clearbluen digitaalinen viikkonäytöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "annaliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"annaliina"

Vieras
No, piti alkaa menkkojen tänään, mutta eivät alkaneet. Tein testin ja tulos on ei raskaana. Insinööri kun olen, niin purin ko testin ja sisällähän on kaksi normaalia testiä joista toinen mittaa hormonin ja toinen ilmeisesti hormonimäärän. Noh. Nega kun on ( näin luin jostakin) niin testitikkuihin ilmestyy kaksi viivaa tais sitten vain yksi, riippuen myös lh-tasosta. Eli mullahan siinä nökötti molemmissa tikuissa kaksi viivaa. Voiko munasarjakysta tehdä tuon että lh pysyy korkealla? Uskon ja toivon että en ole raskaanakaan, vaikka olo on todella huono. Muutoin en olisi asiasta huolestunut, mutta tämä paha olo saa jo tukan irtoomaan päästä :/ En tosiaan toivo olevani raskaana, mutta multa on aiemmin leikattu kystat ja ne menivät silloin niin pahoiksi että olin sairaalassa tovin aikaa... eli jos siitä on kyse, niin kipitän kyllä lekuriin hakemaan keltarauhashormonit että saan kystat pois...

Eli onko kukaan muu insinööri (?) purkanut ko testiä :D?

En usko sinun olevan raskaana, menkkojen alkamispäivänä tuon testin luotettavuus on se 99% vai mitä ne mainosti?

Mulla on clearbluen viikkonäytölliset näyttänyt luotettavan tuloksen. Olen saanut tuloksen raskaana menkkojen oletettuna alkamispäivänä, vaikka tavallinen tikkutesti/puikko ei näyttänyt kuin juuri ja juuri erotettavissa olevan haalean viivan.

Mulla on ollut lh-arvot mitä sattuu omien hormonivaihtelujen takia (polykystiset munasarjat) mutta ikinä ei oo raskaustestin tulokseen vaikuttanut.

Jos et pidä testiä luotettavana (kun purkasit testin) niin osta uusi ja uusi se ylihuomenna jos menkat ei alkaneet.

täällä on jatkuvasti aloituksia jossa ihmiset on purkaneet sen clearbluen testin ja huomanneet siellä ne kaksi viivaa, vaikka testi on nega. ja hcg:tä mitataan, sitä ei erity munasarjakystasta. lh:takin erittyy aivolisäkkeestä, ei munasarjoista.