Clomit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apun tarvitsija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apun tarvitsija

Vieras
Onko kukaan raskautunut clomeilla? Kertokaa kokemuksia niiden käytöstä? Kova vauvakuume ja ovuloin vain satunnaisesti. Lääkäri ehdotti niiden käyttöä.

Hei, raskauduin clomifen hoidoilla. Tosin meillä ei tarina mennyt ihan onnellisesti, sillä raskaus alkoi aina (kolme kertaa) kolmannen kierron jälkeen, mutta ensimmäinen meni kesken, toinen oli kohdun ulkoinen, mitä kukaan ei meinannut ensin uskoa ja sitten on tämä kolmas joka potkii mahassa ja viikkoja on jo 27+2 eli voiton puolella. Kaikki hyvin ja olen elämäni kunnossa! Kannattaa kokeilla ja olla pitkämielinen...

esikoinen syntyi ilman hoitoja.toista lasta kun ei 1,5v jälkeen kuulunut niin aloittivat clomit kierron 3-7päivinä yksi tabletti/pvä
Kierron 10.pvä kävin tarkistus ultrassa,että mitä clomit saivat aikaan.Ja hyvältä näytti saatiin "lupa" (pelko monisikiöisyydestä)
lapsen yritykseen.Meillä tärppäsi ekalla kierrolla ja nyt olen onnellinen yli 1-vuotiaan tytön äiti =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2005 klo 14:29 vieras kirjoitti:
esikoinen syntyi ilman hoitoja.toista lasta kun ei 1,5v jälkeen kuulunut niin aloittivat clomit kierron 3-7päivinä yksi tabletti/pvä
Kierron 10.pvä kävin tarkistus ultrassa,että mitä clomit saivat aikaan.Ja hyvältä näytti saatiin "lupa" (pelko monisikiöisyydestä)
lapsen yritykseen.Meillä tärppäsi ekalla kierrolla ja nyt olen onnellinen yli 1-vuotiaan tytön äiti =)

Mielenkiintoista, että sinulla aloitettiin hoidot, vaikka sinulla jo oli 1 lapsi ilman hoitoja tullut. Itsellä meinaan vähän sama tilanne. Tarvis varmaan käydä lääkärissä.

Meille kun ei kuulunut ekaa lasta saimme clomifeenit käyttöön...parisen kuukauden päästä tärppäs (ultrissa ei käyty:paikka Tays -95)....

Toista lasta kun ei kuulunut hakeuduin taas lääkärille ja sain clomifen kuurin ja sitä pari kuukautta syötyäni tulin raskaaksi (taaskaan ei lääkäri määrännyt ultria: paikka Koks -99)...

Kolmatta lasta ei kuulunut joten hakeuduin yksityiselle täällä Tampereella, clomikuuri+ ultrissa... 6kk söin clomeja enkä tullut raskaaksi ,hakeuduin kunnallisen puolen jonoihin ja näin aloitimme luomu yritykset siksi aikaa...2kuukautta luomu yritystä (siis ilman clomeja) ja tärppäsi.....

Ehkäisyä emme ole käyttäneet lainkaan -94 jälkeen...eli nytkin ollaan ilman..vauva on 7kk. mulla ekat menkat alkanut ja kattellaan mitä tulevaisuus tuo...tuoko vauvan vai ei, mutta yksityiselle en enää clomeilemaan mee ja kunnallinen ei taida ottaa kun 3 lasta jo on :D

Yhteistyössä