clearblue digitaalinen testi

Hei!

Tänään apteekissa tuli vähän sellanen mitä vittua olo. Ensimmäistä kertaa luin clearbluen tekstit ja siinähän lukee että näyttää tuloksen 3+ viikon jälkeen hedelmöityksestä. Kysyin apteekin tätiltä että pitääkö tämä nyt paikkansa että menkkojen pitää olla viikon myöhässä jotta testi näyttää raskautumisen. Hedelmöityshän tapahtuu 2 viikkoa ennen menkkoja. Täti sanoi, että pitää olla joo. Sanoi vielä että se on vain markkinointikikka clearbluelta, testi ei ole tehokkain koska vaatii sen että menkat on oikeasti paljon myöhässä.
Onko kukaan hoksinut tätä asiaa? Ja mitä sillä testillä tekee sitten? kuka jaksaa odottaa viikon?
 
Clearbluen digihän nayttää melko varman tuloksen jo ensimmäisenä kuukautisten poisjääntipäivänä, eli suositellaan tekemään silloin samoin kuin monet herkät. Voi näyttää jo ennemmin. Mulla näytti dpo15 Raskaana 2-3 ja tasan viikkoa myöhemmin Raskaana 3+.

Muoks. Mulla siis menkat myöhässä toista päivää ja olin edellisenä päivänä saanut jonkinlaista viivantynkää liuskatestiin. Menkkojen ei tarvitse olla viikkoa myöhässä vaan voit ihan hyvin tehdä digin sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa kunhan edellisestä vessareissusta on tarpeeksi aikaa etkä ole juonut ihan mahdottomasti.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä