Clear blue raskaustesti

Mä tein parit Clearblue-testit. Mulla tehtiin IVF ja testipvä on 14 pvää alkionsiirron jälkeen ja ekan testin tein 12 pvää siirrosta ja niin selkeä ja kirkas plussa kun vaan olla ja voi. Ja nyt menossa 19+2
 
Tein aamulla testin, ja kontrolli-ikkunaan ilmestyi todella selkeä viiva, mutta tuo "raskausruudun" viiva olikin vähän epäselkeämpi: siihen tuli se normiviiva vaakasuuntaan, ja muutama hassu piste sitten pystysuuntaan (mihin kuuluisi tulla ns. raskausviiva). Miten tuo sitten tulkitaan?? Harmi kun ei se clearbluen kuluttajaneuvonta ole lauantaisin auki :(
Kyseessä oli siis sellanen testi minkä voi tehdä jo 3päivää ennen menkkojen odotettua alkua, eli tänään mulla oli kp26 (olettasin kierron olevan 28-30).
 
mulla on näyttänyt kyseisellä testillä plussaa 4 päivää ennen menkkojen alkua.mulla kp 30-35. kyseisestä testistähän sanotaan, että olis markkinoiden herkin. mulla kyllä selvät plussat.jos epäilet epäselvää plussaa tee jonkun toisen testillä uusi testi varmuuden vuoksi, veratailuksi. Esim. itselläni apteekin testi näytti seuraavana päivänä haalean plussan ja se kun maksaa vähemmän. Kaikki keinot sallittuja =) tai sitten odota vielä pari päivää ja tee uusi testi clear blue:lla. Pidetään peukkuja!
 
Mulla tuli clear bluella selkeä ja vahva plussa sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Tai siis yöllä/aamulla ois pitäny alkaa, ei alkanut, joten päivällä kotimatkalla hain testin ja tein sen kotiin päästyäni. Eli en edes pidätellyt tai muuta, kun en arvannut edes mahdolliseksi sitä plussaa siinä.
 
Mä testasin Clear Bluella pari päivää sen JÄLKEEN kun menkat piti alkaa ja näytti negaa. Pari viikkoa sitten oottelin menkkoja ja uudelleen kun testasin näytti plussaa. Oli vielä tuplapakkaus :LOL: Ultrissa viikot on vastannu täysin menkoista laskettua aikaa joten mystistä miksei ekalla testauksella näkyny. :/
 

Yhteistyössä