Clomifem-hoidosta plussanneet!

Työkaverit otti hyvin uutiset vastaan. Pomoista en oikeen vielä tiiä kun ovat lomalla vielä muutaman päivän... mutta eipä niillä oo mitään sen kummempaa sanomista asiasta ;)
Tilasin kanssa Dopplerin, pitäs varmaan huomen tulla postist... jännää sitten kuunnella. Samalla tilasin sen bola korun. Onko teillä jollakulla sellanen? Se kuulosti hauskalta...
Väsyttääääää! Pitää kanssa seurailla tätä oloo, jos tarttee saikkuu hakee tuohon väsymykseen... Vaikka nukkuu 10h yössä niin aamulla tuntuu kun ei ois nukkunu ollenkaan....
Ja eikun työn touhuun!
 
Minä tilasin viime viikolla sen bola korun. ihan jännä kapistus,pitää sellasta hassua ääntä kun heiluu. ei oo vielä kaulassa kun vasta rv 20---> vauva alkaa kuulla ääniä,vaikka ihan hieno ois muutenkin pitää! tilasin sellasen hopeisen missä neliapilan kuva. se remmi on kyllä niin pitkä että ylettää isommankin mahan päälle! =)

täälä meinaa flunssa painaa päälle! mies on kans kipeenä,ite en onnes vielä niin pahasti. Tyrnimarjamehua oon koittanu juuva,jos etes vähä auttas. nokka vuotaa silti! kaipa se on tullakseen jos tulee.
täälä alko kauhee lumipyry! ei oikein huvita ulos mennä :| jos sais sen verran aikaseksi että siivoilis vähä..

äääähh!!! vielä pari yötä nt-ultraan!!

kaktuspiikki ja tyyppi 12+3
 
Varasin tänään varhaisultran. Kolmen viikon päähän 20.3. rv7+2 antoivat ajan. Tuntuu, että siihen on vielä ikuisuus! Voi miten kateellinen oon teille, jotka porskutatte jo toisella tai kolmannella raskauskolmanneksella. Kunpa itsekin pääsis nyt sinne asti.

Oon kanssa haaveillut siitä korusta jo pari vuotta, että ostan sitten kun oon raskaana. Joskos nyt muutaman kuukauden päästä pääsis jo tuhlaamaan rahojaan =)
 
Bola-korujen verkkokauppa | bolakorut.fi | bola riipus, odotuskoru, raskauskoru

voihan se tietty ihan höpötystä koko koru,mutta minusta ihan kiva idea.

mistä tietää mikä on lapsivettä? kun minusta tuntuu että jotakin tihkuu sillon tällön pikkareihin ja siis onkin sellanen märkä läntti housuissa. ei ole veristä eikä oikein minkään väristä,ehkä hieman kellertävää tai rusehtavaa...ei kai vielä virtsankarkailua?! ja onko se vaarallista jos lapsivettä tihkuu? ja voiko sitä edes näillä viikoilla vielä tihkua?!
 
mymosa
Mulla on ainakin koko raskaus aikana pitänyt olla side, kun vuotaa ilmeisesti valkovuotoa, vähän kellertävää ja joskus rusehtavaa. Lapsivettä normaalisti eikä ole sanottu, että ois lapsivettä.

Nyt sitten on tää ystävämme karkailu astunut kuvioon.. aivastaminen tms saa lirahtamaan.. nice :(
 
ei tämä ole niin paksua kun valkovuoto,ihan vetistä. pitänee huomenna soittaa neuvolaan ja kysästä. voiskohan se olla se nestepussukka mikä on kalvoissa kiinni,jos se on ruennu vuotamaan.
saakeli kun on ihan urpo olo! :ashamed:
 
lisäksi on paineen tunnetta ja navan kohdalla kipristelee kummasti. voihan ne liittyä kohdun kasvuukin ja voi olla että panikoin ihan suotta,mutta huomenna on varmasti linjat kuumana neuvolaan päin. tässä on alkanu kehitellä jos minkälaista tulehdusta ja kauhukuvaa! mutta eipä sille mitään näillä viikoilla mahda,jos kesken menee niin menee...
ärsyttäää vaan kun täällä se neuvolan täti on paikalla vaan ti ja to,muulloin kaupungissa. puhelimella toki kiinni saa virka-ajalla.
 
kaktuspiikki: Joo varmaan kannattaa soitella neuvolaa ja kysellä. Mun ymmärtääkseni tos vaiheessa ei lapsivettä oo, ku pari/muutama desi eli tuskin se sitä on. Varmista kuitekii viel neuvolasta, ni ei jää asia vaivaamaa. :) Mul on iha sairaasti ollu viime aikoina valkovuotoa.. :kieh: Erikoista, ku ei mul oo oikei koskaa enne ollu, paitsi sillo just enne ku plussasin. Kuuluu ilmeisesti raskautee, mut ei oo kiva, ku housut likasena koko aja.. :| Ei viittis siteitäkää "tuhlailla" tollasee, vaihan mieluummi housuja. Virtsankarkailu on myös tuttu juttu täälläkii. :ashamed: Ei onneks mitekää pahemmi oo päässy housuihi, mut tuntuu, et vessassa saa käyä tosi useesti. Ilmeisesti vauva painaa rakkoa jo sen verra, ettei se enää "vedä" yhtä paljo, ku enne. Aamullakii tuntuu jos ei oo käyny yöllä vessassa, et maha on iha pinkee, ku rakko on vissii halkeemispisteessä. :D Sit siihe yks mojova potku maha-asukilta, ni ai että..! :x Tsemppiä kaktuspiikki torstaisee ultraa! Ja toivottavasti tosiaa saat sitä enne selville ton ihmeellisen vuotojutun. :)

Meil oli just 8kk kummipoika pitkäst aikaa hoidossa. :) Mite sitä onkii aina iha poikki sen hoitamisen jälkee. Poitsu osaa jo ryömiä sellasta vauhtia, et saa koko aja vahtia, et mihi se ehtii ja mitä se touhuilee. :)
 
Eilen tuli Doppleri postissa. Heti tietenkin kuuntelemassa pikkuisen sykettä. Sieltä se pienen etsinnän jälkeen kuului oikeen selvästi. :)
Se bola oli oikeestaa positiivinen yllätys, aattelin että se on kovempi ääninen helinä, mut se onkin sellainen mikä ei herätä huomiota.
Tsemppiä Kaktuspiikille huomiseen ultraan! :)
 
kiikutin aamulla pissipurkin varulta labraa,nyt oli ihan pakko laittaa lasipurkki kun ei mulla enää ollu niitä neuvolan putkiloita. eiköhän ne saa tehtyä siitäkin. paineen tunne ja menkkamaiset jomotukset jatkuu ja ehkä myös housuissa tuntuu kosteelta. en tiijä onko se sitten virtsaa vai mitä,valkovuotoo mulla ei ikinä ole oikeestaan ollukkaan. joskus teininä ehkä oli kun menkat alako.
nyt vaan oottelen neuvolan soittoaikaa,samalla mietin oottasinko kuiteskin huomiseen nt-ultraan ja kysäsisin sieltä,kun ei ne täälä rupee kuiteskaan mitään tekemään kun se neuvolatäti ei ole paikalla.
Soittelen kuiteskin niistä pissikokeen tuloksista iltapäivällä,jos niissä jotain on niin sitten kuuri.
huolestuttaa vaan se vesipussukka siellä kalvoissa,oiskohan se voinu alkaa vuotaa? hitto kun senkin piti olla siellä,ois ihan "normi"raskaus tämä voinu olla. aina jotakin... :|
karseen unen näin viime yönä,ihan ihme juttuja ruennu näkemään.
mies ootti kaksosia toisen naisen kans yhtäaikaa kun mun kans tätä,huusin ja raivosin sille että missä välissä menit sitäkin panemaan! :LOL: me yritettiin monta vuotta tätä yhtä ja sit saat toisen kans kaksoset! sit akka muutti meille asumaan,sen hammasharja oli veskissä ja mä pesin pöntön sillä! :LOL: mies vaan tuumas että en kai minä halua että lapset jää isättömäksi!
pikkusen ihmetytti aamulla tämä alitajunnan toiminta! :D

dopplerilla en oo edelleenkään saanu kuulumaan kun kohinoita ja oman sykkeen parista kohtaa. sitten kuuluu sellasta ääntä niinku tuuli suhisis nurkissa. (istukka?)

ei kai se auta kun ootella että pääsee soittelemaan...

kaktuspiikki ja tyyppi 12+4
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kanssa kokoajan ollut pieniä sellasia menkkamaisia kipuja ja sellasta kun joku välillä "kourasis" alavatsasta sisäpuolelta. Tuo mitä kuvasit vois hyvin olla valkovuotoa. Mulla on ihan raskauden alusta asti ollut reilua valkovuotoa, välillä tuntuu kun ois lirahtanut pöksyyn jotain muuta.. mutta kun se on kirkasta/vaaleaa ei siitä kuulemma mitään vaaraa oo. On van tosi inhottavaa...
 
pissi oli ainaskin puhasta,enkä soittanut sit sinne neuvolaan,kun ajatteli että huomenna äippäpoli niin kysäsen siellä.
musta tuntuu että se voi olla pissiä...:ashamed: koska nyt oon ruennu seuraa millon sitä tulee niin aina pissalla käynnin jälkeen. voi se toki olla sitä valkkariakin,jos sitä raskausaikana tulee enempi ja se on niin vetistä.
koko päivä menny pimeessä makkarissa maatessa,tuntuu että vasen silmä räjähtää! vähä huolestuttaa kun kävin niissä silmänpohjakuvauksissa,että onko niissä nyt sit jotain. tulokset kuulen vasta 15.3!

noh huomenna siis nt-ultra! jaiks!! :O
 
kaktuspiikki: Kaikenlaisia unia säkii sit näet! :LOL: Tosin kyl mäkii näin yhes vaihees iha kauheita painajaisia ja mies herätti monet kerrat, ku olin mumissu ja pyöriny sängyssä iha hulluna. Huominen varmast jännittää jo kovasti. Toivottavast saatte hyviä uutisia ja ainakii sit näätte sen, mikä sen nestepussukan tilanne on ja saat vastauksia myös noihi vuotojuttuihi. :)
 
kaikista hulluinta on että mies melkein loukkaantu kun kerroin sille! =) se ei nimittäin ikipäivänä menis mitään tuommosia tekemään! ollaan oltu yhessä 13v ja edelleen ihan hulluina toisiimme! :heart:
kaipa ne nämä hiivatin hormoonit vaikuttaa uniinkin! :p
tässähän alkaa ihan oottamaan mitä yö tuo tullessaan :LOL:
 
mymosa
Mä oon koko raskauden nähnyt unia, et mies pettää/jättää tai lapset kuolee. Kerran vitutuksissani meinasin tiputtaa miehen sängystä, tosin unessa olin. Miestä sit torunu herättyäni, kun taas oli ääliö unessa :D

Tänään rd-lääkäri ja ultra <3
 
nt-ultra takana. 1.1 oli se mitta,verikokeet ok,joten sen suhteen ei lääkäri ollu huolissaan. mutta......lapsivettä oli vähän.taas. painajaiset kävi siis toteen ja oli kuin ois eläny kaiken taas uuvestaan.
3 viikon päästä uudestaan tarkistamaan onko vesi lisiny vai ei. istukka on edessä ja siihen mun läskit ja veden vähyys,niin näkyvyys oli taas huono. ihan kun esikoisen aikaankin,paitsi sillon ei ollu istukka kylläkään edessä,mutta samat uutiset taas.
melkein tunnin ronkki ja koitti saaha pikkusta kääntymään että ois saanu sen mitan,mutta kun sitä vettäkin oli niin vähä ettei toisella paljo liikkumatilaa ollu. nyt on sit alapää ja maha hellänä.
että näin.

murheenmurtama kaktuspiikki ja pikku reppana 12+5
 
kaktuspiikki: No voi perse! :headwall: Mistähä se johtuu, et sitä lapsivettä on nii vähä? Oliks sille nestepussukalle tapahtunu mitää ja kysyitkö siit vuotojutusta? Ilmankos ei oo doppleri toiminu jos se istukka on sullakii etupuolella.. 3 viikkoa on taas kauheen pitkä aika oottaa ja panikoida. :( Oliks pikkunen kuitekii kasvanu normaalisti veden vähyydestä huolimatta? Hitto, teiän hermoja koetellaa taas aika rankalla kädellä..
 
ei tietoo mistä se veden vähyys johtuu,kalvot ehjät,kohdunkaula kiinni. se pussukka oli hävinny,siitä ei se ei sitten muuta sanonukkaan. Vuodosta ei ollu moksiskaan,ei kommentoinu mitään. näillä viikoilla ei muutenkaan sitä vettä paljo vielä ole,mutta mulla ilmeisesti silti vähän. oli taas niin pökelö lääkärikin että meinas hermo mennä,mumisi taas yksikseen,ei paljo selitelly,töksäytti vaan tulemaan asiat,vaikka oli nainen! kätilökin oli hivenen outo,vetosi taas diabetekseen,meinasin sanoa että niin,eihän meikäläiset terveitä vauvoja voi saadakkaan.
Pikkunen oli kasvanu muuten ihan normaalisti,vastas viikkoja. Lääkäri koitti tinkaan saada sitä liikuttamaan jalkojaan,kun toinen viuhto vaan käsillään. kyllä se sitten pari kertaa potkas,mutta ei se pahemmin edes mahtunu liikkua siellä. meinasin siitäkin sanoo sille lääkärille että älä töki toista,kun näät ettei tilaa ole liikkua!

kyllä rupee hivenen epäreilulta tuntumaan tämä.
 
Mulla edellinen rv8 päättynyt raskaus oli melko oireeton, mutta rv6 alkaen oli pientä pahoinvointia, joka liittyi aina nälkään. Eli siis nälkä iski ihan yllättäen ja sitten tuli huono olo ja ruokaa oli saatava heti. Siihen olen nytkin varautunut ja ostanut jo työpöydän laatikkoon myslipatukoita ja trippiä :D
 
oiskohan ollu rv6 kun alko olemaan sellanen öllö olo,sitten viikko viikolta se olo lisäänty ja rv8 muistaakseni oksensin eka kerran ja siitä aina tähän asti sillon tällön pukli lentäny. väsymys iskee kans jossain vaiheessa,nyt sekin jo helpottamaan päin.
 
Kaktuspiikki Tsemppiä! Kuulostaa kyllä jotekin epäselvältä se lääkärinkin touhu. Ja varmaan tossa tilanteessa itseltäkin menee osa informaatiosta ohi, kun on tietty murheissaan ja huolissaan. Toivottavasti 3 viikon päästä tilanne on parantunut! Uskotaan niin =)
 
Heips kaikille!

Viikko sitten plussattu ja sen jälkeen vielä kolme kertaa! Plussa tuli kolmannesta clomikierrosta. Tänään oli varhaisultra ja näkyi ihan pieni raskauspussi eli eipä juurikaan mitään. :( Kohtu kylläkin oli suurentunut ja pyöristynyt. Viimisistä kuukautisista laskien olis nyt 7+1, mut ei sovi uä perusteella olemaan niin pitkällä tai sitten mennyt kesken!

Maanantaina otetaan hcg-lukema verestä (vastaukseen menee muutama päivä) ja tarkemmalla laitteella ultra sairaalassa! Onneks on sama gyne sairaalassa ku millä nyt kävin... Positiivista tässä on se, että on kuitenkin testi virtsasta positiivista näyttänyt, että mahdollisuus raskauteen olis. Nyt toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 

Yhteistyössä