Cipralex ja ärtyisyys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuinen emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiukkuinen emäntä

Vieras
Toista viikkoa syön 5mg: annoksella cipralexia.Aloitusoireina lisääntynyttä ahdistuneisuutta ja olen huomannut että olen jotenkin kamalan ilkeä suustani koko ajan. Päästelen ihan sammakoita suustani, siis kiroilen kamalasti ja haukun puolisoani rumasti, ilman että edes tunnen siitä huonoa omaatuntoa. Muutenkin olen kamalan ärtyisä ja riidan haluinen. Olin ennen lääkitystäkin ärtyisä, mutta pikemminkin kun joku kiukutti, purskahdin vain itkuun. Nyt tuntuu kuin tämä kiukku olisi saanut voimaa alleen, jos näin voisi sanoa. Meillä on kaksi koiraa, aivan ihania karvakasoja, niin nyt hermostun niillekkin tämän tästä. Pikkuisen jos tulevat mun eteen väärässä paikassa, niin tekisi mieli potkaista.

Olen aika huolissani tästä ärtyisyydestä. Pohdinkin että kuuluuko se jollain tapaa tähän aloitukseen, ja laimenee ehkä ajan kanssa, vai onko nyt niin että cipralex aktivoi minua "jotenkin väärällä tavalla"?

Nyt kaikki mielipiteet otetaan vastaan... Kiitos.

Se varmasti kuuluu aloitusoireisiin. Noin vähän aikaa kuitenkin oot syönyt, niin toivotaan, että jossain vaiheessa helpottuu tuo ärtyneisyys
Jos vielä viikon päästä on tuollasta, niin soittasin varmaan lääkärille
Mulla sama lääke 20 mg

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Se varmasti kuuluu aloitusoireisiin. Noin vähän aikaa kuitenkin oot syönyt, niin toivotaan, että jossain vaiheessa helpottuu tuo ärtyneisyys
Jos vielä viikon päästä on tuollasta, niin soittasin varmaan lääkärille
Mulla sama lääke 20 mg

Muistatko että sulla olis tullut aluksi tällaista??

Ja kiitos teille kun vastailitte :)

Onko sulla vauvaa, imetätkö? vähä aiheen vierestä mut kiinnostaa vaan ku ite mietin uskaltaisko alot lääket ku imetän 5 kk ikästä vauvaa ja oon masentunu, ainaki lievästi. en haluis viä lopet imetystä...

Minäki mietin cipralexin uudelleen aloittamista, mutta imetän puolivuotiasta ja lääkärin mukaan lääkettä ei kannata aloittaa ellei koe ihan välttämättömäksi. Siispä sinnittelen ainakin vielä. Mulla tuo ärtyneisyys on nyt ilman lääkettä ihan kamalaa. Poksahdan pienimmastäkin ja räjähtelen ihan turhasta :(. Sama oli ennen lääkkeen aloittamista, joten mulla se ei pahentanut enää (onneksi) ärtyneisyyttä. Pahimmat alkuoireet oli pahoinvointi ja oksentelu.

Yhteistyössä