Clearbluen digitestin avanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja happihyppy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

happihyppy

Aktiivinen jäsen
06.05.2008
2 022
1
36
Avasin juuri Clearbluen "ei raskaana" -testini, jonka tein aamulla ja siinä liuskassa oli ihan selvä sininen haamu. Olisko täällä joku muukin,joka on vastaavan digitestin avannut? Onko negatestissä ollut väriä? Eihän noita mitään sais tietty katsoa sen ajan jälkeen, mutta minkäs luonnolleen mahtaa :p

Mitäs nyt puolella on ollut monta aloitusta just samasta....eli siellä on monilla ollut se toinenkin viiva vaikka testi on ollut nega. viimeksi tänään joku siellä ihmetteli samaa ja joku tiesi kertoa että siellä näkyy kaks viivaa vaikka ei olis edes tehnyt sitä testiä.

Kiitos jokotin! Miten mää en nähny siinä kuvan digitestiliuskassa kahta viivaa?!? Näettekö te? Mun toinen viiva, jota siis epäilin testiviivaksi näkyy selvästi. Ihmetyttää, miksi siellä olis kolme viivaa plussassa?

ei siinä kyllä kovinkaan selkeästi mitään 2 viivaa näy! itse ajatelin hankkia myös tuon digi testin ensiviikolla. voin sitten avata sen kans kun oon testannu ja katson mitä se sisältää :whistle:

Yritin selvittää asiaa Clearbluen sivuilta. Sieltä ei löytynyt edes testin herkkyyttä saatikka sitten mitään selostusta siitä mitä testi on "syönyt". Kerrottiin vain, että tulos luetaan liuskalta optisesti.

http://www.helistin.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=8801&view=next&sid=d9192ca590ff50884fbc5d777e2407b3

mä löysin tällasen. en lukenut loppuun sitä mitä tuossa oikein oli mutta..joku siis avannut.

Mää avasin kanssa kerran, ja kyllä siihen oli kolme viivaa silloin... tais olla se kierto, kun mulla oli varhanen keskenmeno tai sit ihan normi.. en todellakaan muista enää, kun siitä on jo aikaa ja noita testeja on tullut tehtyä kamalasti :headwall: :D mutta siis kolme viivaa sain siihen :)

Parempi jättää testit avaamatta ja ostaa uus sekä uusia se parin päivän päästä.

Jokotin, tuo testi on niin että siinä vilkkuu sellanen kirja vai oliko tiimalasi tai joku (en nyt muista tarkkaan) max 3min ja sen jälkeen se tulos on ruudulla näkyvillä niin kauan kuin patterit kestää. Joten varsinaista testiaikaa ei oikein olekaan, ja näin ollen ehkä parempi ettei avaa sitä.

Voihan sitä kysyä sieltä asiakaspalvelusta? Mutta taitaa olla nopeampaa ostaa uus testi ja tehdä se parin päivän päästä. Toivottelen plussia =)

Digitestien arvoitus on ratkennut: http://peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html. Joku muukin on siis availlut testejä ja miettinyt samaa asiaa. Voisivat vaikka laittaa sinne valmistajan FAQ-sivulle tuon!

Testiliuskaan siis tulee lähes aina kaksi viivaa, sillä testi mittaa hCG:n lisäksi myös LH:n. Ohjelma määrittää sitten viivan värisävystä, kumpaa hormonia siinä on. Voivat näin kai käyttää samaa liuskaa digitaalisissa ovistesteissään. Viikkonäytöllisessä testiliuskoja on kaksi (eli viivojakin on enemmän) ja tavallisessa vain yksi.

:D Onpas kyllä pimeä kuva, mutta ehkä siitä olennaisen näkee :P Molemmassa testissä siis viivat, toisessa 2 ja toisessa 1 Ja ihan on selkeät, ei vaan taas yllätys yllätys niin selkeästi näy kuvassa (johtuisko siitä, että on noin pimeä kuva?? )

Muoks* ja siis tulos oli että ei raskaana.
Muoks2* Nii, nuo viivat oli heti sillon sen jälkeen kun tulos tuli ruutuun, eli n. kolmen minuutin kuluttua testin tekemisestä. Nyt ne viivat on jo huomattavasti tummemmat ja taidan heittää koko kapistuksen roskiin :D

Yhteistyössä