Clomi käyttäjät auttakaa....

Minusta ei nyt kauheasti varmaan apua ole, mutta siis minulla ei ole clomit aiheuttaneet tiputteluvuotoja.
Mietin vain sitä, että ettei vain olisi ovulaatio? En tiedä, joko se noin aikaisin clomeilla tulisi? oletko testannut tikuilla?

Voithan soittaa lääkärille, jos alkaa kovasti huolestuttamaan asia...

Omat kokemukseni clomeista ovat ihan positiivisia. Ne useimmiten aiheuttavat minulle ovulaation, vaikkakaan raskaaksi niiden avulla en silti ole tullut... mutta vikaa löytyy myös miehestä.

Clomit sinänsä ovat ihan hyvä lääke. Toivottavasti sinä saat niistä avun :) Tsemppiä :)
 
En voi vastausta antaa mutta mulla tuli ovisoireet paljon vahvempina joten pieni vuotokin on mahdollinen. Kokemusta ei ole kuin yhdestä kierrosta josta sitten ötökän elämä alkoi.
Jos nyt paljon tiputtelee niin soita vaikka lääkärille ja kysy, mutta luulen että on ihan normaalia!!

TaCa ja ötökkä 13+4
 
Meillä eka clomikierto edellinen jolloin kp8 ja 10 tuli tuhrua, ovis kp15. Ja koskaan aiemmin ei oo keskellä kiertoa tullut. Tää kierto pidettiin taukoa clomeista kun mies matkoilla juuri oletettuun ovisaikaan (kp13-17). Ja nyt on tiputellut kp 13-15, ovis tulikin vasta kp19 joten ehkä saatiin vielä simolähetys matkaan ajoissa =)

Kuulemma joillakin voi olla tiputtelua ovuloidessa, ei oo tavatonta ja kuten TaCa sanoo niin clomit "vahvistaa" ovulaatiota. Ite en oo kummemmin pohtinut tuota keskivaiheen tiputtelua.

Onko sulla jo gyne tarkistanut miltä näyttää, yleensähän clomeja määrättessä on ns. seurantakäynti?
 

Yhteistyössä