H
harmaa
Vieras
saako civilization- nimisen pelin ladattua jostain netistä ilmaiseksi? Tai edes jonkinlaisen demoversion?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Kokeiles vaikka tuota demoa, siinä saa pelata 100 vuoroa, saa jo vähän käsitystä. Se vanha on niin ruma että ei sitä kannata pelata, jos ihan vaan haluat kokeilla civilizationia etkä hekua nostalgiassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:OK.Mistäs mä tiedän minkä mä noista lataan? Windows media player vai quicktime?
Noi strategiapelit on alkaneet kyllä kiinnostamaan...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Alkuperäinen kirjoittaja ap:OK.Mistäs mä tiedän minkä mä noista lataan? Windows media player vai quicktime?
Noi strategiapelit on alkaneet kyllä kiinnostamaan...
![]()
Mm.. nuo on vaan trailereita, se ylin linkki siinä on se demo, mutta ei ala kyllä minullakaan nyt lataamaan... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä
Alkuperäinen kirjoittaja qdwv:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä
Tämä on suomi, eikä amerikka.
http://thepiratebay.org/torrent/3745388/Civilization.IV.Beyond.The.Sword-RELOADED
Niin on, mutta piratismi ei ole täälläkään sallittua, ja foorumilta saattaa hyvinkin saada bänniä jos jakelee noita linkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja qdwv:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä
Tämä on suomi, eikä amerikka.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?Mä en edes tiennyt mitään tästä pelistä, ajattelin vaan kysäistä, että onko se ns. ilmainen peli mitä oikeasti saa netistä ladata vai vaan ostettava versio. Mutta luulen että tuo demokin riittää. Yhden kaverin piti se mun koneelle laittaa, mutta se unohtui kun hän kävi täällä. En sitten tiedä tarkoittiko hän jotain demoa vai mitä...
Alkuperäinen kirjoittaja äpasnv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?
Lainsäädäntö on niin omituinen, että täytyy vastata "en tiedä".
Tiedän, että esim. kirjastojen, videovuokraamojen, kavereiden yms. omistamaan alkuperäistä materiaalia saa kopioida itselleen ja tuttavilleen, kunhan se on ns. omaa käyttöä.
Tästä ei voi oikein tietää. Jakaminen on laitonta.
Alkuperäinen kirjoittaja äpasnv:Tästä ei voi oikein tietää. Jakaminen on laitonta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?