Clearblue ovulaatiotesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiniMinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MiniMinni

Vieras
Kokeilin tata testia koko kuukauden ajan ja tikutin aina kun kone sita sanoi.

Koskaan ei mittari joka nayttaa ovulaation parasta ajan kohtaa muuttunut.
Oli samassa kohdassa koko kuudauden ajan.

Onko mahdollista ettei minulla ole enaa mitaan huippua?

Vai olenko onnistunut tyrimaan kaikki testit?

Kun aloitimme esikoista työstämään, niin yritin kovasti tikuttaa ovista... Enpä löytänyt sitä koko kierrosta! :0 Kuitenkin... raskauduin hetimmiten. :) Olin tuolloin 25 vuotias ja siis kaikki kunnossa. Testi ei vain kohdallani toimi tai... en tiedä miksi noin...

Toisaalta, tunnen taas useita henkilöitä, jotka tietävät oviksen tikuttamattakin tai löytävät sen heti tikuttamalla. Kyseiset tuttavat taas eivät ole onnistuneet raskautumaan yhtä piakkoin.

Pointtina siis se, ettei tuo nyt välttämättä viittää ainakaan hedelmällisyyteesi...

Enpä ole sitten enää ikinä satsannut ovis testeihin, kun eivät tunnu kohdallani toimivan. Noista kun saa maksaakin ihan kivasti... Raskaustestit ovat toisaalta näyttäneet selvän plussan. :)

Ovulaatiotestit eivät toimi kaikkien kohdalla vaikka ovulaatio olisikin. Täältäkin olen lukenut monia tarinoita miten raskaaksi on tultu vaikka ovulaatiotesti ei ole ovista löytänytkään. Toisaalta nainen ei ovuloi välttämättä joka kierrossa.

Toisilla lh-huippu, joka antaa positiivisen tuloksen, voi olla lyhyt eikä sitä saa kiinni tikuilla. Tästä syystä toiset testaavat kaksi kertaa päivässä, aamulla tulos voi olla negatiivinen ja päivällä jo positiivinen. Juominen ja liian lyhyt pidättäytyminenkin vaikuttaa asiaan. Olen myös kuullut että joidenkin lääkärit ovat ohjeistaneet että jos ovulaatiotesti ei näytä kunnon huippua niin huippu on se vahvin tulos, jos käytössä on digitaalinen testi niin tuota menetelmää ei kylläkään voi käyttää.

Itse olen löytänyt ovikset aina liuska-testeillä mutta digitaalisella en saanut plussaa. Kävin sattumalta gynellä sen käytön aikana ja hän sanoi että follikkeli on puhkeamassa juuri, siltikään ei plussaa tullut vaikka ovulaatio siis selvästi tapahtui! Niinpä olen ostanut halvempia liuskatestejä jotka mulla toimii paremmin.

Hei,

MiniMinni, oliko se Clearbluen ovulaatiotesti digitaalinen versio? Ei ole nimittäin minullakaan toiminut se. Ihmettelin kun ovis aina ennen löytynyt (Clearbluen vanhoilla kunnon ei-digitaalisilla testeillä) mutta yhtäkkiä lh-huippua ei muka moneen kuukauteen löytynyt. Vanhanaikaisella (liuska?)testillä saan yhtä tummat viivat, eli ovulaatio selkeästi tapahtuu vaikkei digitaalinen versio sitä näytä.

Kalliit vielä ovat, nuo digitaaliset :/ Murr.

Onnea yrittämiseen sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Digitaali ei toiminut:
Hei,

MiniMinni, oliko se Clearbluen ovulaatiotesti digitaalinen versio? Ei ole nimittäin minullakaan toiminut se. Ihmettelin kun ovis aina ennen löytynyt (Clearbluen vanhoilla kunnon ei-digitaalisilla testeillä) mutta yhtäkkiä lh-huippua ei muka moneen kuukauteen löytynyt. Vanhanaikaisella (liuska?)testillä saan yhtä tummat viivat, eli ovulaatio selkeästi tapahtuu vaikkei digitaalinen versio sitä näytä.

Kalliit vielä ovat, nuo digitaaliset :/ Murr.

Onnea yrittämiseen sinulle!

Joo on digitaalinen versio ja maksoi aika paljon tikkunen kanssa.

Ennen digitaalisen version ostamista kaytin ns. perinteisia tikkuja useita kuukausia eika silloinkaan mitaan "huippua" loytynyt.

Etta taitaapi menna ihan arvailun puolelle tama huipun loytaminen minun kohdalla.

Yhteistyössä