Clomit ja Terot, onko menkat jääneet pois kellään????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasmu

Jäsen
22.11.2007
37
0
6
Itselläni ollut aina Teroilla kierto 28 päivää tarkalleen ja nyt ei vuotoa kuulu eikä näy! Kaksi päivää myöhässä, Clomit söin 3.-7. päivinä ja Terot 15.-24. päivinä.

Onko kellään mulla jääneet vuodot pois hoidon aikana???? :/

Teroilla kierrot oli kellontarkat 28 päivää. Niillä menkat tullu aina.

Tässä kesän aikana söin 3 kiertoa clomeja, elokuun alus tullu viimiset menkat. Nyt tänään alkanu sellasta vuotoa tulemaan et on sidettä tarvinnu. Niukkaa silti. Että mulle kävi näin. Eka clomikierto oli 29 päivää, toinen 36 päivää ja kolmannen jälkeen jäikin tulematta ja raskaanakaan en missään välissä testien mukaan ollut.

Meillä on yksi poika, ekasta clomikierrosta alkunsa saanut 2005 :heart:

mut mulla todella niin että vuodot muutenkin epäsäännölliset. Nyt olen yhden kierron syönyt clomeja kp 3-7 ennen sitä söin Teroja et saatin vuoto aikaseks (sitä ei ollu näkyny n.2kk) ja TAAAS mennään samaa rataa, eli menkkoja ei näy eikä kuulu ja Kp jossain yli 55.. Pitäis hakea terot taas apteekista...

No joo, turhaan tuskailin täällä, nyt ollaan siis kp 1:ssä jälleen, mutta sehän on vain aina uusi mahdollisuus!!!! ;)
Mullakin oli vuotohäiriöitä ennen hoitoa niin, että kierto oli säännöllinen, mut vuodot jäi "päälle". Sain sitten Terot hoitoon, mut Clomit tuntui vaan sekoittavan tuota säännöllisyyttä, eikä koskaan aiemmin ole niin käynyt.
Meillä näitä lapsosia jo onkin, mutta olemme silti valmiita perheenlisäystä vastaanottamaan jos Luoja suo....! :/ Eihän sitä koskaan tiedä.

Kiitos vastanneille, on kiva huomata että tukea ja kokemuksia tarvittaessa löytyy! =)

Yhteistyössä