minttu: Mulle tämä on toinen lapsi, joten voin ainakin oman kokemuksen mukaan varmaksi sanoa, että ei sitä äidiksi tulemista kannata jännittää. Eikä niitä opuksiakaan kannata liiaksi selata. Sen alun väsymyksen vain jaksaa hormonien voimalla ja siitä eteenpäin kaikki menee ihan luonnostaan. Mulla oli valtavasti suunnitelmia siitä millainen äiti meinaan olla, mutta kaikki vain meni omalla painollaan ja nyt olen sellainen äiti kuin mikä musta nyt sattui tulemaan
Lapsi sen äidin tekee. Ja se lapsi opettaa sulle paljon
Kun vain osaisit nauttia ja ottaa rennosti. Mulla jäi viimeksi se nauttimispuoli vähän vähäiselle, kun olin yksin pojan kanssa ja se harmittaa. Nyt aion ottaa kaiken sen takaisin :heart:
Meillä on keskiviikkon lääkärineuvola. Yhtään ei huvittaisi edes mennä .. En tiedä miksi. Jotenkin tuntuu typerältä mennä terveyskeskukseen lääkärille, kun naistenpolilla on sairaalassa käynyt niin pitkän aikaa. Tuntuu, ettei ne lääkärit tk:ssa tiedä mitään :| Hyvä asenne
Oireet on antanu ihanasti periksi vaikka välillä pahasti etookin. Koiranpissatuslenkeistä on tullu vähän tuskaisi, muuten on kaikki aika hyvin
Maha on jo aika iso
PikkuJellona ja Kuku 11+0 :heart: