Civilization

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäisen vanhuksen vai jonkun uudemman version?

http://www.2kgames.com/civ4/downloads.htm
Tuossa ihan viralliset sivut, joista saa CivIV demon täysin laillisesti. Monestakin paikasta voi imuttaa kaikki nuo pelit laittomasti, mutta luulenpa että niitä linkkejä ei saa tällä sivustolla levitellä.
 
:D En mä vaan tiedä, mulle suositeltiin tuota peliä ja olen sitä miettinyt, en vaan heti viitsisi maksaa kalliistin jos en sitten pidäkään siitä. En ole koskaan ollut paljon tietokonepelien perään, mutta se kuulosti ihan mielenkiintoiselta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Kokeiles vaikka tuota demoa, siinä saa pelata 100 vuoroa, saa jo vähän käsitystä. Se vanha on niin ruma että ei sitä kannata pelata, jos ihan vaan haluat kokeilla civilizationia etkä hekua nostalgiassa :)

Ok. :D Mistäs mä tiedän minkä mä noista lataan? Windows media player vai quicktime? :o Noi strategiapelit on alkaneet kyllä kiinnostamaan... :whistle:
 
Ja varmaan demoja ja ehkä koko pelejäkin löytyy netistä torrenteina, laillisia ja laittomia. Googleta vähän niin ehkä tulee vastaan, luulen että banaani iskee jos annan linkkiä eteenpäin.

Tietysti jos yhtään tykkäilet pelistä demon perusteella eikä rahasta ole tiukkaa, osta toki vaan peli. Kunnon klassikko, jota voi tahkoa tunti- ja kuukausikaupalla. On kyllä hintansa väärti.
 
okei nyt mä tajusin. Toi koskikin niitä trailereita. Mutta ei antanut ladata. :( kun yritin, niin tuli vaan blankkosivu ja sen ylälaidassa joku teksti...No MySQL connection
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
OK. :D Mistäs mä tiedän minkä mä noista lataan? Windows media player vai quicktime? :o Noi strategiapelit on alkaneet kyllä kiinnostamaan... :whistle:

Mm.. nuo on vaan trailereita, se ylin linkki siinä on se demo, mutta ei ala kyllä minullakaan nyt lataamaan... :/

Tympeää. :( Kiitos avusta kuitenkin. :) Mieluusti mä sen pelinkin joskus ostan, mutta haluaisin tosiaan ensin kokeilla, että onko se kivan tuntuinen, että kannattaako se. Ja kun mun fb-pelini ei nyt pelitä niin tänään olis hyvää aikaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä

Löysin, kiitos. =) Nyt taitaa alkaa jo lataamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä

Tämä on suomi, eikä amerikka.
http://thepiratebay.org/torrent/3745388/Civilization.IV.Beyond.The.Sword-RELOADED
 
Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti? :o Mä en edes tiennyt mitään tästä pelistä, ajattelin vaan kysäistä, että onko se ns. ilmainen peli mitä oikeasti saa netistä ladata vai vaan ostettava versio. Mutta luulen että tuo demokin riittää. Yhden kaverin piti se mun koneelle laittaa, mutta se unohtui kun hän kävi täällä. En sitten tiedä tarkoittiko hän jotain demoa vai mitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja qdwv:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä

Tämä on suomi, eikä amerikka.
http://thepiratebay.org/torrent/3745388/Civilization.IV.Beyond.The.Sword-RELOADED

taitaa kommenttien mukaan olla jotain häikkää avatuissa versioissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja qdwv:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Laitas Googleen civilization iv demo, kyllä noita demoja pitäis saada ladata ihan laillisesti vaikka ei olisikaan se alkuperäinen lähde, mutta taidan silti välttää suoraa linkkiä

Tämä on suomi, eikä amerikka.
Niin on, mutta piratismi ei ole täälläkään sallittua, ja foorumilta saattaa hyvinkin saada bänniä jos jakelee noita linkkejä.

Sitäpaitsi jos toinen oikeasti haluaa vaan testata peliä ja ostaa sen jos on hyvä, niin ei siihen tarvitse koko pelin laitonta kopiota. En ketään toki kielläkään noita lataamasta, mutta jos on rahaa ostaa hyvä peli, niin kannattaahan se ostaa ja tukea näin kelpo tuotetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?

Lainsäädäntö on niin omituinen, että täytyy vastata "en tiedä".

Tiedän, että esim. kirjastojen, videovuokraamojen, kavereiden yms. omistamaan alkuperäistä materiaalia saa kopioida itselleen ja tuttavilleen, kunhan se on ns. omaa käyttöä.

Tästä ei voi oikein tietää. Jakaminen on laitonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti? :o Mä en edes tiennyt mitään tästä pelistä, ajattelin vaan kysäistä, että onko se ns. ilmainen peli mitä oikeasti saa netistä ladata vai vaan ostettava versio. Mutta luulen että tuo demokin riittää. Yhden kaverin piti se mun koneelle laittaa, mutta se unohtui kun hän kävi täällä. En sitten tiedä tarkoittiko hän jotain demoa vai mitä...

Ei se laillista ole, mutta ei kyllä totuuden nimessä kukaan joudu vaikeuksiin jostain yhdestä tai kahdesta pelitorrentista. Mutta tosiaan jos saat demosta jo tarpeeksi hyvän kuvan ja haluat pelin ostaa niin osta pois vaan, PC-pelit ei edes ole niin hirveän hintaisia.

Kyllähän monet käyttää noita laittomia kopioita "demoversioina". Kaikista peleistä ei ole demoa edes saatavilla ja joissakin ne niin lyhyitä, ettei pelistä saa kunnon käsitystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äpasnv:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?

Lainsäädäntö on niin omituinen, että täytyy vastata "en tiedä".

Tiedän, että esim. kirjastojen, videovuokraamojen, kavereiden yms. omistamaan alkuperäistä materiaalia saa kopioida itselleen ja tuttavilleen, kunhan se on ns. omaa käyttöä.

Tästä ei voi oikein tietää. Jakaminen on laitonta.

:D Just. No mä kokeilen ton demon ja sitten ostan sen jos se oikein alkaa kiinnostamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äpasnv:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko se sitten laillista ladata tuollainen torrentti?
Tästä ei voi oikein tietää. Jakaminen on laitonta.

=torrentit ovat laittomia. Tai siis ei kaikki torrentit, vaan ne joiden sisällössä on jotain laitonta :). Torrentia kun lataat, niin jaat sitä automaattisesti muille lataajille. Torrenteja ei olla kokonaisuudessaan kielletty, koska se sisältö voi olla ihan laillista freewarekamaakin. Mutta kokonaisten kaupallisten pelien torrentit ei kuulu tähän joukkoon.
 
Okei. Nyt se on ladattu mutta en mä tiedä mitä hittoa mä sille nyt teen. Tietokone kysyi itse, että puretaanko kansiot, ja mä laitoin Ok, että puretaan vaan. Mistä mä nyt saan sen pelin auki? Resurssienhallinnassa näkyy sellainen kuin civ4demo, sen kun klikkaa auki, niin tulee taas vaikka kuinka monta tiedostoa auki.
 

Yhteistyössä