CIpralex ja oudot oireet

  • Viestiketjun aloittaja Onko normaalia?
  • Ensimmäinen viesti
....
Puolitoista viikkoa on hirmu vähän! Yritä vielä jaksaa vaikka edes joitain viikkoja, kyllä se siitä :)

Itse syön cipralexin halpisvaihtoehtoa, nyt olen syönyt niitä noin 4kk, 10mg joka päivä. Ja oikeasti, aivan mahtava lääke! Olen kuin uusi ihminen, niin pirun onnellinen.

Alkuun oli vähän mälsää, kun ei ainakaan mitään positiivista tapahtunut, mutta salakavalasti se hyvä olo vain on tullut.

Ainut huono puoli on se, että känni tulee ihan älyttömän nopeasti, ja sitten kännissä olen aika... estoton ja sekaisin :D Mutta onneksi en sentäs riidanhaluinen, mikä vissiin on aika tavallinen masennuslääke+alkoholi -oire. Rakastan maailmaa ja halaan ja pussaan kaikkia joita näen. Ja aamulla on hirrrveä morkkis x|
 
kokenut.
siis oikeesti noin pieni annos? mulla aloitettiin viidestä ja nyt syön 20mg ja olo hyvä. Ekat pari kolme viikkoa oli niin että ahdistus suorastaan paheni, väsytti ja kiukutti. Sitten olo alkoi tasottua, muttei tarpeeksi, joten annosta vielä kahdesti nostettiin.
Onko sinulla lisänä mitään muuta lääkettä?
 
Henqqa
Hirveä lääke toi Cipralex, en suosittele kenellekään. Mulla oli määrätty 15 mg ja pahensi vaan paniikkikohtauksia. Lopetuksen jälkeen oireet hävinneet melkein kokonaan.
 

Yhteistyössä