvä ettei se veljesi suuttunut sille pomolles :D

DjaP hienoa kuulla että verikokeiden mukaan oot ovuloinut, kävitkö millä kp-määrällä siinä verikokeessa?
en usko että tuo tagaaminen onnistuu, mutta mie oon ainakin tehnyt aina niin että kun alan kirjoittaa niin kirjoitan tähän sivun alas (en kohtaan vastaa tms), ja sitten surffailen listaa ylöspäin kun etsin nimiä mihin vastailen, kun sitten noille edellisille sivuille menen aukaisemalla uuden välilehden niille! ja sittenhän tuolla muotoile ja esikatsele kohdassa näkyy alhaalla myös noita kommentteja 25 edellistä, mutta ne on päinvastaisessa järjestyksessä vain, uusin ensin..
auttoiko neuvoni vai sekoitinko vain?
 
Heh, ehkä sekoitti, mutta vähän myös selkiinnytti :D Harjoitus tekee mestarin =)
Kävin verikokeissa kp23. Oli kyllä helpottava uutinen, että ovis oli tullut! :) Muutenkin kyllä niin outo kierto, ettei mitää rajaa!? Ihmettelen suuresti, ettei mitää oireita Clomeista, eikä oikeestaan mitää menkkakipujakaan!? Eilen ihan pikkariikkisen tuntui masussa menkahtavia "kipuja", muttei mitää muuta. Yleensä tyhjennän koko lääkekaapin särkylääkevarastot, makaan lattialla kippurassa, itken ja huudan hoosiannaa :D Mutta hyvä näin ja reippain mielin kohti uutta kiertoa :)
 
DjaP niinpä, harjoitus todellakin tekee mestarin :D

ja totta, varmasti helpottaa mieltä kun tietää oviksen tapahtuneen. reippain mielin kohti siis uutta kiertoa :) periksi ei anneta :D

se on kyllä jännä miten joskus ei noita oireita tule ollenkaan ja joskus tulee. miulla ainoa oire tuossa ekassa clomikierrossa oli se kamala särky ja pakotus mahdollisen oviksen aikaan, menkat oli suht kivuttomat ja tulvimista ei esiintynyt ;D nyttenkään mitään suurempia oireita ennen ovista ei ole ilmaantunut, liekkö nuo sitten toimii ollenkaan!
 
heips!
minusta ei aikaan ole kuulunut ja pidän hiukan piinaviikkoja edelleenkin... tosin sen verran voin raottaa että kaikki nyt toivomaan ettei mun enää tänne tarvis palata.. plussasin tuossa 4.5 mutta saa nähdä.. :)
Peukkuja ettei enää nähdä tällä palstalla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: vauvaton
Onnittelut toiveuni! :)

Mä en oikein kuulu mihinkään pinoon nykysin. Keskenmenopinoo oon seurannu mut siellä tuntuu kaikki raskautuvan niin hirveen helposti etten koe sitä oikeen omakseni. Tännekään en kunnolla viitsi palata ennen ku menkat alkaa.
Jollen paremmin tietäis niin luulisin viime torstaina olleen oviksen. (Mut enhän mä siis ovuloi luomusti) Nyt oon pari päivää kärsiny vatsakivuista ja jotenkin toinen munis vihloo välillä. Menkkoja siis ootellessa! Oon päättäny odottaa vielä pari viikkoa kunnes soitan klinikalle. Olis kyl niin upeeta kun ne alkais ja pääsis taas yrittään.

Tsempit kaikille!
 
Paljon onnea, Toiveuni!! =) Toivotaan todellakin, että kaikki menee parhain päin.

another, se on kyllä ihan totta, jos ei oo oikein mitään oireita, niin tuntuu, että ei lääkkeillä oo ollu edes mitään vaikutusta. Vaikka eihän se tietenkään noin ole... Jotkut vaan on oireettomampia.

Itsellä on ollut jo jonkin aikaa sillain, et tulee nännit hirmu aroiksi sen pari viikkoa ennen menkkoja (vaikka siis ovulaatiosta ei voi olla takeita). Nyt oon ollut ihan ihmeissäni, kun ei mitään tuntemuksia siihen suuntaan. Vähän pelottaa, jos taas käy niin ettei menkkoja vaan kuulu, vaikkei oliskaan raskaana. On kauheeta elätellä toiveita, kun ei menkkoja tuu ja sit saada kuitenkin nega. : /
 
Katrina niinpä, se turha toivominen on kyllä pahasta.

voi ihanaa toiveuni83¨:heart: :kiss:!! saanhan lisätä siut plussanneisiin?
toivon todella kaikkea parasta teille, ja ettei siun tarvii tulla tälle palstalle enää takaisin, muuten kuin moikkaamaan kuulumisii pikkusen kanssa ;)

Aniit
se on kyllä varmasti vaikeaa löytää paikkaa jonne kuuluu tällä palstoilla. oot kuitenkin enemmän kuin tervetullut tänne takaisin, jos vain haluat!
toivotaan että siulla kohta alkaisi uusi kierto!

skorppari
onnea folliultraan!!! pidetään peukkuja että ois huiput tulokset siellä!!
 
Moi :wave:

Ajattelin tulla kyselemään kun joillain näin tuossa pinossa Letrozolit, että onko ne aiheuttanut joitain oireita?

Mulla on nyt kp2 ja pitäs lähteä ostamaan tuolta apteekista Letrozol Actavista. Onko se nyt sama lääke? Mie en vaan ymmärrä mitä apua siitä saan, kun kuitenkin olen saanut joka kerta plussan ovistestiin kun olen tikuttanut. Ja joo, eihän se plussa takaa ovista, mutta kivuista vois olettaa sen aina tapahtuvan.

Ootteko te miten pitkään syönyt sitä? Ja vielä utelisin, että onko teillä ollut mikä sen syömiseen syynä? Me ollaan siis käyty lapsettomuuspolilla pari kertaa, miun tuubat on auki ja miehen simpat riittävät, eli kaiken pitäisi olla ok ja raskausennusteen hyvä. Mutta silti tulee kohta 2-vuotta yritystä täyteen..
 
Viimeksi muokattu:
perjantai tulee ja täti myös.. oon siitä jotenkin niin varma :(

Ilmeisesti mulla myös clomit aiheuttaa jonkinverran kuivuutta.. ainakin nyt pe, la ja ma kun on herkkää ollut niin oon jotenkin tuolta jostain ollut kuivahko. Ei nyt varsinaisesti kipeää tee ja eikä kiihtottumisessa ole ongelmia, mutta ei vaan riitä kosteus..

Muuten täällä tissit turpeet ja arat, kuvottaa, paleltaa (lämmöt koholla edelleen) ja väsyttää. Osittaisesta kuivuudesta huolimatta myös himottaa ;)
En vaan kuitenkaan jaksa uskoa.. näitä samoja oireita kun on ollu ennenkin (kuivuutta lukuunottamatta).
 
Jee, kaksi follia oli kypsymässä kp 12 eli tänään aamulla, kokoa 16mm ja 13mm. Torstaina kuulemma kannatta alkaa ovista tikuttaan. Tietty nyt sitten on pieni riski, että jos tärppää niin tärppää tuplana.. Mut onneksi ei kuitenkaan useampia, kaksi nyt ei olisi maailmanloppu eli yritämme kyllä. Voi että kun nyt saisin elämäni ekan selkeen ovisplussan muutaman päivän päästä..:)
 
Aniit mie laitoin siut tuohon taustalle. mitä mieltä muuten olet haluatko tuota keskenmennyttä raskauttasi pitää tuolla huhtikuun plussanneissa, vai poistanko sen sieltä kokonaan?

skorppari82 jeeeeeeeee, hienoa! kyllä sitä kahta follii vielä hyvinkin uskaltaa yrittää!! toivotaan nyt parasta ovisonnea teille :heart:
meinasitko millaisilla testeillä testailla (pregcheck, cb-digi?)? suosittelisin itse tuota cb-digiä, vaikka se niin hitsin kallis onkin. mie olin ainakin niin onnellinen silloin kun siihen elämäni ensimmäisen ovisplussauksen sain, eli hymynaama näkyi. netistä noita sais tilattuu paljon halvemmalla, mutta ei ne kyllä noin nopeella toimituksella enää onnistu!

ambro jospa nuo oireilut ois sitä oikeeta asiaa :kiss:, pidetään nyt ainakin jo hyvänä asiana sitä että oireilet ;)
 
Viimeksi muokattu:
another :) ajattelin niillä kalliilla cb-digitestesteillä testailla, kaapissa on yksi paketti jo odottamassa. On ne kyllä kalliita, mut jos hymynaama ilmestyisi niin ei haittaa yhtään hinta. Sen sijaan viime kierrossa kun testailin 2 viikkoa ilman plussaa niin se söi naista..ei tavallaan saanut "rahoilleen vastinetta". Mut toivotaan ettei nyt tarvii turhautua.. Sullakin alka olla h-hetki oviksen suhteen, ootko jo alkanut testaileen? Toivotaan hymynaamoja oikeen urakalla! :)
 
aniit okei, otin sen pois! kivempi siunkin palata listoille tyhjentyneellä mielellä kun sillä että jokin muistuttaa huonosta asiasta koko ajan!

tinksu siirsin siut taustalle, kerro sitten kun ja jos takas listoille haluat ;)
plussatuulosii sinne! ++++:whistle:

skorppari joo kyllä ne on tosiaan sen arvoisii kunhan se hymynaama näkyviin vaan tulee! se on kyllä totta, että jos sitä ei tuu, niin sitten tuntuu et on maksanut turhasta!
mä en oo vielä testannut digillä tässä kierrossa, mutta kolme päivää oon tuommosilla halppis ovistesteillä testaillut, ekat kaks päivää oli ihan ilman viivan paikkoja, tänään pikkuisen tuli jo viivasta näkyviin. huomenna ajattelin aloittaa digittelyt!
 
Anastacija, mulla on toista kiertoa letzorolit käytössä. Mutta ei kyllä muistaakseni tuota a:lla alkavaa löydy paketin kyljestä. Eli olisiko vähän eri lääke. Mulla ei luultavasti tule ovista luomusti ainakaan joka kerta, joten lääkkeet apuna. Yritystä meillä on jo 1,5 vuotta. Mulle lezorolit ei oo aiheuttaneet minkäälaisia oireita. Tai jos oikein tarkkailee, niin jotain aivan pientä, esim. närästystä.

Hyvät oli follit skoppari. Mullekin lääkäri sanoi, että ovis on varmaan tuota pikaa, mutta aika monta päivää meni kuitenkin. Eli testailua vain, niin kyllä se sieltä sitten varamsti löytyy.

Tule vain tänne kirjoittelemaan Aniit. Kuulut porukkaan.
 
Pettunia: Kiitos vastauksesta. Kävin apteekissa, siellä ei ollut sitä Letrozole Actavista vaan toisen valmistajan Letrozole Sandozia, joten otin sitten sitä. Hinnat oli samat, joten ei ollut niin väliksi. Ja kuulemma tuo Letrozole on sen lääkeen nimi, se toinen nimi siinä on valmistajan nimi.
Onko sulla muuten mikä annostus? Mulla on 2tbl/pv 5pv:n ajan kp3 lähtien.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä