K
Kiukkuinen emäntä
Vieras
Toista viikkoa syön 5mg: annoksella cipralexia.Aloitusoireina lisääntynyttä ahdistuneisuutta ja olen huomannut että olen jotenkin kamalan ilkeä suustani koko ajan. Päästelen ihan sammakoita suustani, siis kiroilen kamalasti ja haukun puolisoani rumasti, ilman että edes tunnen siitä huonoa omaatuntoa. Muutenkin olen kamalan ärtyisä ja riidan haluinen. Olin ennen lääkitystäkin ärtyisä, mutta pikemminkin kun joku kiukutti, purskahdin vain itkuun. Nyt tuntuu kuin tämä kiukku olisi saanut voimaa alleen, jos näin voisi sanoa. Meillä on kaksi koiraa, aivan ihania karvakasoja, niin nyt hermostun niillekkin tämän tästä. Pikkuisen jos tulevat mun eteen väärässä paikassa, niin tekisi mieli potkaista.
Olen aika huolissani tästä ärtyisyydestä. Pohdinkin että kuuluuko se jollain tapaa tähän aloitukseen, ja laimenee ehkä ajan kanssa, vai onko nyt niin että cipralex aktivoi minua "jotenkin väärällä tavalla"?
Nyt kaikki mielipiteet otetaan vastaan... Kiitos.
Olen aika huolissani tästä ärtyisyydestä. Pohdinkin että kuuluuko se jollain tapaa tähän aloitukseen, ja laimenee ehkä ajan kanssa, vai onko nyt niin että cipralex aktivoi minua "jotenkin väärällä tavalla"?
Nyt kaikki mielipiteet otetaan vastaan... Kiitos.