CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

Tuo on siis kai sama lääke kuin clomifen. Mutta koska sitä ei mistään saa on tuo saksalainen lääke saanut väliaikaisen maahantuonti luvan.

Onko kellään siitä vielä kokemuksia? Ja ennenkaikkea, onko kellään suomenkielistä käyttöohjettta!!!!!!

Pakkauksessa oli vain saksankielinen, eikä kielipää oikein siihen riitä. Googlellakaan en löydä. Apteekista lupasivat yrittä hommata sen. Mutta mutta......
 
Kiitos Maria-71 olisi vaan kiva saada lukea just tuon lääkkeen pakkausselosta sivuoireista yms

Manna79 Tiedätkö tarkemmin miksi ei suositelle? Ja mitä eroa olisi?


Apteekista olivat soittaneet mua hoitavalle lääkärille ( Anna Kivijärvi ) ja hän oli antanut vaihtoon luvan



t: Solina
 
Kiitos Maria-71 kaippa se sitten on niin. On kait se uskottava.

Mut tahtoisi silti lukea tuon nimenomaisen lääkkeen pakkausselosteen. Joten jos se jollakulla olisi suomenkielisenä antaa niin olisin kiitollinen.


Mutta eipä tässä enää kuin odotellaan menkkojen alkua että pääsisi koettamaan onneansa noiden avustuksella.


 
Vähän on vanha ketju, mutta nostelen tätä, koska itelläni alkoi just kolmas clomhexal avusteinen kierto ja tulosta ei siis vielä ole näkynyt. Mulle apteekissa sanoivat, että ihan sama lääke kuin clomifen, mutta vaan saksalainen. Itse oisin noita "aitoja" clomeja halunnut, mutta saatavilla vasta syksyllä!
 
Mulla kuule sama homma, ei ei AITOJA clomeja saapuvilla, niin haen jos ja kun menkat alkaa, ni tota hexalia. Meillä lääkäri sanoi, että on täysin vastaava kuin tuo clomifen. Ja itse uskon kanssa näin. Molemmissa 50mg klomifeenia. Eli pakko sen on samaa p:tä olla, mutta eri nimellä vain.

Kyllä se kuule sulla tärppää. Tuo ainehan vaikuttaa elimistössä vielä kuukausia käytön lopettamisen jälkeenkin. Moni on vasta tauon aikana raskautunut.

Positiivisella mielellä odottelen itsekin tuloksia. Kyllä meistä vielä äitejä tulee, kunhan kerkee!! =)
 
mulla takana viime vuonna 5 clomifen-kiertoa ja tässä kuussa tehdyn inssin lääkityksenä käytin clomhexalia. Multa kypsyi 4 follikkelia! Ja irtos myös, koska otin Pregnyl-irrotuspiikin. Nyt piinaillaan vielä 5 päivää. Gynen mukaan Clomifenissa ja Clomhexalissa on sama vaikuttava aine, clomifeeni, mutta niissä saattaa olla pitoisuuseroja jonka johdosta toinen ehkä sopii paremmin toiselle jne. Clomifen kierroissa viime vuonna mulla kypsyi aina 1-2 follikkelia. Clomhexalilla määrä tuplaantui...

eli saapa nähdä tuliko huti, vauva, tuplat, triplat vai neloset... B)
 
Hei! Mä olen käyttänyt pelkästään Clomhexalia, koska jäin ilman Clomifenia, kun hoidot alkoivat kevättalvella. Takana on kolme kuuria -- kahdessa ekassa kypsyi vain yksi, mutta tässä kierrossa kolme. Irrotuspiikin laitoin iltamyöhään eilen ja nyt huomenna on inssi. Olo on toiveikas, sillä lisäähän follien määrä mahdollisuuksiakin toisaalta. Huomenna lienee selviää irtosivatko kaikki kolme -- niillä oli muutaman millin erot toissapäivänä. Lääkäri sanoi, että kolmosraskaus on äärimmäisen harvinainen. Äidin iälläkin on asian kanssa tekemistä. Nuoremmalla naisella tärppää helpommin useampi. Itselläni ikää jo 34v.

Mimi -- Onnea piinailuun!!! Toivottavasti nyt tulisi myös tulosta!!!
 
Täällä kans yks Clomhexalia käyttävä, kolmas päivä menossa :wave:

Oon vuosi sitten käyttäny clomeja ja luinkin mielenkiinnolla mimi79 kirjoitusta kuinka Clomhexalilla tuli noin monta follia :eek: Ootko syönyt kahta tablettia päivässä?

Itse otan kahta, mutta en aio tässä kierrossa mennä ultraan, ehkä seuraavassa sitten.
Kaksi ICSI:ä takana ja tässä kolmatta ICSI:ä odotellessa ajattelin vetäästä pari clomi-kiertoa, luomu-ovis kun on toiveajattelua :D :whistle:

Onkohan sillä väliä että ottaako molemmat clomit samalla kertaa vai onko tarkoitus ottaa aamuin illoin? Onko kellekään lääkäri sanonut siitä asiasta mitään?

Mimille tsempit piinailuun ja Ellastiinalle onnea huomiseen
inssiin!! :heart:
 
moi Kamilla! Tässä kierrossa otin vain yhden päivässä. Sitä mietinkin, että jos nyt ei tärppää, uskallanko ensi kierrossa ottaa tupla-annoksen kun kerran nyt folleja tuli neljä yhdellä clomilla per päivä. Hmm..
 
Itse olen ottanut yhden päivässä. Meillä lääkäri ei anna Clomeja ilman ultraa.

Mimi -- tuolla saaliilla en kyllä menisi kahta ensi kierrossa ottamaan, vaikka nyt ei tärppäisikikään... Monikkoraskaus on aina riskiraskaus ja jos kiinnittyisikin oikeasti yli kaksi alkiota...
 
Tiedetään, mutta yli viiden vuoden lapsettomuuden jälkeen viis veisaan riskeistä. Myönnän, että toivon tuplia. Käsittääkseni kolmosten tai useampien alkuunsaaminen on älyttömän harvinaista.

Gyne sanoi mulle tämän kierron kp10 että seuraavaksi mennään tupla-annoksella clomeja joten en ole sitä itse itselleni määrännyt. inssin teki eri gyne kp17, todennäköisesti kummatkin nyt samaa mieltä että ei kannata ottaa tupla-annosta ensi kierrossa.

Itse muuten vedin aikoinaan yhden clomikuureistani ilman ultraa. Tosin siinä vaiheessa oli jo 4 takana ja joka kerta kypsynyt 1-2 follia eli tiesi miten elimistö reagoi lääkkeeseen. No eipä tapahtunut silloinkaan mitään mutta olihan se vähän jännää.
 
Mulla oli viime syksynä viisi clomikiertoa (joista kahdessa tehtiin inssi) ja hyvä vaste oli.
En jotenkin osaa "pelätä" monikkoraskautta koska tuntuu niin kovin epätodennäköiseltä ainakin meidän tapauksessa, toki eihän sitä koskaan voi tietää/olla varma.

Ekassa ICSI/IVF:ssä nimittäin meillä puolet icsattiin ja puolet laitettiin maljalle. Neljä oli maljalla ja vain yksi niistä hedelmöittyi. Eli vaikea uskoa että vaikka folleja tulisi esim. 3-4 että niistä monikkoraskautta tulis, tuskin tulee raskautta ollenkaan :ashamed:

Miehellä onneksi simppatilanne parantunut, kahdessa viimeisessä pesussa jäi 4 milj. eli pienen pienet mahikset vois olla näin clomikierrollakin =)

Kuinka Ellastiinan inssi meni, ultrattiinko muniksen tilanne? Lähtikö iso simppa-armeija matkaan? :xmas:
 
Eiköhän Clomeilla ole plussiakin tullut... Joskus olen sellaistakin ketjua selannut. En usko, että on eroa sillä onko käytössä Clomifen vai Clomhexal, koska vaikuttava aine on sama. Yhtälailla niitä munasoluja kasvaa -- välillä yksi, toisinaan useampi kuten itselläni tässä kierrossa.

Inssi meni ihan hyvin. Kolme munasolua siellä oli irtoamassa. Nyt sitten ei voi muuta kuin odotella... Mimille onnea ja rautaisia hermoja näihin viimeisiin piinailupäiviin!!!
 

Yhteistyössä