Tuplaonnittelut kirille ja tsemppiä jatkoon!
Sinuna en vielä heittäis kirvestä kaivoon, Kassiopeia! Onhan toi tissikipukin yks raskausoire, siitä mä ainakin arvasin, et nyt on kyl tärpänny, ku menkkoja ei kuulunu ja tissikipu vaan jatku. Vielä peukut pystyssä! Mut tuttu tunne on tuo epäonnistumisen tunne ja se kateus kyllä nostaa päätään, kun joillain se vaan hups keikkaa tärppää heti! Ja Pettunialle haleja kovasti, jospa tuhru jäisikin vain tuhruksi?!
Onnea ovisplussasta skorppari, nyt vaan ovista hyödyntämään! Ja joo, onhan se vähän koomista, että tällaisesta asiasta, joka pitäisi tosiaan tapahtua ihan luonnostaan, niin hypitään kattoon, mutta meidän tilanteessa se tosiaan menee näin. Voin kertoo, et se plussan saaminen raskaustestiin on kyl ehdottomasti yks huikeimmista tunteista, mitä voi kokea!
Voi Ambrosia täällä kovasti toivon, et noi sun kipuilut johtuu iloisesta uutisesta!
DjaP joo hohhoijaa noita varmoihin päiviin luottajia, se on vaan joillain niin helppoa. Ja hienoahan se on, mut eipä jaksa paljon itse iloita tässä tilanteessa!
minttu-89 kiva kun tulit kertomaan kuulumisia. Itse kkm:n läpikäyneenä itkin, surin ja murehdin asiaa todella paljon, toki se vieläkin pyörii silloin tällöin mielessä, mut on jo helpottanu pahin suru. Mä en oo kyl kokenu sen enempää väsymystä, kun normaalistikaan, mutta jokaisellahan tuollainen ikävä tapahtuma vaikuttaa eri tavalla. Ja joo voi että mulla nousee niin savu korvista, kun joku ääliö kyselee justiin tuohon tyyliin, et sehän on ihan ehdottoman selvää, että niitä lapsia nyt vaan sikiää ihan sormia napsauttamalla ja tuosta vaan kaikilla. Ihmiset ei todellakaan tajua, kuinka kipeä tällainen asia on! Onneks noi utelut on meidän kohdalla nykyään aika vähissä, kun molemmman suvut tietää tilanteen ja onhan meidän häistä elokuussa kaks vuotta. Tsemppiä sinulle kovasti ja halaus!
Tänään on muuten Satu Taiveaho ja Antti Kaikkonen Inhimillisessä tekijässä haastattelussa koskien heidän lapsettomuuttaan. Heillähän toki tilanne on eri kuin meillä ja toivottavasti kukaan meistä ei joudu noin kauan odottamaan, mut silti mua kiinnostaa toi keskustelu. Toki tuota lätkää tulee vahdattua, et täytyy tallentaa kyseinen ohjelma.